Op 8mei eindelijk terug vertrekken

Gestart door Gago, vrijdag 7 mei 2010, 00:15:59

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Goed dat het interview vlot verliep. Moest je verloofde eigenlijk nog iets voorleggen van documenten ?

Gago

Citaat van: rudy1962 op dinsdag 11 mei 2010, 13:26:27
Goed dat het interview vlot verliep. Moest je verloofde eigenlijk nog iets voorleggen van documenten ?
nee rudy, mijn verloofde moest niks voorleggen enkel haar pasport.

@lenn. we trouwen nog niet voor de kerk. we zullen eens mijn vriendin hier in belgie is alles voorbereiden om voor de kerk te huwen en dan een trouw te houden met alle toeters en bellen. voor nu zijn enkel de papieren van belang en niet het feest. wel moeilijk om dat aan de asawa uit leggen, want die heeft al de hele familie en het halve dorp uitgenodigd. :floet:

maar ben ozo blij om terug tezamen te zijn.
ok ik ga nu want er zit hier eentje 'sige sige na!' te roepen.

grtz

Johan En Elvie

Veel geluk gago, ik hoop dat alles vlotjes verloopt voor jouw, hoe je het uw toekomstige gaat uitleggen dat je daar geen feest geeft weet ik echt niet.
voor hen is dit heel heel belangrijk, je zal er u daar niet populair mee maken denk ik  :lachen:
Ik moet zeggen, wij zijn daar getrouwd met feest en beleefde de dag van mijn leven, uiteraard is uw trouw dit altijd maar dit was toch het toppunt.
Als we de film en fotos laten zien hier zijn ze allemaal jaloers, getrouwd op het strand alle bruidsmeisjes en jongens in dezelfde klederdracht, heel mooi ingekleed beach resort en goed eten.

Van dansen na het eten hebben ze daar wel nog nooit gehoord, buikje vol en weg naar huis met plsteik zakken vol overgebleven eten  :happy:

Ze heeft gans de Familie al uitgenodigd zeg je? awel ook haar kennissen en buren zullen er zijn zonder uitnodiging  :lachen:

doe dat nog goed daar

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Gago

vanmorgen om 10u legal capacity afgehaald, en vanavond vertrekken we naar Tacloban (geboekt in Luxery Suite). daar overnachten we en dan reizen we door naar Ormoc City.
tot zover alles goed verlopen.

gisteren ook is naar Juri's grand cafe geweest



greetz

boldy

goed nieuws dat je het nu al heb . mooie foto trouwens  en als je lekker wilt eten kan ik je ocho aanraden in tacloban veel plezier en suc6 verder
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Baliw-katok

Ja, ik kan Boldy zeker gelijk, het eten in Ocho Grill is echt lekker !

stip66

Citaat van: Gago op donderdag 13 mei 2010, 08:18:18
vanmorgen om 10u legal capacity afgehaald, en vanavond vertrekken we naar Tacloban (geboekt in Luxery Suite). daar overnachten we en dan reizen we door naar Ormoc City.
tot zover alles goed verlopen.

gisteren ook is naar Juri's grand cafe geweest

greetz

Hey Gago, veel veel veel plezier daar.
Ik herken inderdaad het interieur
Je aanstaande ( net zoals jij ) ziet er leuk en really happy uit ( dat leuke voor jou aub met een korreltje zout nemen  :lachen: )

Succes jongen, alles komt goed  :thumb:

Mawibata

Citaat van: stip66 op donderdag 13 mei 2010, 09:13:31

Ik herken inderdaad het interieur


Zie jij iets dat ik niet zie  ?      :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Citaat van: Mawibata op donderdag 13 mei 2010, 09:21:43
Citaat van: stip66 op donderdag 13 mei 2010, 09:13:31

Ik herken inderdaad het interieur


Zie jij iets dat ik niet zie  ?      :lachen:

Djuuuuu Mawi, ik bedoelde enkel dat zijn vrouwke er leuker uitziet dan Gago, men moet nu eenmaal een keuze maken wie er het leukste uitziet  :lachen: :lachen:

ladgar

Citaat van: stip66 op donderdag 13 mei 2010, 09:13:31

Ik herken inderdaad het interieur


Het interieur herkennen ? Dat is toch een foto van buiten Juri's . ???