Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eindelijk is het weer zo ver

Gestart door Phille, dinsdag 4 mei 2010, 04:18:03

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Wens jou en jouw vriendin ook een plezierig en gelukkig weerzien toe  :thumb:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

Ik wens je veel plezier. Goeie reis en behouden thuiskomst. Graag foto's enzo :applaus:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Baliw-katok

Phille en Gago,

Prettige reis toegewenst.  Enjoy !
Reisverslagen en foto's zijn zeker welkom.

Baliw-katok

stip66

Ook van mijne kant een fantastische en onvergeetbare reis toegewenst.
Ergens merk ik toch bij mezelf op, dat ik een beetje jalous ben dat ik niet meekan  :lachen:
Als ik me niet vergis ging Phille voor een " kort " bezoek en Gago om te trouwen....
Allebei evenveel succes toegewenst !

Laat het niet na om ons op de hoogte te houden  :thumb:

rudy1962

Citaat van: Gago op dinsdag  4 mei 2010, 11:55:29
goede reis Phille.
ik vertrek zaterdag pas.  :happy:
en verblijf eerste paar dagen in Casa Bocobo in Ermita.

geniet er maar van man.  :thumb:
ik heb gisteren gehoord bij Peter van Bogaert dat de wind ah draaien is, en dat vliegtuigen in Schotland niet opgaan.  :weetikniet:
hoop voor ons Phille dat het toch nog een weekje ok blijft om de vertrekken, dan mag die vulkaan zoveel as spuwen van mij als maar kan.
stel je voor, daar een extra maand "vast"zitten. :cheerleader:

Hela ! Mijn vlucht is al eens afgelast geweest omwille van die vulkaan, nu vertrek ik op 21 mei, gelieve nog wat te wachten met as spuwen  :thumb:

Phille

Citaat van: stip66 op dinsdag  4 mei 2010, 16:44:24
Ook van mijne kant een fantastische en onvergeetbare reis toegewenst.
Ergens merk ik toch bij mezelf op, dat ik een beetje jalous ben dat ik niet meekan  :lachen:
Als ik me niet vergis ging Phille voor een " kort " bezoek en Gago om te trouwen....
Allebei evenveel succes toegewenst !

Laat het niet na om ons op de hoogte te houden  :thumb:

Inderdaad Peter, ik ga voor een kort bezoekje, slechts 11 dagen ter plaatse ... maar beter dat dan elkaar zo erg moeten missen.

Ge moogt altijd mee he Peter, uw bikini act zal daar zeker gesmaakt worden ...  :happy:

Phille

En iedereen bedankt voor de goeie wensen ... nu kan het zeker niet meer stuk, binnen een uurtje of drie boarden  :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy:

klootzakken (voorheen Jens)

beter laat dan nooit , PHILLE EEN GOEDE REIS TOE GEWENST, en maak er plzier van daar.

jens.......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Johan En Elvie

Een behouden reis toegewenst aan Phille en Gago geniet er maar goed van en fotototjes posten hé en een paar pittige details mag ook altijd.

Groetjes,
Johan en Elvie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Mawibata



Citaat van: Phille op dinsdag  4 mei 2010, 04:18:03
dan terug naar Manilla en nog twee daagjes daar, onder andere gaan uit eten met de familie en vrienden van haar.



Phille, prettige reis gewenst.    :daag:

Amuseer je ginder, maar dat zal geen probleem zijn   :happy:


Als je toch ff tijd hebt in Manila, Ocean Park is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Flitsen echter niet toegelaten.

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,37.msg377.html#msg377   




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.