Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op maandag 29 september 2014, 14:14:47



wat is het toch jammer en dom dat deze man Geert Wilders zulke domme uitspraken doet .

hij had het ver kunnen schoppen in de politiek. bij zijn uitspraken schaam ik mij soms om  :nederlandsevlag: te zijn .  :jajaja: :jajaja: zelfs jens.

wat een mafkees .
   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Citaat van: jens op dinsdag 30 september 2014, 09:57:14
Citaat van: bananacreek op maandag 29 september 2014, 14:14:47



wat is het toch jammer en dom dat deze man Geert Wilders zulke domme uitspraken doet .

hij had het ver kunnen schoppen in de politiek. bij zijn uitspraken schaam ik mij soms om  :nederlandsevlag: te zijn .  :jajaja: :jajaja: zelfs jens.

wat een mafkees .
   
Geef eens een paar voorbeelden?

Amice

Voorbeelden te over uiteraard maar deze man kan  :nederlandsevlag: simpelweg niet leiden al was het maar vanwege zijn 1 motto politiek.
Het enige voordeel wat zou kunnen zijn is dat als hij in een coalitie zit dat hij wat heilige huisjes omver stoot aangaande de islam.

De partijen die bereid zijn om met hem een coalitie te vormen zijn echter zeer beperkt.

Pim Fortuin had zoveel meer in zijn mars, wat wellicht de reden is waarom die er niet meer is.

Overigens zou een politieke ommezwaai mij niet tegenstaan op dit moment. Er is echter hoe dan ook een gebrek aan een sterke leider.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op dinsdag 30 september 2014, 11:58:15
Voorbeelden te over uiteraard maar deze man kan  :nederlandsevlag: simpelweg niet leiden al was het maar vanwege zijn 1 motto politiek.
Het enige voordeel wat zou kunnen zijn is dat als hij in een coalitie zit dat hij wat heilige huisjes omver stoot aangaande de islam.

De partijen die bereid zijn om met hem een coalitie te vormen zijn echter zeer beperkt.

Pim Fortuin had zoveel meer in zijn mars, wat wellicht de reden is waarom die er niet meer is.

Overigens zou een politieke ommezwaai mij niet tegenstaan op dit moment. Er is echter hoe dan ook een gebrek aan een sterke leider.
ja Pim had het veel beter verpakt en trapte ook niet tegen iedereen aan , zijn uitspraken waren kraakhelder en ook voor de gewone man duidelijk te verstaan . erg jammer dat zulk man er niet meer is.

ben het wel met veel dingen eens van Wilders , maar de man gaat mij net iets te ver.

voorbeeld , meer of minder Marokkanen . als hij gezegd had meer of minder criminele Marokkanen was het toch anders over gekomen.

overigens ben ik ook voor minder , maar dat geld dan voor criminele Marokkanen . en dan zitten we toch al snel op 80%   :lachen:.   :weetikniet:  

ik heb zelf ook een vette lip , maar in werkelijkheid weet ik ook niet wie hier in Ned de kar kan trekken . denk dat wij hier een Merkel nodig hebben of zo iets .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

@ Amice, nee  er is op dit  moment geen enkele partij die met Wilders wil samenwerken.  Men is nog niet vergeten dat hij destijds het minderheiskabinet van VVD en CDA liet struikelen.  Omdat ie niet kon instemmen met grote bezuinigingen op bejaardenzorg en dergelijke.    Dus het is wel iemand die ook in moeiike tijden zijn rug recht houd, en geen plucheplakker.     Alleen  daar maak je geen politieke vrienden mee.   Een bekend gezegde in politiek DenHaag =  Wie breekt, betaald de prijs.

Zijn partij staat hoog in de peilingen, als die dat bij verkiezingen ook haalt kunnen ze weer moeilijker om hem heen

peldoman

Citaat van: jens op dinsdag 30 september 2014, 18:51:07
Citaat van: Amice op dinsdag 30 september 2014, 11:58:15
Voorbeelden te over uiteraard maar deze man kan  :nederlandsevlag: simpelweg niet leiden al was het maar vanwege zijn 1 motto politiek.
Het enige voordeel wat zou kunnen zijn is dat als hij in een coalitie zit dat hij wat heilige huisjes omver stoot aangaande de islam.

