Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

share

Ik vrees toch wel wat voor de mensen in de  :smiley-philippines: die afhankelijk zijn van een  :eu: inkomen...

Als het waar is dat de verhouding euro-dollar (nu: 100 vs 130) 100 vs 115 gaat worden, dan zitten we aan zo'n 48 pesos voor een euro, en enkele maanden geleden was het nog 61 ... dat is dus 20 % minder inkomen....

Pinocchio

De middenkoers voor de Peso tegenover de Euro is terug 57,32

Luke

Citaat van: Pinocchio op dinsdag 16 september 2014, 06:36:28
De middenkoers voor de Peso tegenover de Euro is terug 57,32

De PHP is een beetje gezakt.
Misschien worden geparkeerde kapitalen weggehaald.

Pinocchio

Citaat van: Luke op dinsdag 16 september 2014, 08:55:15
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 16 september 2014, 06:36:28
De middenkoers voor de Peso tegenover de Euro is terug 57,32
De PHP is een beetje gezakt.

De middenkoers voor de Peso tegenover de Euro is nu 57.4283

bananacreek


Pinocchio

Vandaag zondag wisselkoers voor de Euro in Cebu "bij Ali" is 56,60.

Ben benieuwd hoeveel de koers op hetzelfde ogenblik is in Dumaguete om te kunnen vergelijken.

Op zondag veranderd de koers normaal niet in de loop van de dag aangezien de markten gesloten zijn.

Ronny55

Citaat van: share op zaterdag 13 september 2014, 09:54:11
Ik vrees toch wel wat voor de mensen in de  :smiley-philippines: die afhankelijk zijn van een  :eu: inkomen...

Als het waar is dat de verhouding euro-dollar (nu: 100 vs 130) 100 vs 115 gaat worden, dan zitten we aan zo'n 48 pesos voor een euro, en enkele maanden geleden was het nog 61 ... dat is dus 20 % minder inkomen....

Tja , dan is het maar zo . Maar dan leef ik toch nog altijd beter in de  :smiley-philippines: dan in  :eu:  :jajaja: zekerweten.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag 21 september 2014, 04:45:16
Vandaag zondag wisselkoers voor de Euro in Cebu "bij Ali" is 56,60.

Ben benieuwd hoeveel de koers op hetzelfde ogenblik is in Dumaguete om te kunnen vergelijken.

Op zondag veranderd de koers normaal niet in de loop van de dag aangezien de markten gesloten zijn.

Robinsons Perdices = 56.00 (maar dit is de weekend rate en is meestal lager dan op werkdagen)

share

Citaat van: bananacreek op zondag 21 september 2014, 11:21:34
Citaat van: Pinocchio op zondag 21 september 2014, 04:45:16
Vandaag zondag wisselkoers voor de Euro in Cebu "bij Ali" is 56,60.

Ben benieuwd hoeveel de koers op hetzelfde ogenblik is in Dumaguete om te kunnen vergelijken.

Op zondag veranderd de koers normaal niet in de loop van de dag aangezien de markten gesloten zijn.

Robinsons Perdices = 56.00 (maar dit is de weekend rate en is meestal lager dan op werkdagen)

Bij vandaag versturen met Worldremit is het 56.07, één peso meer voor een euro dan vorige week. Hier en daar zal er nog wel een betere koers zijn. Misschien wel terug 60 tegen ik naar  :smiley-philippines: vertrek....

bananacreek