Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Paring Belga

Als het een top bank is kan je ook vele keren verwachten dat ze lage koersen of interesten geven.  BDO is toch zeer goed en goeie service oriented mensen om je daar te helpen.

wesleymoget

Weet iemand de currency atm? van eur naar php

bananacreek

Niet gek voor een VRIJDAG RATE dus in Robinsons Perdices zou dat 61.80 moeten zijn..... :thumb:



Het geld?................


Amice

Citaat van: wesleymoget op vrijdag 24 januari 2014, 12:29:59
Weet iemand de currency atm? van eur naar php

Normaliter kan men tot â,¬ 500 per dag opnemen(kan verschillen) dus het totale dag bedrag is dan 500x61.80. aldus zal het trekkapitaal uit de ATM dan op zo'n p30000 komen.
Let wel dit is dus niet het afreken bedrag van de bank, die zal op 61 of lager komen op je bankafschrift.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

regenwolkje

Citaat van: Amice op vrijdag 24 januari 2014, 12:39:32
Citaat van: wesleymoget op vrijdag 24 januari 2014, 12:29:59
Weet iemand de currency atm? van eur naar php

Normaliter kan men tot â,¬ 500 per dag opnemen(kan verschillen) dus het totale dag bedrag is dan 500x61.80. aldus zal het trekkapitaal uit de ATM dan op zo'n p30000 komen.
Let wel dit is dus niet het afreken bedrag van de bank, die zal op 61 of lager komen op je bankafschrift.

Ik had in  :smiley-philippines: het probleem dat de automaat het af te halen bedrag beperkte tot maximum 10000 PHP. Heb verschillende ATM's geprobeerd; deze waren wel telkens ATM's buiten. Ik gebruikte hiervoor mijn VISA-kaart. Best wel vervelend, die limiet. Ik moest meerdere withdrawals achter elkaar doen wanneer ik een hoger bedrag wou afhalen. Gelukkig kreeg ik geen mafia-fee (200 PHP) aangerekend per afhaling, hoewel de automaat wel beweerde dat dit ging gebeuren. Heb twee keer maestro gebruikt en toen zat ik wel met die fee.

Amice

Alle automaten berekenen de maffia fee m.u.v. HSBC en Citibank.
Bij beiden kun je dan ook tot â,¬ 500 pinnen per dag, bij HSBC in 1 trek en bij Citibank in 2/3 keer.

Het klopt dat banken als BDO en BPI een limiet hebben van P10000 maar indien je daglimiet van â,¬ 500 nog niet is opgebruikt kun je wel bij een andere bank terecht  en daar ogmaals pinnen( je betaald dan wel de maffia fee.

Of ze bij gebruik van een creditcard geen maffia fee berekenen weet ik eigenlijk niet maar zou goed kunnen en dat is dan ook meteen weer n tip welke kaart je het beste kan gebruiken.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

Verwacht dat Euro weer wat in kracht af gaat nemen.
Wordt te sterk en dus nadelig voor export.

(Volgens betrouwbare bronnen)  :atyourservice:

LET OP! Dit is geen advies en behaalde winsten uit verleden zijn geen garantie voor de toekomst  :hoedjeaf:


Luc

of dit ook gevolgen gaat hebben voor de peso  :weetikniet:


Groeilanden onder druk

Na enkele "booming" jaren staan de economieën van onder meer Argentinië, Turkije, Rusland, Zuid-Afrika, India, maar ook Brazilië en in mindere mate China onder druk.

Die profiteerden mee van het stimulusplan van de Amerikaanse centrale bank Federal Reserve. Via steunaankopen van obligaties voor 85 miljard dollar per maand pompte die geld in de VS-economie, maar ook in die van de rest van de wereld. Vorige maand kondigde de Fed aan dat dat programma van "quantitative easing" of QE verminderd zal worden, eerst tot 75 miljard dollar per maand en wellicht later nog minder.

Daardoor trekken veel beleggers nu hun kapitaal weg uit die groeilanden en komen die munten onder druk te staan. Om dat tegen te gaan, kunnen de centrale banken de rente verhogen, maar dat zal uiteraard ook de economische groei inperken. Vooral Turkije en Argentinië ondervinden nu de gevolgen. Argentinië is zelfs nooit hersteld van de financiële crisis van 2002 en kan nog altijd niet internationaal lenen.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/140127_Turkije_centrale%2Bbank
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

antzan

Als je net als wij meestal in Iligan City bent , kan je alleen pinnen bij BPI , maar de helft v.d. tijd krijg je melding :
dat er geen reçu beschikbaar is . Dan pin ik dus niet .
Maar afgelopen Oktober , konden we [ voor de eerste keer ] met onze creditcard betalen bij Elena Tower .
Dat scheelt wel !
Antzan
Foodmaster

boldy

antzan mag ik de reden eens weten waarom jij niet pint als je geen reçu krijgt ?  ik ben zeer benieuwd naar de achterliggende gedachte .
krijgen alweer minder peso   voor de euro  :negatief: ik d8/hoopte dat het nog ff zou stijgen maar helaas .   maar moet zeggen als het zo blijft zoals het nu is   tot aan mijn vakantie ben ik een tevreden mens
het leven is net een lul keihard en veel te kort