Op 8mei eindelijk terug vertrekken

Gestart door Gago, vrijdag 7 mei 2010, 00:15:59

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Wens u een goede reis, dat alles vlot moge verlopen en dat je als een gelukkig man terug komt.

Succes.


Gago

Citaat van: joselito op vrijdag  7 mei 2010, 16:52:39

Waarom stelden ze niet voor om de TGV te nemen, eventueel naar Antwerpen? Heb dat zelf ook al eens meegemaakt.

toen ik gisteren belde, vertelde die dame die ik aan de lijn had dat het onmogelijk was. Wanneer ik deze middag terugbelde en iemand anders aan de lijn had, was dit plots wél mogelijk.  :ikkeniebegrijp:
ik hoop maar dat hier niet extra voor wordt aangerekend.

bedankt iedereen voor de gelukwensen.
ben nog volop aan het inpakken. vooral chocolade en wat oude kleren van mij voor haar familie.
het enige waar ik tegenop zie is die verschrikkelijke vliegtuig maaltijden. Alleen eraan denken doet me al misselijk worden.

disnoke

Wel allereerst een goede reis en veel geluk daar hoop dat alles van een leien dakje loopt.

Je vliegt met KLM neem ik aan, dan eet je gewoon je buikje vol voor je vertrekt dan heb je al geen last van de eerste ronde en neem eventueel iets mee voor later ;)  Meestal de eerste stop die ik maak als ik aankom in de Filippijnen is ook om iets deftig te eten.

Hoop dat je terug geraakt in België want het is toch zonde als je gewoon voor het laatste stuk één nacht zou moeten doorbrengen in Ams en dan nog zonder bagage want deze is ingechecked voor MNL - BRU en mag je dus normaal niet meenemen.  Zorg ervoor dat ze dus juist gelabeled worden in MNL als je in AMS met de trein verder kunt

Gago

#13
Citaat van: disnoke op zaterdag  8 mei 2010, 09:56:45
Zorg ervoor dat ze dus juist gelabeled worden in MNL als je in AMS met de trein verder kunt
:thumb: goede tip disnoke

zit intussen al 2 dagen in manila. in hotel casa bocobo. proper en sober en niet duur,ben wel tevreden.
het weerzien was zalig. amai ze zag er goed uit zeg. was vergeten hoe mooi ze wel was in het echt.
morgen vroeg op en naar  :belgiesmiley: ambassade voor hopelijk Legal Capacity. vandaag nog schoenen gaan kopen die een beetje meer 'formal wear' zijn voor haar, want deze die ze oorspronkelijk wilde dragen waren veel te hoog.
ik zei haar  :neeneenee: . en heel verbaasd vroeg ze me 'why they are sexy?' sexy zijn ze wel ja, maar om naar ambassade te gaan  :ikkeniebegrijp:? dont think so.
eerste dagen me echt wel weer moeten aanpassen hoor. gisteren dacht die van mij oorringen te gaan kopen. ik zag het al aankomen. ze heeft daar zeker een half uur gestaan om te proberen. ik heb haar maar laten doen en het ganse verdiep van de robinson mall es afgegaan. toen ik terugkwam kreeg ik nog tegen m'n botten ook en had ze nog steeds geen oorringen.  :lachen: vandaag weer precies hetzelfde want ze had facialcream nodig, die ik weigerde te kopen omdat het 'whitening' cream was. ik haat het als ze er zo wit uitziet, precies een spook zeg.

morgen naar ambassade ik zend wel bericht om te zeggen hoe het was.
vele groetn
gago


Rich

Rich de Nederbelg.

disnoke

Wel ik ga meestal iets drinken als ze aan het "winkelen" is, anders loop ik er toch maar bij.  Ik zeg waar ik zit en als het te lang duurt stuur ik een text, zo zijn we eens samen naar de kapper geweest, ik was na 20 min klaar en zij zat daar nog, ik zeg dat ik ondertussen nog wat inkopen ga doe want het duurt  "only" 30 minuten, twee uur later zat ik een koffie te drinken toen ze buitenkwam  :haha:

Hopelijk alles goed daar in de ambassade, groot gelijk om te letten dat ze mooi gekleed gaat  :atyourservice:

Gago

deze morgen naar  :belgiesmiley: ambassade geweest voor Legal Capacity.
moet zeggen alles is heel vlot gegaan. interview heeft misschien 10 minuten geduurd.
die vrouw stelde paar vragen, zoals wanneer we elkaar ontmoet hebben en hoelang we elkaar kenden. hoeveel geld ik haar stuur per maand, wat ze nu doet voor werk.
ik trachte zoveel mogelijk interesse te tonen in die vrouw haar werk. ik vroeg haar of het druk was nu, en zei dat ze veel werk hadden nu met het voorbereiden van de verkiezingen.
maar ik heb geen enkele schuine opmerking gehad, ik vond ze heel vriendelijk zelf.

dus donderdag terug naar de ambassade voor afhalen legal capacity.

ook hebben we de reden afgehaald van de weigering tourist visa. de reden was dat we 90dagen aangevraagd hebben maar enkel 30 dagen 'leave of absence' hebben van haar baas. wat totaal niet klopt. we hebben altijd en overal heel duidelijk enkel maar 30dagen gevraagd. ook gaven ze nu voor opmerking dat mij vriendin geld op haar rekening had (2000 euro) en het niet duidelijk was waar dit vandaan kwam. Bij de eerst aanvraag tourist visa had ze geen geld op rekening en dan kreeg ze opmerking dat ze geen geld had, en nu ze er heeft krijgt ze weer opmerking.

maar enfin, donderdag legal capacity.  tourist visa is gewoon een verloren zaak als je ziet wat voor stomme reden ze opgeven voor het weigeren van onze 2e aanvraag.

groetjes vanuit manila.
gago en ching

Mawibata



Fijn dat je ons op de hoogte houdt.

Het doet deugd te vernemen dat ze vriendelijk zijn bij het intervieuw.
Sommige leden hebben dat anders ervaren.

Veel succes met het verdere verloop.   :thumb:

Enne wanneer   :marrysmile:  ? ?


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Lenn

Als je voor de kerk trouwt hou er dan rekening mee dat je je eerst moet verloven,Dit kan 2 tot 3 weken duren, of je moet wat extra onder de tafel betalen.Soort express lane.
Als je alleen voor de gemeente trouwt is er niks aan de hand.
Veel plezier en een hoop geluk.!

callebaut

He Gago en Ching ik wens jullie beiden heel veel geluk en een vlotte afloop van dit alles ..... je hebt je al genoeg uitgesloofd om alles in orde te krijgen
Geniet met volle teugen en laat het warme weder jullie niet weerhouden  :copulatie:     :lachen:   
Greetz vanuit Cebu City ....

Ron