Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: josv op donderdag 26 januari 2012, 12:56:09
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 26 januari 2012, 12:31:06
Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.

Cosyns, een hoop mensen ( zeker wij Ollanders  :biggrinn: ) hebben het er voor over om 2 uur in de trein te zitten om terug te vliegen naar Amsterdam  :biggrinn: Ik heb dat ook nooit begrepen. Kan goedkoper zijn maar ze lopen te zeulen met hun bagage, kinderen voor 100 euro minder. En dan komen ze aan op de slechtste luchthaven ter wereld ( Manilla ) om daar weer met koffers en kinderen om over te stappen.

Als je in Manilla moet zijn dan is KLM prima. Balen natuurlijk als die rechtstreekse vlucht verdwijnt. Maar zoals jij moest ik altijd in Davao zijn en dan is SA toch echt 'n topper voor niet echt veel meer. In augustus weer !


Wel wij wonen in Sagunto,nabij Valencia dus moeten we ook eerst naar Barcelona reizen, maar met vrienden is dat geen probleem,zei brengen en halen ons op indien
nodig.
En zoals ik hier lees zijn Belgen soms gieriger dan Ollanders  :biggrinn:
Had eerste maal de overstap in Singapore gemist door een stommiteit van de Italianen in Milaan.
Verkeerde bagage koffer geladen in laadruimte.Gevolg vliegtuig kwijt in Singapore,maar alles prima geregeld door SA,2 uur later zat ik al op een vlucht naar Manila.
In Manila 2 tal uurtjes later vlucht naar Davao,dus allemaal prima geregeld door SA zonder bijkomende kosten voor mijzelf.
En diezelfde dag was ik nog in Davao,een 5 tal uurtjes later als voorzien.Enig probleempje was dat mijn toen nog toekomstige dacht dat ik in Manila bij een andere
lady was :lachen:
Was namelijk een kleine ramp voordat ik haar kon bereiken en haar schoonbroer deed natuurlijk ook een duitje in de zak ,maar het is allemaal goed gekomen en had
de tijd van mijn leven.

kamperman

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 26 januari 2012, 12:31:06
Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.
Ikzelf ben tweemaal naar de Filipijnen gevlogen met Singapore Airlines,vertrek vanuit Barcelona,ik woon in Spanje vandaar,
tussenstop in Milaan van ongeveer 90 minuten,vandaar naar Singapore,overstap via Silkair ( dochtermaatschappij van SQ )
naar Davao en heb 2maal ongeveer 1200 euro betaald inclusief verzekering taksen enz.Veel geld ik weet het maar een heel
goede service,vlucht was met een Boeing 777-300ER en een Airbus 320.
Totale duur,wacht en vliegtijd ongeveer 21 uur.
Dus naar mijn bescheiden mening is men soms beter uit met een iets duurdere vlucht dan met die lowcoast vluchten.

signapore airlines is nog duurder dan de klm in deze periode dus niet echt een optie en duurder en langer onderweg

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 10:51:18
Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....

ik wil best met een andere maatschapij vliegen en paar uurtjes wachten is geen probleem maar de vraag is welke maatschapij is goed
qantas vliegt niet op manila.
iemand goede suggesties??
wil eventueel ook best vanaf dusseldorf vliegen

vvjoris

Voor iedereen: ik vlieg heel veel voor mijn werk, maar ik ben geen reisburo, maar ik weet overal de weg wat betreft vliegen overal ter wereld. Will je naar  :smiley-philippines: met deftige prijs kwaliteit, just ask, I help....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Citaat van: kamperman op donderdag 26 januari 2012, 18:13:49
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 26 januari 2012, 12:31:06
Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.
Ikzelf ben tweemaal naar de Filipijnen gevlogen met Singapore Airlines,vertrek vanuit Barcelona,ik woon in Spanje vandaar,
tussenstop in Milaan van ongeveer 90 minuten,vandaar naar Singapore,overstap via Silkair ( dochtermaatschappij van SQ )
naar Davao en heb 2maal ongeveer 1200 euro betaald inclusief verzekering taksen enz.Veel geld ik weet het maar een heel
goede service,vlucht was met een Boeing 777-300ER en een Airbus 320.
Totale duur,wacht en vliegtijd ongeveer 21 uur.
Dus naar mijn bescheiden mening is men soms beter uit met een iets duurdere vlucht dan met die lowcoast vluchten.


signapore airlines is nog duurder dan de klm in deze periode dus niet echt een optie en duurder en langer onderweg

