Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Idd, er stond op het forum te lezen dat KLM zijn rechtstreekse vluchten zou gaan schrappen, maar wanneer???????? daar was geen duidelijkheid over. Het was allemaal een beetje gissen.

Dat klanten die een vlucht hadden geboekt zelf zijn gaan bellen om meer informatie te bekomen, en er op die manier moesten achter komen dan hun rechtstreekse vlucht toch niet rechtstreeks was, is een grote fout van KLM. Gebrek aan openheid en duidelijke informatie. Foei KLM  :spank: :spank: Zo ga je niet met klanten om  :neeneenee:
Rich de Nederbelg.

Baron

Citaat van: kamperman op donderdag 26 januari 2012, 18:13:49
Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 26 januari 2012, 12:31:06
Snap niet echt waarom iedereen steeds de goedkoopste vlucht wil hebben met soms een belabberde service tot gevolg.
Ikzelf ben tweemaal naar de Filipijnen gevlogen met Singapore Airlines,vertrek vanuit Barcelona,ik woon in Spanje vandaar,
tussenstop in Milaan van ongeveer 90 minuten,vandaar naar Singapore,overstap via Silkair ( dochtermaatschappij van SQ )
naar Davao en heb 2maal ongeveer 1200 euro betaald inclusief verzekering taksen enz.Veel geld ik weet het maar een heel
goede service,vlucht was met een Boeing 777-300ER en een Airbus 320.
Totale duur,wacht en vliegtijd ongeveer 21 uur.
Dus naar mijn bescheiden mening is men soms beter uit met een iets duurdere vlucht dan met die lowcoast vluchten.

signapore airlines is nog duurder dan de klm in deze periode dus niet echt een optie en duurder en langer onderweg

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 10:51:18
Man, man, willen jullie nu allemaal per se met KLM vliegen? Het is een klote-airline, er zijn 1000 andere mogelijkheden. Rechtdstreeks? Who cares, stop ergens en rook een sigaretje, twee uurtjes later ga je weer verder....

ik wil best met een andere maatschapij vliegen en paar uurtjes wachten is geen probleem maar de vraag is welke maatschapij is goed
qantas vliegt niet op manila.
iemand goede suggesties??
wil eventueel ook best vanaf dusseldorf vliegen


Wij vliegen met Emirates vanaf Dusseldorf via Dubai naar Manila.
Dubai is een perfekte luchthaven en een pauze bijna halverwege in een vlucht van 14 of zo uren is niet slecht.
Let wel of je een vlucht neemt met een kort of een lange pauze, kan varieren van 3 tot 10 of meer uren.

Zelf doen we het vaak zo: we nemen in Dubai een nacht een hotel en plannen een vroege aankomst en een laat vertrek. Zo zijn we al gauw 36 uiuir in Dubai met slechts een overnachting.  Een overnachting hotel kost vanaf 60 euro. Er is genoeg te zien en te doen in Dubai !!

En je lichaam doe je er enorm goed mee. Vinden wij. Een goed alternatief als je opziet tegen de lange vlucht en een bussiness ticket niet wilt betalen.
Verder, het gros van het personeel in Dubai is Filipina, dus walang problema ha ha

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

vvjoris

Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, voor mij is een tussenstop van enkele uurtjes zonder overnachting, of een van 24 uur of meer met overnachting de beste oplossing. Zo is het mogelijk met Qatar via Doha, met Emirates via Dubai of met Etihad via Abu Dhabi. Ik meen dat er tot eind maart ook een promotie is van Cathay Pacific via Hong Kong. Prijs varieert tussen en  640 en 960 voor deze 4 mogelijkheden.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Hansy

Ik lees hier links en rechts over respect.

Respect voor topicstarter ontbreekt echter met al dat gezemel over rechtstreekse vluchten etc.

In plaats dat iemand een apart draadje daarover opzet....

vvjoris

Gebeurt hier wel meer dat een topic na 10 of meer reacties over helemaal iets anders gaat.... met respect heeft dat m.i. in de verste verte niks te maken, een 'gesprek' evolueert nu eenmaal.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Bassie

Elke vrouw verdient respect en zo moet je ze behandelen ook in eender welke cultuur.

Baron

Citaat van: Bassie op zaterdag 10 maart 2012, 00:55:06
Elke vrouw verdient respect en zo moet je ze behandelen ook in eender welke cultuur.


:hoedjeaf: :hoedjeaf:


Is dat werkelijk zo? Betwijfel het overigens.
En je zegt: elke vrouw, dus niet alle mannen? Waarom generaliseer je enorm bij vrouwen en niet bij mannen?


:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Bassie

Baron, ik generaliseer helemaal niks. Ik antwoord gewoon op de vraag hoe ga je met Filipijnse vrouwen om ( en dat geldt voor eender welke vrouw of man)
Alles begint met respect. Of dat ook zo blijft is afhankelijk van situatie tot situatie.

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Ik dacht dat je op de voorgaande posten reageerde, die gaan over respect tov de topicstarter. Een citaat erbij van het bericht waarop je reageert was duidelijker geweest.

:daag: :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

veromie

ikben een :belgiesmiley: had in 1996  naar de  :smiley-philippines:om met 5 contacten afgesproken en dat was een probleem :jaloesie onder de dames :dat zou ik nooit meer doen en zelfs ze kenden mekander niet maar de mensen die mij vergezelden hadden hun mond voorbij gepraat alhoewel ze ik een tiket betaald had ,stom van mij;