op 11 juli weer naar de phills

Gestart door rambonsusay, maandag 28 juni 2010, 00:57:12

Vorige topic - Volgende topic

rambonsusay

#30
hier ben ik weer terug gisteren had ik geen tijd meer door de trage verbinding hier  zodus hier het vervolg  :atyourservice:

na het onwaken de eerste nacht was dit wat ik te zien kreeg  wat een uitzicht als je je oogjes opent  :thumb:


waarna we ons klaarmaakten voor een boeiende dag
in het resort kun je eigen tshirts laten maken en ook  je zelf laten tatooeren henna of permanent
het leek me wel wat om me er eentje te zetten (henna ) natuurlijk  :biggrinn: voor 150 php kan je niet gekloot zijn
en het verbaasde me dat die gasten dat met de losse hand deden hier bij ons plakken ze eerst een stikker waar de lijnen op afgdrukt staan voor ze je tatooeren hier met de losse hand  :jajaja:

het resultaat mag er wel wezen  :thumb:

ps mijn vriendin heeft er ook eentje laten zetten  :floet:
waarna we weer op wandel gingen en wat meer verkenden

we kwamen uit waar ze cocozeep maakten achter het resort is een cocos plantage waar ze zeep en olien maken


we kwamen ook te weten dat het hele resort en de plantage door 4 grote generatoren stroom geleverd word  :jajaja:

daarna gingen we naar boven naar de silent pool aangezien dat helemaal boven op de top is namen we maar de kabellift  :lachen:

effe met de klok luiden en de chauffeur kwam aangehold  :biggrinn:

eenmaal boven aangekomen kropen we gelijk de jacuzzi in :thumb:

waar we tijdje verbleven maar niet te lang want we gingen snorkelen  :happy:
hij bracht ons naar een mooie plek voor te snorkelen  

onderweg kwamen we al wat mooie riffen tegen

waarna ik het water indook en onderwater een adembenemend zicht had jammer dat ik geen onderwatercamera had waarna mijn vriendin zij dat ik onder de boot moest duiken zodat zij een foto kon maken  :biggrinn:

op de weg terug kwamen we enkele kinderen tegen die aan het vissen waren met net  straf hoe die jongens vissen

eenmaal terug maakten we ons klaar voor het avondeten ik had al op voorhand gevraagd voor een romantish dinner op het strand maar aangezien het ondertussen serieus was beginnen te regenen hadden ze een speciaal plekje voor ons klaargemaakt  :thumb:

na genoten hebben van dat overheerlijk dinner was het eindelijk tijd voor mijn moment en waar ik op een knie dook en haar ten huwelijk vroeg  :marrysmile:
en ze zij JA  :happy:



na een prachtige avond en nacht was het de laatste dag van ons weekend en we moesten s'middags uitgecheckt zijn zodus nog wat op het strand rondhangen en nog beetje genieten




waarna het tijd was om terug naar batangas pier af te reizen :crying1:

eenmaal op de boot viel het me op dat het beetje overbevolkt was en vroeg aan een van hen of het veilig was en die antwoorde me  "is ok sir capacity off 100 +" :denk: waren meer dan 100 man erop

maar goed daar gingen we dan terug naar huis na een prachtig weekend :clapping:


tot de volgende voor de rest van mijn verslag van mijn verblijf  hier in de filipijnen bij mijn "verloofde " :happy:
:daag:

Robert

Gefeliciteerd kerel.
En die bootjes, ik begrijp je vraag, ze zeggen altijd dat het veilig is.
Vorig jaar is er nog 1 omgegaan vanaf White Beach, het is allemaal even schrikken en men gaat vaak weer over tot de orde van de dag.
Ben blij dat ik er vaak weer vanaf ben in ieder geval.
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad op Coco Beach, je hebt geluk gehad, want paar dagen eerder en je veel en veel slechter weer gehad.
Leuke fotos, zie alleen geen foto van the hanging bridge, ben je daar niet geweest.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

CitaatEn die bootjes, ik begrijp je vraag, ze zeggen altijd dat het veilig is.

Ik heb hetzelfde bootje genomen, is de Golden Falcon zo te zien en als ik mij goed herinner is de maximum capaciteit 70 personen, meen ik gelezen te hebben ergens op die boot.

Dus of het veilig is met zoveel mensen aan boord???  :weetikniet:


CitaatLeuke fotos, zie alleen geen foto van the hanging bridge, ben je daar niet geweest.

Misschien was hij te druk met andere dingen, zoals :dance: of wie weet dit :sexhq0: ...  :haha:  :weetikniet:

Robert

Citaat van: Phille op dinsdag 20 juli 2010, 14:00:19
CitaatEn die bootjes, ik begrijp je vraag, ze zeggen altijd dat het veilig is.

Ik heb hetzelfde bootje genomen, is de Golden Falcon zo te zien en als ik mij goed herinner is de maximum capaciteit 70 personen, meen ik gelezen te hebben ergens op die boot.

Dus of het veilig is met zoveel mensen aan boord???  :weetikniet:


CitaatLeuke fotos, zie alleen geen foto van the hanging bridge, ben je daar niet geweest.

Misschien was hij te druk met andere dingen, zoals :dance: of wie weet dit :sexhq0: ...  :haha:  :weetikniet:

is gewoon the hanging bridge in het resort zelf, weet niet of je dat kent.
van daaruit kan je naar big laguna beach, of je loopt door naar Sabang, kan ook van big laguna beach overigens.
is wel een aardig tripje vanaf coco beach, maar is te doen.

xav


rambonsusay

Citaat van: Robert op dinsdag 20 juli 2010, 15:28:54
Citaat van: Phille op dinsdag 20 juli 2010, 14:00:19
CitaatEn die bootjes, ik begrijp je vraag, ze zeggen altijd dat het veilig is.

Ik heb hetzelfde bootje genomen, is de Golden Falcon zo te zien en als ik mij goed herinner is de maximum capaciteit 70 personen, meen ik gelezen te hebben ergens op die boot.

Dus of het veilig is met zoveel mensen aan boord???  :weetikniet:


CitaatLeuke fotos, zie alleen geen foto van the hanging bridge, ben je daar niet geweest.

Misschien was hij te druk met andere dingen, zoals :dance: of wie weet dit :sexhq0: ...  :haha:  :weetikniet:

is gewoon the hanging bridge in het resort zelf, weet niet of je dat kent.
van daaruit kan je naar big laguna beach, of je loopt door naar Sabang, kan ook van big laguna beach overigens.
is wel een aardig tripje vanaf coco beach, maar is te doen.

hanging bridge is inderdaad in het resort zelf maar stelt eigelijk niks voor is gewoon een brugje
@phill ja eigenlijk hadden we geen of weinig tijd om ergens anders naar toe te gaan het resort zelf biedt voldoende activiteiten

Digos


Citaathanging bridge is inderdaad in het resort zelf maar stelt eigelijk niks voor is gewoon een brugje

Ja......een gewoon brugje, krijg je vrouw daar maar eens over  :lachen:


Citaat@phill ja eigenlijk hadden we geen of weinig tijd om ergens anders naar toe te gaan het resort zelf biedt voldoende activiteiten

:kusxe8:  :fishing1: :liefde: :kiss2: :copulatie: :drunk:


:floet:
LIVE ONCE - LIVE IT

boldy

rambonsusay bedankt weer voor de prachtige foto's , nog gefeliciteerd en hoop dat jullie gauw voorgoed samen kennen zijn
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata


Danny,



mooie foto's, die tonen pas hoe gelukkig jullie zijn.   :liefde:   :liefde:   :liefde:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.