Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: share op zondag 21 september 2014, 15:28:30
Citaat van: bananacreek op zondag 21 september 2014, 11:21:34
Citaat van: Pinocchio op zondag 21 september 2014, 04:45:16
Vandaag zondag wisselkoers voor de Euro in Cebu "bij Ali" is 56,60.

Ben benieuwd hoeveel de koers op hetzelfde ogenblik is in Dumaguete om te kunnen vergelijken.

Op zondag veranderd de koers normaal niet in de loop van de dag aangezien de markten gesloten zijn.

Robinsons Perdices = 56.00 (maar dit is de weekend rate en is meestal lager dan op werkdagen)

Bij vandaag versturen met Worldremit is het 56.07, één peso meer voor een euro dan vorige week. Hier en daar zal er nog wel een betere koers zijn. Misschien wel terug 60 tegen ik naar  :smiley-philippines: vertrek....

In Ayala naast Rustans was het gisteren zondag 56,80

bananacreek


bananacreek


bananacreek

CitaatEuro verder onder druk
AMSTERDAM -
De waarde van de euro ten opzichte van de dollar is vandaag verder weggezakt. De Europese munt is nu voor het eerst sinds 10 juli vorig jaar minder dan 1,28 dollar waard.
De euro zakte in de middaghandel naar een tussentijds dieptepunt van 1,2786 dollar. Daarmee werd de dalende lijn van deze maand overtuigend doorgetrokken. De euro staat stevig onder druk sinds de Europese Centrale Bank begin deze maand nieuwe maatregelen aankondigde om de inflatie en de economische groei in de eurozone aan te jagen.
Begin deze maand was de euro nog bijna 1,32 dollar waard. Begin mei werd een piek van 1,3993 dollar bereikt.

source: DFT.......................... :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek

US$-P = 45,08 maar  :smiley-philippines: foreign exchange experts zeggen dat de rate bij het jaareinde tussen de 42 - en 43 pesos zal zijn....


Blauwvinger

Citaat van: bananacreek op maandag 29 september 2014, 14:14:47
US$-P = 45,08 maar  :smiley-philippines: foreign exchange experts zeggen dat de rate bij het jaareinde tussen de 42 - en 43 pesos zal zijn....



:lachen: :thumb:

Eind december zo rond 51 /52

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op zondag 21 september 2014, 04:54:34
Citaat van: share op zaterdag 13 september 2014, 09:54:11
Ik vrees toch wel wat voor de mensen in de  :smiley-philippines: die afhankelijk zijn van een  :eu: inkomen...

Als het waar is dat de verhouding euro-dollar (nu: 100 vs 130) 100 vs 115 gaat worden, dan zitten we aan zo'n 48 pesos voor een euro, en enkele maanden geleden was het nog 61 ... dat is dus 20 % minder inkomen....

Tja , dan is het maar zo . Maar dan leef ik toch nog altijd beter in de  :smiley-philippines: dan in  :eu:  :jajaja: zekerweten.

wel Ronny als het zo door gaat met de prijsstijging in de Filippijnen en de lagere wissel koers Euro/Peso dan weet ik het zo net nog niet hoelang het duurt voor als de eersten uit geldnood weer terug komen naar Europa . zo links en rechts hoor ik nu toch al wel geklaag hoor.

maar een echte bikkel die blijft tot hij er dood bij neer valt  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op maandag 29 september 2014, 22:23:28

wel Ronny als het zo door gaat met de prijsstijging in de Filippijnen en de lagere wissel koers Euro/Peso dan weet ik het zo net nog niet hoelang het duurt voor als de eersten uit geldnood weer terug komen naar Europa . zo links en rechts hoor ik nu toch al wel geklaag hoor.

maar een echte bikkel die blijft tot hij er dood bij neer valt  :lachen:


Dat klopt Jens , Maar dan heb je het wel over dromers die naar de  :smiley-philippines: komen en denken dat je hier met 1000 euro royal kunt leven. Er zijn er genoeg die het daarmee doen uiteraard , maar dat is zo'n beetje met het mes op de keel leven, het minste wat er misloop is fataal. Samen met mijn asawa hebben we een heel goed inkomen, hoewel ik al eerder gezegt heb dat je 1500 euro per maand nodig hebt om hier goed te leven, komen wij daar niet mee toe. Wij leven wel heeeeeel Royal.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op maandag 29 september 2014, 22:38:49
Citaat van: jens op maandag 29 september 2014, 22:23:28

wel Ronny als het zo door gaat met de prijsstijging in de Filippijnen en de lagere wissel koers Euro/Peso dan weet ik het zo net nog niet hoelang het duurt voor als de eersten uit geldnood weer terug komen naar Europa . zo links en rechts hoor ik nu toch al wel geklaag hoor.

maar een echte bikkel die blijft tot hij er dood bij neer valt  :lachen:


Dat klopt Jens , Maar dan heb je het wel over dromers die naar de  :smiley-philippines: komen en denken dat je hier met 1000 euro royal kunt leven. Er zijn er genoeg die het daarmee doen uiteraard , maar dat is zo'n beetje met het mes op de keel leven, het minste wat er misloop is fataal. Samen met mijn asawa hebben we een heel goed inkomen, hoewel ik al eerder gezegt heb dat je 1500 euro per maand nodig hebt om hier goed te leven, komen wij daar niet mee toe. Wij leven wel heeeeeel Royal.
het is je gegund Ron .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.