Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vuilniswagen ?



:offtopic: :ontopic: :offtopic: :ontopic:.......................... :jajaja: :jajaja: :confused2: :confused2: :denk: :denk:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag  7 september 2014, 13:42:36
.









Dit is dan een 26-wheeler........... :lachen: :thumb: :thumb:




Dat moet een enorm groot bedrijf zijn?

Wat mooi...dat zie je hier niet....






FC - Spaansen.............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:



















:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :rennen: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg:

Weeral fout Creek..zijn er maar 24 geen 26  :biggrinn:


bananacreek

Ja, dat bedoelde ik nu net maar ik kreeg een stofje in mijn linkeroog en toen ging het fout........... :jajaja: :hoedjeaf:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag  7 september 2014, 16:53:52
Ja, dat bedoelde ik nu net maar ik kreeg een stofje in mijn linkeroog en toen ging het fout........... :jajaja: :hoedjeaf:
Jaja.... :lachen:  :lachen:

Budgie

Tja Spaansen BV is een hele grote geworden. Vader Bertus had een elftal zonen en een paar dochters en iedereen zat in het bedrijf Alleen jammer dat hij weinig van zijn pensioen heeft kunnen genieten
En iedereen had een eigen afdeling te beheren En daar het zakenlui waren maar niet zo goed in administratie  huurden ze die in en maakte ze het liefst familie En hun kracht was ook wat ze beloofden deden ze En het waren harde werkers
Ze hebben eens een bekeuring gehad omdat een zoon van 13 met een Bedford naar Venlo was gereden om hem om te ruilen met zijn broer die dan weer naar Italie reed Toen had je nog geen tachograaf of werktijden En de grootse grap was dat ze alle twee gewoon met hun wagen weer wegreden en ze enkele dagen later op de zaak kwamen om het uit te zoeken en niemand wist het wie het was die had gereden Kregen toen alleen een prent voor verkeerd parkeren van de wagen want die stond op naam van het bedrijf.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Ik dacht dat de VEB en Rumping in Beverwijk in de jaren '60 de grootste was maar dat bedrijf van Spaansen er groots uit en allemaal in een klein plaatsje tussen Alkmaar en Heerhugowaard (neem ik aan)






:offtopic: :offtopic: :offtopic:............... :nocomment: :nocomment: :agreed:

bananacreek

Toch maar naar de peso terug.............. :lachen: :lachen:

Vandaag in Robinsons Euro @ 55.80 pesos............. :jajaja: :jajaja:

share

Citaat van: bananacreek op maandag  8 september 2014, 14:56:01
Toch maar naar de peso terug.............. :lachen: :lachen:

Vandaag in Robinsons Euro @ 55.80 pesos............. :jajaja: :jajaja:

Vandaag bij WorldRemit 55.11

joost




1.00 EUR   =   56.2111 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 56.2111 PHP   1 PHP = 0.0177901 EUR
Convert again
PHP/EUR thumbnailView Chart
Mid-market rates: 2014-09-08 23:32 UTC

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag  7 september 2014, 16:24:19
Vuilniswagen ?



:offtopic: :ontopic: :offtopic: :ontopic:.......................... :jajaja: :jajaja: :confused2: :confused2: :denk: :denk:
Truck voor werkverkeer dus zal asfalt of materiaal voor wegen aan te leggen zijn.