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 10:51:18
Ja dat weet ik maar vanuit Spanje naar Davao vliegen is het simpelst met SA,ondanks de duurdere prijs.
Is beetje gek om eerst naar Schiphol of Brussel te vliegen,vandaar naar Manila en dan naar Davao enkel
en alleen maar om misschien
200 euro te besparen op een ticket

Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....

ik wil best met een andere maatschapij vliegen en paar uurtjes wachten is geen probleem maar de vraag is welke maatschapij is goed
qantas vliegt niet op manila.
iemand goede suggesties??
wil eventueel ook best vanaf dusseldorf vliegen

Cosyns Guy

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 18:25:49
Voor iedereen: ik vlieg heel veel voor mijn werk, maar ik ben geen reisburo, maar ik weet overal de weg wat betreft vliegen overal ter wereld. Will je naar  :smiley-philippines: met deftige prijs kwaliteit, just ask, I help....

Kunt U mij dan de beste manier zeggen om naar Davao te vliegen en ik woon in Spanje,nabij Valencia

Groet

boldy

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 10:51:18
Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....

ik wil niet perse met klm vliegen maar wel perse direct  en dat jij dat niet erg vind om te wachten wil niet zeggen dat een ander daar ook niks om geeft. een klote maatschappij  sja dat vind jij daar zijn de meningen zo ook over verdeeld .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

rudy1962

Citaat van: boldy op donderdag 26 januari 2012, 18:38:17
Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 10:51:18
Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....

ik wil niet perse met klm vliegen maar wel perse direct  en dat jij dat niet erg vind om te wachten wil niet zeggen dat een ander daar ook niks om geeft. een klote maatschappij  sja dat vind jij daar zijn de meningen zo ook over verdeeld .

@boldy  Die rechtstreekse vluchten naar Manila kan je vanaf nu wel vergeten, je zal in de toekomst rekening moeten houden met een tussenstop of overstap

kristof19

Citaat van: Luke op donderdag 26 januari 2012, 03:12:46
Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

waarom verkopen ze er dan nog op de website in januari waarbij rechtstreekse vlucht Amsterdam-Manila aangegeven staat?
bedrog?????? :denk: :denk:

rudy1962

Citaat van: kristof19 op donderdag 26 januari 2012, 18:48:22
Citaat van: Luke op donderdag 26 januari 2012, 03:12:46
Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

waarom verkopen ze er dan nog op de website in januari waarbij rechtstreekse vlucht Amsterdam-Manila aangegeven staat?
bedrog?????? :denk: :denk:

Luke heeft gelijk: vorig jaar stond op het forum te lezen dat KLM zou stoppen met rechtstreekse vluchten naar Manila. Ik heb het ook gelezen maar dacht er niet meer aan toen ik mijn vlucht boekte.

Het is me idd ook een raadsel dat je zelfs op de website van KLM toch nog de 'oude' vlucht kon boeken. Onbegrijpelijk !

kristof19

Citaat van: rudy1962 op donderdag 26 januari 2012, 18:52:01
Citaat van: kristof19 op donderdag 26 januari 2012, 18:48:22
Citaat van: Luke op donderdag 26 januari 2012, 03:12:46
Het was al van midden vorig jaar aangekondigd dat KLM heel waarschijnlijk geen NON-stop vluchten meer ging uitvoeren naar Manila in 2012.
In december was het al definitief dat er een tussenstop kwam vanaf April 2012.
Het is hier en op ander forum al UITVOERIG aan bod geweest. Als je niet wil lezen of denkt beter te weten dan betaal je nu de rekening!

waarom verkopen ze er dan nog op de website in januari waarbij rechtstreekse vlucht Amsterdam-Manila aangegeven staat?
bedrog?????? :denk: :denk:

Luke heeft gelijk: vorig jaar stond op het forum te lezen dat KLM zou stoppen met rechtstreekse vluchten naar Manila. Ik heb het ook gelezen maar dacht er niet meer aan toen ik mijn vlucht boekte.

Het is me idd ook een raadsel dat je zelfs op de website van KLM toch nog de 'oude' vlucht kon boeken. Onbegrijpelijk !

Ah sorry Luke, Ik had het ook niet gelezen vorig jaar op het forum. Mea Culpa. De anderen waren blijkbaar ook vergeten om eerst dit en dan het andere forum te checken vooraleer te boeken met KLM. Nu betalen ze uiteindelijk de rekening. Hoe stom toch. man man man :mauer: :mauer: :mauer: :mauer: :mauer: