Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

boldy

Citaat van: Rich op woensdag 25 januari 2012, 22:47:59
Citaat van: Herbie op woensdag 25 januari 2012, 22:32:52
Ja Rich inderdaad maar op 17 januari stond dat er niet op, dat zijn mij gegevens van mijn e-ticket ontvangen op 17/01/2012 13:43

Uw vluchtgegevens         Details Standard economy class          

di 27/03 10:00u Antwerpen (ZWE) Centraal station  di 27/03 11:51u Amsterdam (AMS) Schiphol  9B 9213  (1u51)
di 27/03 14:30u Amsterdam (AMS) Schiphol  wo 28/03 09:05u Manilla (MNL)  KL 803  (11u35)
 di 17/04 11:05u Manilla (MNL)  di 17/04 18:50u Amsterdam (AMS) Schiphol  KL 804  (14u45)
di 17/04 21:07u Amsterdam (AMS) Schiphol  di 17/04 23:00u Antwerpen (ZWE) Centraal station  9B 9272  (1u53)
Opgelet: Verbindingen met vluchtnummers 9B 9213, 9B 9272 van uw reis vinden plaats per trein.  

plus als je nu kijkt kost het 560 euro ik heb 488 euro betaald


Ja, maar wat is er mij opgevallen, In mijn proefboeking op 27/03  is het vluchtnummer : KL0807, en jouw vlucht heeft vluchtnummer KL803. Ik vraag mij dus af of er 2 vluchten zijn die dag naar Manila  :denk: Ook de vertrektijd is anders.
sorry voor  :offtopic:
de vluchten met kl0803 waren degene die rechtstreeks gingen , die zijn nu veranderd in de kl0807 . ik heb gisteren weer klm gebeld om te vragen voor een vergoeding voor me hotel maar die vlieger ging niet op (kan het altijd proberen) ze zat te kijken of er nog een vlucht ging maar er gaat er maar i per dag die die lijn vliegt ,er schijnt er nog wel een via singapore te gaan vertelde ze me maar diie was duurder . ik denk wel dat klm zo wel klanten zal verliezen als ze voor dezelfde prijzen blijven vliegen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

Citaat van: Luke op donderdag 26 januari 2012, 03:12:46
Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

de rekening heb ik al 9 maanden geleden betaald  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

kamperman

Citaat van: Luke op donderdag 26 januari 2012, 03:12:46
Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

zoals je zegt het zou waarschijnlijk zo gaan worden en er was spraken dat ze bepaalde dagen toch rechtstreeks zouden blijven vliegen
dus het heeft niks te maken met beter weten
als zelfs de site rechtstreekse vluchten aanbied en de medewerksters ook van niks weten is het wel knap dat jij het allemaal weet
hoezo betweter jij kunt er over meepraten jij weet het beter als de site van de klm ik niet ik ga er vanuit dat als ik op de site kijk
van een gerenomeerd bedrijf als de klm dat ze de site wel up to date houden maar jij weet het allemaal al wel knap hoor  :applaus:

Luke

Ventileer nog maar even! Ik heb een brede rug....  :floet:

vvjoris

Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Bulldozer

Klote airline? Moet je eens met Delta vliegen, das pas klote! Rook een sigaretje? Ik rook niet dus daar heb ik niets aan. Met overstappen wordt ook de kans enorm vergroot dat je bagage "kwijt" raakt. Al met al wil ik graag zo snel mogelijk met zo min mogelijk problemen van de ene naar de andere plek en daarom vind ik het wel jammer dat KLM er nu een paar uur langer over doet dan voorheen, maar om het dan gelijk een klote maatschappij te noemen...

vvjoris

Ik heb het al op dit forum geschreven, ik vlieg dikwijls voor mijn werk. Tot op heden heb ik maar één airline meegemaakt die slechter is dan KLM, nl Air India, zelfs low cost Tiger Airlines is beter. Ik begrijp niet dat het zo belangrijk is rechtstreeks te vliegen. Met of zonder sigaret, het is toch veel aangenamer even te relaxen tussendoor? Ik kwam 2 weken geleden terug vanuit Singapore met Quantas, met een A380, dus qua 'infrastructuur' perfect in orde, maar je zit wel 14 uur op dat ding....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.
Ikzelf ben tweemaal naar de Filipijnen gevlogen met Singapore Airlines,vertrek vanuit Barcelona,ik woon in Spanje vandaar,
tussenstop in Milaan van ongeveer 90 minuten,vandaar naar Singapore,overstap via Silkair ( dochtermaatschappij van SQ )
naar Davao en heb 2maal ongeveer 1200 euro betaald inclusief verzekering taksen enz.Veel geld ik weet het maar een heel
goede service,vlucht was met een Boeing 777-300ER en een Airbus 320.
Totale duur,wacht en vliegtijd ongeveer 21 uur.
Dus naar mijn bescheiden mening is men soms beter uit met een iets duurdere vlucht dan met die lowcoast vluchten.

josv

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 26 januari 2012, 12:31:06
Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.

Cosyns, een hoop mensen ( zeker wij Ollanders  :biggrinn: ) hebben het er voor over om 2 uur in de trein te zitten om terug te vliegen naar Amsterdam  :biggrinn: Ik heb dat ook nooit begrepen. Kan goedkoper zijn maar ze lopen te zeulen met hun bagage, kinderen voor 100 euro minder. En dan komen ze aan op de slechtste luchthaven ter wereld ( Manilla ) om daar weer met koffers en kinderen om over te stappen.

Als je in Manilla moet zijn dan is KLM prima. Balen natuurlijk als die rechtstreekse vlucht verdwijnt. Maar zoals jij moest ik altijd in Davao zijn en dan is SA toch echt 'n topper voor niet echt veel meer. In augustus weer !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....