De partijen die bereid zijn om met hem een coalitie te vormen zijn echter zeer beperkt.

Pim Fortuin had zoveel meer in zijn mars, wat wellicht de reden is waarom die er niet meer is.

Overigens zou een politieke ommezwaai mij niet tegenstaan op dit moment. Er is echter hoe dan ook een gebrek aan een sterke leider.
ja Pim had het veel beter verpakt en trapte ook niet tegen iedereen aan , zijn uitspraken waren kraakhelder en ook voor de gewone man duidelijk te verstaan . erg jammer dat zulk man er niet meer is.

ben het wel met veel dingen eens van Wilders , maar de man gaat mij net iets te ver.

voorbeeld , meer of minder Marokkanen . als hij gezegd had meer of minder criminele Marokkanen was het toch anders over gekomen.

overigens ben ik ook voor minder , maar dat geld dan voor criminele Marokkanen . en dan zitten we toch al snel op 80%   :lachen:.   :weetikniet:  

ik heb zelf ook een vette lip , maar in werkelijkheid weet ik ook niet wie hier in Ned de kar kan trekken . denk dat wij hier een Merkel nodig hebben of zo iets .
Alsjeblief niet!! dan begin maar vast Turks te leren!!

Ronny55

Als we al iets nodig hebben , dan ist een eensgezind  :eu: waar alle landen aan dezelfde koord trekken . Niet een europa waar je tussen de landen moet schipperen gewwon om je recht te krijgen. Sta hier niet echt te springen om een "Rechts"  :eu: , maar als er niet dringend iets gedaan wordt, zal het er langzaam maar zeker van komen..... Dat hele positieve rascisme van onze regeringen te opzichte van een bende "criminelen(terroristen) is een kweekvijver voor rechts en voor rascisme. Je kan zeggen van Poetin wat je wil , maar zijn statement ten opzichte van de muslims mag er zijn.... Iedereen is welkom in Rusland , er is vrijheid van Godsdienst, maar onze wetten moeten gerespecteerd worden, als julie moslims willen leven volgens de wetten van de Islam, blijf dan in een land waar dat kan , kom niet naar Rusland , Want hier gelden de wetten van het Russich (mijn) volk. Of het heel precies is wat hij verklaarde laat ik in het midden , maar zoiets in die aard.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

Citaat van: Ronny55 op woensdag  1 oktober 2014, 01:37:21
Je kan zeggen van Poetin wat je wil , maar zijn statement ten opzichte van de muslims mag er zijn.... Iedereen is welkom in Rusland , er is vrijheid van Godsdienst, maar onze wetten moeten gerespecteerd worden, als julie moslims willen leven volgens de wetten van de Islam, blijf dan in een land waar dat kan , kom niet naar Rusland , Want hier gelden de wetten van het Russich (mijn) volk.
:denk:  :thumb: het kon wel een uitspraak van mijn vriend  :nederlandsevlag: G W zijn  :thumb: en over dat EUSSR afschaffen  de graaiers




bananacreek

Citaat van: innka3 op woensdag  1 oktober 2014, 05:19:55
Citaat van: Ronny55 op woensdag  1 oktober 2014, 01:37:21
Je kan zeggen van Poetin wat je wil , maar zijn statement ten opzichte van de muslims mag er zijn.... Iedereen is welkom in Rusland , er is vrijheid van Godsdienst, maar onze wetten moeten gerespecteerd worden, als julie moslims willen leven volgens de wetten van de Islam, blijf dan in een land waar dat kan , kom niet naar Rusland , Want hier gelden de wetten van het Russich (mijn) volk.
:denk:  :thumb: het kon wel een uitspraak van mijn vriend  :nederlandsevlag: G W zijn  :thumb: en over dat EUSSR afschaffen  de graaiers





Alleen de HOMO's zijn uitgezonderd natuurliijk?...................... :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek

Terug naar de realiteit................$US-P =44.90 (nu)