Op 8mei eindelijk terug vertrekken

Gestart door Gago, vrijdag 7 mei 2010, 00:15:59

Vorige topic - Volgende topic

Gago

Beste forumleden,

met klamme handjes tik ik dit berichtje.
Morgen zaterdag kan ik eindelijk terug naar mijn vriendin afreizen. Maar deze keer niet zomaar een snoepreisje, we zullen er trachten te huwen.
Alle papieren zijn klaar, dus nu fingers crossed en hopen dat alles vlot zal verlopen.

Ik ben super zenuwachtig. Heb al een eerste tegenvaller. Ik was van plan om zondag 6 juni terug te keren.
Ik heb via internet geboekt met KLM. (Yeah i know, vele leden zullen wel zeggen dat ik met ethiad moet vliegen). Deze morgen kreeg ik een simpel emailtje met de boodschap dat de vlucht Amsterdam - Brussel geannulleerd is. En dat ze me op de vlucht de dag nadien hebben gezet maar liefst 12u later.
Niet meer dan dit kreeg ik.
Intussen heb ik al de klantendienst gebeld, na 25minuten eindelijk iemand aan de lijn. Vergoeding is zeker niet gegarandeerd. Ik stelde dan voor om die vlucht Ams - Bru te cancelen, zodat er me iemand van de familie kon komen ophalen. Maar ook dan zou ik geen deel van mijn centen terug krijgen.
Morgen zal ik nu maar es vragen op werk om één dag extra verlof. Zodat ik nog dagje langer in de Phils kan blijven en dan hopelijk de maandag terugkomen.

Ik zal jullie hier trachten op de hoogte te houden van de gebeurtenissen tijdens mijn reis.
Ik ben nog aan het twijfelen om m'n laptop mee te nemen. pff zou ik maar beter niet doen zeker, op iedere hoek van de straat is toch een cyber.

Alvast bedankt aan iedereen voor de steun. Dit forum is een grote hulp (geweest) voor mij.  :hoedjeaf:

Rich

Hey Gago,

Goh dat klinkt fantastisch man  :thumb: behalve natuurlijk die annulatie van terugvlucht.

Ik wens je een fantastische reis en behouden thuiskomst. Geniet ervan en veel plezier  daar :dance:

Enne, als je terug bent mag je altijd foto's plaatsen in het forum, ohhhh daar zijn we toch zo dol op  :thumb:

Happy trip,  :daag:

Rich
Rich de Nederbelg.

boldy

hoi gago ik wens je een goede reis  en een goede vakantie toe geniet van elke minuut dat je daar bent .

ik hoop voor jullie dat jullie plannen om te trouwen door kenne gaan en wens je dan ook een onvergetelijke dag toe
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata



gago,  als je voor de rest geen tegenvallers krijgt, valt het nog mee.

Hopelijk ben je " geringd " als we je terug zien. Ik hoop het van ganser harte.

Laptop zou ik niet meenemen, je zult we wat anders te doen hebben.   :dance:  :marrysmile:   :copulatie: (in die volgorde )     

PS ; vergeet je fototoestel niet en een hoop geheugenkaartjes.    :lachen:


Prettige vakantie.     :daag:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Baliw-katok

Gago, een goede reis, een liefdevol huwelijk en een behouden terugreis toegewenst.

Baliw-katok

ladgar

Ook een goede reis toegewenst.
Omdat u alles in beperkte tijd moet afhandelen misschien volgende tip.
Als u uw legal capacity gaat aanvragen op de Belgische Ambassade , kunt u misschien zeer beleefd verzoeken ze wat sneller af te leveren.
Danvangent wiens belevenissen hier gepubliceerd zijn door Mawibata kreeg zijn legal capacity onmiddellijk mee bij zijn aanvraag . En dat is een gepensioneerde met toch meer tijd dan u.

Kano

Gago een prettige reis toegewenst, veel plezier en een voorspoedig :marrysmile:   :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

klootzakken (voorheen Jens)

GAGO. veel plezier daar , en een goede vlugt toegewenst.

zo zie je maar weer één poes trekt meer dan 10 paarden. :lachen:

jens.........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

joselito

Citaat van: Gago op vrijdag  7 mei 2010, 00:15:59
En dat ze me op de vlucht de dag nadien hebben gezet maar liefst 12u later.


Waarom stelden ze niet voor om de TGV te nemen, eventueel naar Antwerpen? Heb dat zelf ook al eens meegemaakt.

Voor de rest ook een goede reis gewenst  :thumb:

Digos


Een goeie reis toegewenst.....en dat alles nu van een leien dakje mag lopen voor jullie.

Hou ons op de hoogte hé!! met woord en beeld  :thumb:

O0



LIVE ONCE - LIVE IT