Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eindelijk is het weer zo ver

Gestart door Phille, dinsdag 4 mei 2010, 04:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Erik

prettige reis, je maakt ons jaloers!
all the best ! ! !

Phille

Vorige week maandag terug thuis, dinsdag al direct meetings; na een drukke werkweek neem ik nu effe tijd om een klein verslagje te maken, belofte maakt schuld zoals men zegt.

Dinsdag avond netjes op tijd in Brussel, online ingecheckt en dus nog enkel bagage drop, 5 minuutjes en alles was klaar.

Dus nog een laatste Stella met vrienden aan de bar.



Naderen luchthaven van Abu Dhabi, ben benieuwd naar de lounge van Eithad daar, ik moet zowizo 3 uurtjes wachten, kan dan maar beter er het beste van maken  :jajaja:





Deze keer geen slurf, dus met busje naar de terminal.



De onderhoudswagens zijn der wel e klein beetje sjieker dan wat wij gewoon zijn  :jajaja:



Gezellig in de lounge van Eithad.









Almost ready time for boarding  :happy:



Just been lucky and got free upgrade to business.



En daar gaan we dan ... Manilla here I come  :happy: nog een goeie 8 uur en eindelijk is het zover, dan zie ik mijn vrouwtje weer (EINDELIJK).



Het voorgerecht, niet slecht om mee te beginnen, ik denk dat die 8 uur best wel aangenaam gaan zijn   :thumb:



En daar is ze, mmmmmmmmmm ...



Dag twee, ready to shop  :jajaja:



Op weg naar Mall of Asia









En ja hoor  :jajaja: men kan er zelf gaan ijsschaatsen  :thumb:



's avonds gaan eten bij de The Singing Cooks and Waiters, kwaliteit eten is bedenkelijk, de zangtalenten nog meer bedenkelijk.







Tot zover deel 1, morgen meer foto's van weekje Puerto Galera, White Beach  :happy:

:daag:




























callebaut

Bedankt Phille dat je ons hebt laten meegenieten van uw foto's ; ik zag dat je ook mazzel had bij de incheck abu - mnl . T'is prettig he als ze zeggen Welcome Aboard , do you want Champagne Sir .....  :thumb:
Ik kijk er al naar uit naar deel 2 ....  :applaus:
Nu kan het aftellen weer beginnen vooraleer ge terug gaat ....

ganda


boomerang

Nieuwe bezems vegen het schoonst.........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Phille

#25
en hier komt het vervolg, vergadering gaat niet door, dus heb ik wat tijd om wat verder foto's te posten  :thumb:

Nog een fotootje van mijn vriendin, poseren doen ze toch zo graag he  :jajaja:



Op de boot van Batangas naar White Beach



Het is er altijd verdacht stil tijdens het varen, je zou haast gaan denken dat ze er niet al te veel vertrouwen in hebben  :weetikniet:



Het eerste wat op het programma stond was natuurlijk een wandeling langs de kleine winkeltjes daar  :jajaja:



Heerlijk is het strand daar, zelden veel volk, meer moet dat niet zijn voor mij  :jajaja:









En nog maar eens een wandeling langs die kleine winkeltjes, gelukkig is het er allemaal behoorlijk goedkoop  :happy:





Jammer niets gevonden  :neeneenee:



Gewoon naar de lucht kijken kan ooohhh zo mooi zijn ...  :biggrinn:



Daar het gedurende de dag echt niet te doen was op het strand hebben we der meestal op het eind van de dag van genoten  :jajaja:



















En dan terug naar het hotel, klaarmaken en ene gaan drinken, gezellig is het daar met al die kleine barrekes langs het strand ... entertainment in overvloed  :happy:

Dienster (eeuuuhhhhh) hoe noem je dat eigenlijk ... ale, voor een dienster hangt er nog e stukske teveel aan  :lachen:











Paar Mindoro Slings verder  :happy:



En wat entertainment 's nachts op het strand  :happy:

[facebook]http://www.facebook.com/v/394464357004[/facebook]

Later post ik nog wat meer foto's ...  :daag:

[admin]

Facebookvideo invoegen vereist helaas een beetje knippen.

[facebook]http://www.facebook.com/video/video.php?v=1234567890[/facebook]
[facebook]http://www.facebook.com/v/123456789[/facebook]
[/admin]

Rich

Prachtige foto's Phille  :thumb: Je hebt er je werk van gemaakt.  Ik zit hier te watertanden om zo vlug mogelijk terug te gaan  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

Leuke verslagjes, prachtige foto's. That's the way i like it  :happy: :happy: :happy:

Budgie

Leuke foto`s Phille en een goed verslag Bedankt
Getting older beats the alternative -dying young

Phille

En hier nog wat fotootjes ...

Tripje met de scooter, wat gaan rondrijden.

Eerste halte, de tamaraw falls










De weg er naartoe is al de moeite op zich, prachtige vergezichten





Ongeveer halverwege tussen Sabang en Calapan City kan men de hanging bridge bezoeken




En als men deze weg volgt komt men in het hidden paradise; waar we een ritje hebben aangeboden gekregen met de karibo (waterbuffel) en kar. Ik was even vergeten dat ik een darmontsteking had en dat die kar geen vering heeft, dus bij elke schok wist ik maar al te goed dat het eigenlijk geen goed plan was. Maar twas toch de moeite waard, echt wel mooi.




En gelukkig had er iemand aan paraplu bij ... puf puf puf




Hier eentje aan het relaxen in het water, ik was wel een beetje jaloers, ha zo heet was het toen.



Het hidden paradise  :jajaja: jammer dat het regenseizoen nog niet begonnen was, met wat meer water denk ik dat het nog mooier zou geweest zijn, maar met wat ik zag was ik al blij  :jajaja:







Uiteraard waren mijn armen serieus verbrand van een dagje scooteren, nochtans goed ingesmeerd. Hier heb ik geen foto van  :neeneenee: 's avonds nog lekker nagenoten van de fijne dag.

uiteraard post ik niet alle foto's in één keer he ... morgen vervolg  :daag: