Op 8mei eindelijk terug vertrekken

Gestart door Gago, vrijdag 7 mei 2010, 00:15:59

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Dat grapje met de koe is echt leuk, das nu eens de koe bij de horens vatten  :lachen:

Trouwens het is een wreed schoon meiske, en aan uw postings te zien ga je er je handen vol mee hebben.

Succes

:congratualtionsis0:

Baliw-katok


Gago

Citaat van: ganda op vrijdag 14 mei 2010, 08:44:23
Trouwens het is een wreed schoon meiske, en aan uw postings te zien ga je er je handen vol mee hebben.

thx ganda.
m'n handen vol ermee...  :ikkeniebegrijp: hoe je het ook wil begrijpen, je hebt gelijk  :happy2: 'high blood' zeggen ze hier zeker.
iedere keer ik haar terug kom opzoeken in de phils, ben ik terug aangenaam verrast over hoe ze eruit ziet. smaken verschillen natuurlijk. Maar ik vind ze vooral top omdat ze me niet zomaar overal blindelings volgt, en ze haar gedacht zegt. langs de andere kant moet ik steeds kiezen wat zij moet eten. 'you pick'  :weetikniet: kop noch staart kan je eraan krijgen.

zit nu al 2 dagen in ormoc, en ben wel ziek zeker. soort Angien/keelontsteking. heb vandaag naar de kliniek geweest omdat ik met koorts zit en het er niet op verbeterd. ze hebben me antibiotica voorgeschreven dus nu hopen dat het snel beterd. Het is wel een goed moment om te zien wat mijn aanstaande doet. En amai ze zorgt goed voor me zenne. Ik respecteer haar nog meer zelfs nu. ze cijfert zich helemaal weg.

als de gezondheid het toelaat morgen naar het stadhuis en naar Sabin Beach om de trouwdatum vast te leggen.
grtz en bedankt voor de leuke reacties

boldy

hoop dat je snel weer gezond bent tis tog altijd minder om ergens in een ver land ziek te zijn dan thuis .
maar zoals je zelf al zegt je toekomstige vrouw zorg goed voor  ,dat maakt dan al weer een hoop goed  :lachen:.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Gago

van de morgen vroeg al op pad om het marriage licence notice te krijgen.
nu 6 uur later hebben we al heel wat papieren en veel heen en weer gelopen voor die ceminar. Die vrouw op het stadhuis zei deze voormiddag dat de ceminar in de namiddag was en dat we dus te laat waren. Mijn vriendin en ik terug weg dus. waarop ik vroeg wat die vrouw gezegd had. Toen zei ik mijn vriendin dat we dat ceminar gerust nog konden volgen deze namiddag, het was pas 10am. Met wat pushen toch die vrouw van het stadhuis kunnen overhalen om ons die ceminar in de namiddag te laten doen.
Dus tot zover al gelukt. In de namiddag naar die ceminar. Eens daar toegekomen zeiden ze dat we die ceminar niet moesten volgen omdat het in Visayan was en ik daar toch maar zou zitten koekeloeren en er geen bal zou van begrijpen.
Dus wij terug naar het stadhuis. Dees van het stadhuis vroeg dan om een handtekening van die vrijstelling van ceminar, die we niet hadden. Dus wij terug naar die ceminar.
waarop owee owee, de zool van mijn vriendin haar slipper loskwam. ze wilde niet meer binnen op die ceminar omdat ze een 'bad impression' zou maken met haar slipper. En dan maar klagen dat het so hot is, and that we did too much walking, and her skin will be too negra for the wedding. De ceminar ligt misschien 300m van de cityhall.   :happy2:
ze wilde eerst haar slipper laten herstellen en dan naar ceminar gaan.  :neeneenee: niet dus.
Aangekomen in de ceminar was de vrouw die moest tekenen weg en zou ze maar terugzijn om 4pm. Hmm maar 4pm lijkt me precies iets laat.

We zullen wel zien. Had me wel aan zoiets verwacht uit de verhalen die ik hier heb gelezen. ik ben met verlof en ik ben bij mijn vriendin, dus ik ben content.

de gezondheid iets beter, vooral veel painkillers nemen. Maar de dokter zei me gisteren iets heel positief 'no singing and no karaoke for you'. ieder nadeel heb z'n voordeel  :thumb:

