Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Lee Plaza dus in Robinsons (Perdices street) + 60c = P56.60


Priba

Gisteren van de Eurorekening naar Peso gewisseld aan 57,34 !! Bij Metrobank !

stijn54

 Vandaag in Ayala nabij Rustans in Cebu city 56,30.

peldoman

Nieuwsblad.BE


Euro duikt onder 1,25 dollar

De euro is vrijdag onder de kaap van 1,25 dollar gegaan, voor het eerst sinds eind augustus 2012.


De dollar heeft de wind in de zeilen nu de Federal Reserve deze week besliste om het steunbeleid voor de Amerikaanse economie volledig af te bouwen.

Quezonboy

Geeft dit flimpje een blik in de toekomst voor degenen op de Filipijnen als het zo doorgaat met de Euro-koers? Een "Amerikaan" bedel om eten en drinken op straat op de Filipijnen.
http://www.youtube.com/watch?v=pWQodQmW-h0

Ronny55

Citaat van: Quezonboy op zondag  2 november 2014, 21:58:50
Geeft dit flimpje een blik in de toekomst voor degenen op de Filipijnen als het zo doorgaat met de Euro-koers? Een "Amerikaan" bedel om eten en drinken op straat op de Filipijnen.
http://www.youtube.com/watch?v=pWQodQmW-h0

Ja dat kan , als je een dromer zijt die denkt hier te kunnen leven met 800 euro per maand als God in Frankrijk. Diegene die realitisch zijn en met een goed financieel en uitgeballanceerd budget naar de  :smiley-philippines: komen hoeven niet bang te zijn. Als ik hier niet beter dan in  :belgiesmiley: kan leven , dan blijf ik thuis in  :belgiesmiley: . Het begint eentonig te klinken , maar er is hier geen sociaal vangnet en zeker niet voor buitenlanders, dat vangnet moet je je zelf opbouwen door 1/3 van je budget aan de kant te leggen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

peldoman

Ja, ik schrik hier toch wel van.
Dit kan dus ook gebeuren.
Zal dat niet met de valutakoers te maken hebben , misschien wil die helemaal niet terug naar de US.
Roept vragen op?

Wat kan en doet de ambassade in zo'n geval als hij daar aan zou kloppen voor hulp?

Zijn er instanties waar zulke mensen naar toe kunnen voor hulp?
Meen een keer gelezen te hebben dat er een Amerikaan is die zoiets heeft opgezet.
Hulp voor buitenlanders in problemen.

Hoeft hij geen uitreis ticket te hebben?

Hoe moet hij zijn visa verlengen zonder geld?

Conclusie; misschien uitgekleed door zijn vriendin?? :jajaja:











peldoman

Citaat van: peldoman op zondag  2 november 2014, 23:00:07
Ja, ik schrik hier toch wel van.
Dit kan dus ook gebeuren.
Zal dat niet met de valutakoers te maken hebben , misschien wil die helemaal niet terug naar de US.
Roept vragen op?

Wat kan en doet de ambassade in zo'n geval als hij daar aan zou kloppen voor hulp?

Zijn er instanties waar zulke mensen naar toe kunnen voor hulp?
Meen een keer gelezen te hebben dat er een Amerikaan is die zoiets heeft opgezet.
Hulp voor buitenlanders in problemen.

Hoeft hij geen uitreis ticket te hebben?

Hoe moet hij zijn visa verlengen zonder geld?

Conclusie; misschien uitgekleed door zijn vriendin?? :jajaja:











Ronny55 geeft de meeste antwoorden al zie ik net.