Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Waar haalt u die 0.00 - 16.00 uur vandaan?


Hallo bananacreek
Op nu.nl kun je de beursberichten/valutakoersen en nog veel meer volgen. Je kunt dan aan het einde van de dag de daggrafiek bekijken van alle fondsen en dergelijke. Zo ben ik dus aan die tijden gekomen. Heel simpel.
Joost.


Juist ja, een combinatie van Algebra en driehoeksmeetkunde gedeeld door het middaguur op GMT.

Heeeeeeel simpel.

Amice

Citaat van: Quezonboy op vrijdag  5 september 2014, 20:31:01
Wat denken jullie is de peso goedkoper maandag of duurder?

Duurder en dat zal wel zo blijven tot februari 2015 als de OFW hausse weer over is.
Hopelijk maar niet verwacht gebeurd er iets positief in de  :eu:  zodat de schade beperkt blijft voor ons.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

joost

Citaat van: Pinocchio op vrijdag  5 september 2014, 20:45:24
Waar haalt u die 0.00 - 16.00 uur vandaan?


Hallo bananacreek
Op nu.nl kun je de beursberichten/valutakoersen en nog veel meer volgen. Je kunt dan aan het einde van de dag de daggrafiek bekijken van alle fondsen en dergelijke. Zo ben ik dus aan die tijden gekomen. Heel simpel.
Joost.


Juist ja, een combinatie van Algebra en driehoeksmeetkunde gedeeld door het middaguur op GMT.

Heeeeeeel simpel.

Hallo Pinokkio.
Als het communiceren  boven je niveau gaat schrijf je reactie dan op 'n blaadje en hang het boven je bed maar val andere forumleden  niet lastig met je domme reacties.
Joost.

gosternokke

Citaat van: Amice op vrijdag  5 september 2014, 20:50:56
Citaat van: Quezonboy op vrijdag  5 september 2014, 20:31:01
Wat denken jullie is de peso goedkoper maandag of duurder?

Duurder en dat zal wel zo blijven tot februari 2015 als de OFW hausse weer over is.
Hopelijk maar niet verwacht gebeurd er iets positief in de  :eu:  zodat de schade beperkt blijft voor ons.


  Van  :eu: hoef je niks positiefs te verwachten. Alhoewel in  :nederlandsevlag: is de huizenmarkt weer aardig opgekrabbeld.  Ten opzichte van de topprijzen in 2008 zijn de huizen toch 20 tot 30 % goedkoper nu. En daarbij een hypotheekrente van 3 % voor 10 jaar vast ,velen pakken hun kans.

Helaas is de opleving tijdelijk zo word algemeen aangenomen.  Ook het kleine beetje econmische groei dat we nu hebben is tijdelijk volgens de deskundigen.

bananacreek

Citaat van: joost op vrijdag  5 september 2014, 21:16:31
Citaat van: Pinocchio op vrijdag  5 september 2014, 20:45:24
Waar haalt u die 0.00 - 16.00 uur vandaan?


Hallo bananacreek
Op nu.nl kun je de beursberichten/valutakoersen en nog veel meer volgen. Je kunt dan aan het einde van de dag de daggrafiek bekijken van alle fondsen en dergelijke. Zo ben ik dus aan die tijden gekomen. Heel simpel.
Joost.


Juist ja, een combinatie van Algebra en driehoeksmeetkunde gedeeld door het middaguur op GMT.

Heeeeeeel simpel.

Hallo Pinokkio.
Als het communiceren  boven je niveau gaat schrijf je reactie dan op 'n blaadje en hang het boven je bed maar val andere forumleden  niet lastig met je domme reacties.
Joost.

Ik woon niet in Nederland of in Belgie maar op de Filipijnen en ik kijk naar Bloomberg voor de Euro-US Dollar koers.... en daar zag ik de euro vallen in ongeveer een uur tijd ..............niets meer....niets minder...maar............ zand erover............ :jajaja: :jajaja: :lachen:





bananacreek

Een  :smiley-philippines: kan en moet vaak leven met een fractie wat een blanke ontvangt aan pensioen of wat dan ook.....en als het moet zou ik het ook kunnen....maar dat wordt dan zeer moeilijk als je kijkt wat er allemaal kapot gaat hier (meestal gemaakt in China).......maar een eigen huis hebben scheelt al zo in de buurt van 10000 pesos per maand............wat komt dat komt........maar het heeft geen zin om een doomsdenker te worden op mijn leeftijd......we zien het wel maar een gewaarschuwde Klootzak telt voor twee?............

Ik heb per maand 780 euros nodig om "NORMAAL" te kunnen leven (inclusief diesel en gasoline van 3000 pesos)..........@ een rate van P56 - â,¬

Betaal geen huur........... :happy: :happy:

In dat bedrag zit 20000 pesos voor de "extra dingen" naast de........ "NOODZAKELIJKE LEVENSKOSTEN"............

Voor eventuele medische ongeregeldheden zit er al iets onder de grond..... :jajaja: :lachen:

Zes stappen naar links....twee stappen naar rechts.....1 meter naar beneden...... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:



Zo belangrijk om wat te sparen....geeft je een gevoel van genot......probleem is: GEEN TESTAMENT............ :negatief: :negatief: :negatief:

Ik had een advokaat en die wilde de helft van alles als......... fees................. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:

Toen ik hem later vertelde dat anderen het voor een redelijke fee konden doen zei hij: "Well actually Mr. Klootzak...we could talk about that matter"..... :lachen: :lachen:

peldoman

Bananacreek, ik ben bezig met het oprichten van een stichting, De peldoman stichting.
Deze stichting is er voor hulp aan gevallen mannen na een Filipijnse relatie.
Als ik dat geld zo zie, misschien een ideetje?

bananacreek

Citaat van: peldoman op zaterdag  6 september 2014, 16:19:07
Bananacreek, ik ben bezig met het oprichten van een stichting, De peldoman stichting.
Deze stichting is er voor hulp aan gevallen mannen na een Filipijnse relatie.
Als ik dat geld zo zie, misschien een ideetje?

Even overleggen met Rutte.......... :jajaja: :jajaja:


Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag  6 september 2014, 12:03:15

Ik woon niet in Nederland of in Belgie maar op de Filipijnen en ik kijk naar Bloomberg voor de Euro-US Dollar koers.... en daar zag ik de euro vallen in ongeveer een uur tijd ..............niets meer....niets minder...maar............ zand erover............ :jajaja: :jajaja: :lachen:






Leuke foto van een van de wagens van Vader Bertus uit het Winkelerzand
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

.









Dit is dan een 26-wheeler........... :lachen: :thumb: :thumb:




Dat moet een enorm groot bedrijf zijn?

Wat mooi...dat zie je hier niet....






FC - Spaansen.............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



















:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :rennen: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg: