Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Yes yes yes nu op xe boven de 60. Dank u sinterklaasje
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

stijn54

In Ayala Cebu city 50,20 op 6.12.2013.

stijn54


LMBen

Citaat van: stijn54 op vrijdag  6 december 2013, 10:22:03
Citaat van: stijn54 op vrijdag  6 december 2013, 10:19:07
In Ayala Cebu city 50,20 op 6.12.2013.
59,20

Dat is veel te weinig, gister mijn vriend nog 59.9 gehad ook in ayala naast rustan, dus niet binnen in rustan
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Reinier

Laat Europa en die griezel Barroso nu even hun gemak houden stijgt de Pesos hopelijk nog meer.

Adik

Ben hier geen expert in maar met de miljarden aan noodhulp ter beschikking gesteld in de afgelopen weken zou ik verwachten dat de vraag naar pesos ernorm stijgt, en dus de koers navenant zou stijgen. Mij lijkt de stijging echter minimaal?

Amice

Het gaat om financiele barrieres die genomen worden en de P60 voor 1 euro is er zo een.
Lange tijd hikte de Euro ertegenaan maar is nu eindelijk erdoor heen gebroken.

Dit maakt de weg vrij naar verdere stijging en meer vertrouwen  in de Euro, hopelijk dus nog ff blijvend, maar meestal is het speculatief en gebaseerd op verwachtingen.
Als die dan per saldo weer tegenvallen ,klapt de munt zomaar weer naar beneden.

Maar zoals reeds gezegd ligt voor mij de nominale waarde eigenlijk op 63 dat was de stand van de euro bij de introductie (gebaseerd op de DM-HFL destijds) waarbij Minister Zalm destijds ook nog eens de HFL te goedkoop heeft weggegeven aan de EU.

In ieder geval dien je nu dus ergens rond de 59.3 te krijgen als redelijke(banken) wisselkoers, dus een  :nederlandsevlag: pensioen wordt weer iets meer waard hier. :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Bij Sunro hebben ze al een koers van 59,30  :applaus: nog nooit zo hoog mee gemaakt.

Amice

Het feest gaat nog even door:

1.00 EUR   =   60.9976 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 60.9976 PHP   1 PHP = 0.0163941 EUR
â—€Convert again
PHP/EUR thumbnail
View Chart
Mid-market rates: 2013-12-10 15:18 UTC
bron: xe.com

Dus als men nu naar de ATM gaat krijg je per saldo rond de P60 voor de euro  :thumb: :thumb:

Prettige kerstdagen dan maar.  :happy2:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

LMBen

Dit is het resultaat dat de beursen denken dat de fed misschiengaat afbouwen in december.
Kan je nagaan wat er gebeurd als er werkelijk afgebouwd gaat worden.

We worden weer stinkend rijk hier hehe op naar 70php
Na 8jaar philipijnen weer terug europa