Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

jootje

vorige week 51 piso voor 1 euro.....10 piso minder dan ongeveer een jaat terug :ikkeniebegrijp:

peldoman

Citaat van: jootje op woensdag  8 oktober 2014, 19:11:51
vorige week 51 piso voor 1 euro.....10 piso minder dan ongeveer een jaat terug :ikkeniebegrijp:
US Dollars kopen!! die gaat nog verder omhoog de aankomende tijd.

jootje

misschien....
het proberen waard...,maar indien ik eerst USD koop met  :eu:-tjes betaal ik 2 keer kosten!

peldoman

Citaat van: jootje op woensdag  8 oktober 2014, 19:51:11
misschien....
het proberen waard...,maar indien ik eerst USD koop met  :eu:-tjes betaal ik 2 keer kosten!

Via valuta handel/Forex of valutarekening bij een bank, en dan laten leveren. Uiteraard alleen zin als het om een behoorlijk bedrag gaat.
Anders gewoon huilen net als ik, en het maar accepteren!!

jootje

mogenlijks...maar banken blijven banken...men zal U heus geen 10 piso méér geven, zelfs niet op een hoog bedrag, denk ik toch....zoals U zegt, aanvaarden zeker?!

kristof19

Citaat van: peldoman op woensdag  8 oktober 2014, 19:41:03
Citaat van: jootje op woensdag  8 oktober 2014, 19:11:51
vorige week 51 piso voor 1 euro.....10 piso minder dan ongeveer een jaat terug :ikkeniebegrijp:
US Dollars kopen!! die gaat nog verder omhoog de aankomende tijd.

ik heb mijn dollars gemiddeld gekocht aan 1.3650 . Ik heb via mijn bank verschillende rekeningen in vreemde valuta. O.a. noorse kroon, poolse zloty, australische dollar, turkse lira, zuid-afrikaanse rand. Voor sommige valuta krijg ik ook een mooie intrest. Spreiding van valuta beschermd je tegen verzwakking van je eigen munt... als ie terug sterker wordt kan je terug verkopen als je wilt.  Met mijn turkse lira heb ik nog steeds verlies maar ik heb 6% intrest per jaar dus dat komt wel goed...

Herbie

Citaat van: jootje op woensdag  8 oktober 2014, 19:11:51
vorige week 51 piso voor 1 euro.....10 piso minder dan ongeveer een jaat terug :ikkeniebegrijp:

Waar heb je dat dan gewisseld, als ik vragen mag. Vorige week was het nog 56 plus :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Blauwvinger

51  :confused2: dan hebben ze je wel mooi bij de poot gehad  :jajaja:

Ronny55

Citaat van: blauwvinger50 op woensdag  8 oktober 2014, 23:08:01
51  :confused2: dan hebben ze je wel mooi bij de poot gehad  :jajaja:
Ne flinke poot uitgetrokken bedoel je... amaai
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: jootje op woensdag  8 oktober 2014, 19:11:51
vorige week 51 piso voor 1 euro.....10 piso minder dan ongeveer een jaat terug :ikkeniebegrijp:

Dat is zeker 4 pesos te laag want vorige week was de gemiddelde ("street-rate" @ P 55.+