Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ABU SAYAF VERMOORDT TWEEDE CANADEES

Gestart door bananacreek, maandag 13 juni 2016, 16:12:32

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



ZAMBOANGA CITY - De islamitische terreurgroep Abu Sayyaf heeft in de Filipijnen een tweede gijzelaar vermoord. Dat heeft een woordvoerder aan de krant Enquirer laten weten. Het stoffelijk overschot van de Canadees Robert Hall zal later maandag in de stad Jolo worden gevonden, zei woordvoerder Abu Raami.

Een ultimatum voor de betaling van losgeld verstreek maandag. Abu Sayyaf eiste omgerekend 11,5 miljoen euro voor Hall, een Noor en een Filipijnse vrouw. Eerder vermoordde de groep een andere Canadees, John Ridsdel.



Ben benieuwd wat Duterte hieraan gaat doen.... :confused2: :denk:

Niemand weet of de Hollander die sedert feb 2012 ontvoerd werd nog leeft of niet....en de Nederlandse regering?.......oef.. oef.. oef...theedrinken.... :run: :run: :run:






source: http://www.telegraaf.nl/buitenland/25991304/___Weer_Canadees_vermoord___.html

bananacreek

Joseph Estrada als president zei jaren geleden: "Give me three months and they will be erased"................. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :neeneenee: :neeneenee:


peldoman

Diep triest allemaal, but its your own choice to came here! :ripba8:

kristof19

Citaat van: peldoman op maandag 13 juni 2016, 16:55:05
Diep triest allemaal, but its your own choice to came here! :ripba8:

wat een gelul vertel je nu man?

joost

Citaat van: peldoman op maandag 13 juni 2016, 16:55:05
Diep triest allemaal, but its your own choice to came here! :ripba8:

De volgende die op de foto staat met 'n mes op z'n keel is Peldoman.

Groeten.
Joost.

gertve

Citaat van: joost op maandag 13 juni 2016, 19:35:14
De volgende die op de foto staat met 'n mes op z'n keel is Peldoman.

Gaan we elkaar hier nu al bedreigen op het forum?

Hij heeft wel een punt, weet je.

josv

Citaat van: gertve op maandag 13 juni 2016, 22:07:53

Hij heeft wel een punt, weet je.

Ja en nee. Ik snap best wel dat er hier volop "no-go"gebieden zijn. Maar Samal is voor mij net effe te dichtbij om in die categorie te zitten. Tis een lullig eilandje voor de kust van Davao waar honderden dagjes-mensen een uitje maken. Heb er kenissen wonen etc.

Dit valt voor mij niet in de categorie :

Citaat van: peldoman op maandag 13 juni 2016, 16:55:05
Diep triest allemaal, but its your own choice to came here! :ripba8:

Dan kan je de hele PH wel van de kaart schrappen !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

peldoman

Je weet als witneus dat je een risico loopt als je in die plaatsen komt.
En doe je dat toch, zie de waarschuwing van Rijksoverheid loop je dat risico.
Wij die hier wonen, zijn hier uit vrije wil, niemand die je heeft gedwongen hier te komen.

Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vindt wat er gebeurt is, en hoe de regering er mee omgaat.
Samal Jos, ik kom er niet meer, is mij te link, Calinan 20 minuten van hier, zitten ze ook al hoorde ik.
2 Duitsers en een Engelsman die ik ken zijn vorige week van daar, naar de city verhuisd, de Duitser heeft
zelfs zijn paard meegenomen.

Het is dus simpel, oren en ogen open, koffer klaar hebben staan, het is jouw keuze!




jack

Wij zijn momenteel in Samal, wonen er part-time, alsook in Davao, en zag sinds zondagavond, erg verstrengde controles, aan de ferry's, alsook de marines toeren bijna constant rond het eiland, uit vrees voor meer aangekondigde kidnappings. :run:

Luke

mmm financiƫle problemen bij abu sayaf?