Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Daarom maak ik me veel zorgen over mijn 2 jongens.
Die hebben dan de leeftijd van 18.
Die zijn dan de pineut.

Amice

Mja en de  â,¬ is inmiddels onder de P58 en verder dalende.
Dat word nog een slechte kerst als het zo doorgaat. :floet:

1.00 EUR   =   57.9168 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 57.9168 PHP   1 PHP = 0.0172662 EUR

PHP/EUR
Mid-market rates: 2014-08-24 19:45 UTC
bron: xe.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Citaat van: Amice op zondag 24 augustus 2014, 21:55:54
Mja en de  â,¬ is inmiddels onder de P58 en verder dalende.
Dat word nog een slechte kerst als het zo doorgaat. :floet:

1.00 EUR   =   57.9168 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 57.9168 PHP   1 PHP = 0.0172662 EUR

PHP/EUR
Mid-market rates: 2014-08-24 19:45 UTC
bron: xe.com

Tja Amice dat word een kopje rijst met een gedroogd visje  :lachen:  :lachen: :jajaja:
Getting older beats the alternative -dying young

Ronny55

Citaat van: blauwvinger50 op zaterdag 23 augustus 2014, 23:08:55
Nou lik me de reet, maar moslim word ik NOOIT.
`k Vecht me liever dood  :atyourservice:

Jonge ,jonge, nu doe je me twijfelen, denk dat we dan maar moslim worden......Je reet likken vind ik maar niks, of je zou 'n Filipina moeten zijn van zo,n 1000 weken. :jajaja:  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

peldoman

Bron:  DasKapital

Duikt de euro richting de dollar?

Momenteel is een euro ongeveer 1,31 dollar waard, maar als we de rekenmeesters van Goldman Sachs mogen geloven gaat daar de komende jaren verandering in komen. Een behoorlijke verandering, mogen we wel zeggen. In het komende halfjaar dalen we verder naar $1,25, en in het halfjaar daarna naar $1,20. Aan het eind van 2015 kopen we nog slechts $1,15 voor een euro, en daarna gaat het helemaal hard want eind 2016 is een euro nog slechts $1,05 waard. In 2017 komen de munten dan in evenwicht, zodat een euro ongeveer precies een dollar gaat kosten. Oorzaak? Onder meer de rentes op obligaties die steeds verder uit elkaar gaan liggen. Het wordt dus steeds aantrekkelijker om Amerikaans schuldpapier te kopen in dollars. Oftewel. De Duitsers kunnen weer in hun handjes knijpen want exporteren wordt zo makkelijker en makkelijker. Maar als u de komende jaren nog naar de VS op vakantie wilt: hoe sneller hoe beter.

Amice

Volgens de franse premier is de â,¬ overgewaardeerd.

http://www.nu.nl/ondernemen/3865446/franse-premier-wil-ecb-meer-doet.html

Nu gaat het helemaal mooi worden voor de graaiers want zover ik me heugen kan heeft Zalm destijds de gulden juist te goedkoop verkocht.

Als het hele verhaal  doorgaat dan krijgen we straks dus net zoveel voor de euro als destijds voor de gulden en de mark.
Dat houdt dan in dat de gulden van weleer dan dus nog maar fl.0,50 waard zou zijn.

Over deflatie gesproken.  :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luc

De â,¬ was in het begin minder waard dan de $



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie

Ik herinner me dat de dollar ooit meer dan 70  :belgiesmiley: frank was en ook ooit 25

reken dat om en dan was toen 1 euro tussen 0,57 en 1,60 US$

Naar kerst toe wordt de PhP altijd overgewaardeerd. Door de instroom van buitenlandse valuta en ATM-afhalingen stijgt de vraag voor Peso's.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Luc

Citaat van: opinie op zondag 31 augustus 2014, 21:27:15
Ik herinner me dat de dollar ooit meer dan 70  :belgiesmiley: frank was en ook ooit 25

reken dat om en dan was toen 1 euro tussen 0,57 en 1,60 US$

Naar kerst toe wordt de PhP altijd overgewaardeerd. Door de instroom van buitenlandse valuta en ATM-afhalingen stijgt de vraag voor Peso's.

In 1986 toen ik voor de eerste keer naar de  :smiley-philippines: ging was de $ iets van een 44 frank en je kreeg hoogstens 19 pesos voor 1$  :janken:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luke

Citaat van: Luc op zondag 31 augustus 2014, 22:03:25
Citaat van: opinie op zondag 31 augustus 2014, 21:27:15
Ik herinner me dat de dollar ooit meer dan 70  :belgiesmiley: frank was en ook ooit 25

reken dat om en dan was toen 1 euro tussen 0,57 en 1,60 US$

Naar kerst toe wordt de PhP altijd overgewaardeerd. Door de instroom van buitenlandse valuta en ATM-afhalingen stijgt de vraag voor Peso's.

In 1986 toen ik voor de eerste keer naar de  :smiley-philippines: ging was de $ iets van een 44 frank en je kreeg hoogstens 19 pesos voor 1$  :janken:

Met die 19 PHP van toen kon je veeeeeeel meeeeer doen dan nu met de 43 PHP per USD