Johan En Elvie

Citaat van: Gago op maandag 17 mei 2010, 09:26:49
van de morgen vroeg al op pad om het marriage licence notice te krijgen.
nu 6 uur later hebben we al heel wat papieren en veel heen en weer gelopen voor die ceminar. Die vrouw op het stadhuis zei deze voormiddag dat de ceminar in de namiddag was en dat we dus te laat waren. Mijn vriendin en ik terug weg dus. waarop ik vroeg wat die vrouw gezegd had. Toen zei ik mijn vriendin dat we dat ceminar gerust nog konden volgen deze namiddag, het was pas 10am. Met wat pushen toch die vrouw van het stadhuis kunnen overhalen om ons die ceminar in de namiddag te laten doen.
Dus tot zover al gelukt. In de namiddag naar die ceminar. Eens daar toegekomen zeiden ze dat we die ceminar niet moesten volgen omdat het in Visayan was en ik daar toch maar zou zitten koekeloeren en er geen bal zou van begrijpen.
Dus wij terug naar het stadhuis. Dees van het stadhuis vroeg dan om een handtekening van die vrijstelling van ceminar, die we niet hadden. Dus wij terug naar die ceminar.
waarop owee owee, de zool van mijn vriendin haar slipper loskwam. ze wilde niet meer binnen op die ceminar omdat ze een 'bad impression' zou maken met haar slipper. En dan maar klagen dat het so hot is, and that we did too much walking, and her skin will be too negra for the wedding. De ceminar ligt misschien 300m van de cityhall.   :happy2:
ze wilde eerst haar slipper laten herstellen en dan naar ceminar gaan.  :neeneenee: niet dus.
Aangekomen in de ceminar was de vrouw die moest tekenen weg en zou ze maar terugzijn om 4pm. Hmm maar 4pm lijkt me precies iets laat.

We zullen wel zien. Had me wel aan zoiets verwacht uit de verhalen die ik hier heb gelezen. ik ben met verlof en ik ben bij mijn vriendin, dus ik ben content.

de gezondheid iets beter, vooral veel painkillers nemen. Maar de dokter zei me gisteren iets heel positief 'no singing and no karaoke for you'. ieder nadeel heb z'n voordeel  :thumb:

Ze kunner er daar wat van he om je op stang te jagen, de enige bedoeling is geld en nog eens geld, als je wat pesos geeft tekenen ze je papieren wel af zonder dat bij te wonen hehe
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 17 mei 2010, 12:34:07
Ze kunner er daar wat van he om je op stang te jagen, de enige bedoeling is geld en nog eens geld, als je wat pesos geeft tekenen ze je papieren wel af zonder dat bij te wonen hehe

100% mee eens, Virgie is vandaag voor haar CFO geweest ( had ze al, maar met een nieuw paspoort niet meer ). Geen probleem tot ze zei dat ze naar Belgium, Europe ging. Toen moest ze ineens een pre-seminar volgen van 10 minuten, kostprijs php 350. Met het recu naar het seminar van 1 uur en alles ok  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
De ambtenaren zetten je steeds in het zak, iedere manier is goed om iets extra bij te verdienen.  O0

Gago

klopt stipp.

maar je ziet ze iedere keer van km's ver aankomen. zoals die taxi's in manila. het is een uitzondering als je ene vind die gewoon zonder vragen of morren de meter zet. Degene die de meter zetten geven ik iedere keer e kleine tip, bij de andere die dan zo dwaas zijn om niet zo maar een klein beetje meer te vragen maar direct het dubbele of drie dubbele, trek ik direct terug de deur open.

2e nacht achter de rug in mijn vriendin haar huisje. slapen op de grond valt nog redelijk mee, het is er wel proper.  en ben goed ontvangen. ze heeft 4 broers, waarvan 1 goed engels kan en die heeft zowat dezelfde leeftijd als ik. leuk om te zien hoe curieus ze zijn. tussen de jongere broers zit er 1 rotte appel. 1 die denkt dat ie alles is, en die zit dan constant zijn broers uit te lachen die engels trachten te spreken met me. vreemd genoeg is hij wel degene die mijn vriendin heel de tijd om centen vraagt.  :neeneenee: deze vlieger gaat ni op zenne.


verjaardag van de toekomstige schoonmoeder. taart gaan kopen bij goldilocks, die was in de korste keren op. Als bij toeval passeerden de buren, die natuurlijk vriendelijk aanschoven. dit is het huisje van haar moeder, hier zou ik niet op de grond slapen  :benweg:


smb drinken met de schoonbroers



intussen is de toekomstige asawa druk karaoke aan het zingen of wat dacht je?



tijd om naar huis te gaan. ik betaal maar voor 1 trike dus iedereen mee.



aangekomen in mijn vriendins huisje waren de kids van haar broer al me beste maten. die mannen zitten maar te praten met me in Visayan. versta er geen bal van, en dan antwoorden in het west vlaams, en ze hebben het meeste plezier.



kids blijven maar vragen to play. dus enkel maar playtime in the morning. anders veel te warm



asawa komt ook es kijken en beslist 'to exercise a bit'  :eek: . Denk dat het algauw zal sneeuwen in de Phils. wist niet dat ze zo actief kon zijn. Maar nu in de Cyber ligt ze hier al te :slapen: op mijn schoot. :happy2:
btw wat draagt ze dat shirt goe  :floet:

greetz Gago


Rich

Citaat van: Gago op dinsdag 18 mei 2010, 06:58:15

btw wat draagt ze dat shirt goe  :floet:

greetz Gago




Leuke foto's Gago, je hebt het daar best naar je zin zie ik  :thumb:

Dat shirt draagt ze inderdaad goe vooral omdat het van Anderlecht is  :thumb: en ik die dacht dat jij een supporter was van FC Brugge.

:daag: Rich
Rich de Nederbelg.

Baliw-katok

mooie asawa , shirt hééééééél wa minder  :neeneenee:

:biggrinn: