Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: jens op vrijdag  7 november 2014, 08:04:28
Citaat van: gosternokke op vrijdag  7 november 2014, 06:41:36
ja terug gaan zou ik maar als laatse optie houden.   beter de tering naar de nering zetten, en wat bij  klussen  zou ik voor kiezen als eerste.


Moet er niet aan denken dat vrouw  & kids aan de andere kant van de wereld zouden wonen.   Zou toch een eenzaam bestaan worden vrees ik.



Daarbij komt waar ga ik dan mijn dagelijkse wippie maken  :weetikniet:   :lachen:    Ook nie onbelangrijk naturlijk   :happy2:
vertel eens Amice en wipstra , wat zijn de mogelijkheden op de fils om wat bij te klussen. hoe zien jullie dat?


Ligt eraan hoeveel je nodig hebt. Voor veel nodig zal een vaste baan hier nog niet genoeg zijn.

Er zijn wel jobs in callcenters maar daar is de max leeftijd 60 jaar en dat is dan ook nog vaak nachtsdienst.
Er is (zelfs online) veel vertaalwerk te verkrijgen en als je meerdere talen spreekt/schrijft kan dat best een leuke cent opbrengen.
Daarnaast zoeken ze geregeld buitenlanders waaronder caucasians voor commercials-korte stories maar ook voor films. Er zijn er die er van leven dus als bijverdienste is er zeker wel wat te doen daarin.

Maar voor jou Jens is er maar een oplossing dus hup weer aan het straten. Je hebt geluk want er worden nogal wat nieuwe subdivisies uit de grond gestampt hier.  :biggrinn:

Oh ja je zou ook nog schuttingen kunnen zetten, wellicht een goede business hier.  :weetikniet:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Goeie business? Verkoop van beveiligingscamera's en alarmsystemen.

Je richt je business op foreigners = BINGO  :jajaja:

Rich de Nederbelg.

peldoman

Bron.Bloomberg.

Vaak wordt de waarde van de euro vergeleken met die van de Amerikaanse dollar. In het verleden zijn er al de nodige schommelingen geweest. De openingskoers in 1999 was ongeveer $1,18. Tot oktober 2000 daalde de waarde van de euro tot $0,82. Daarna steeg de euro gestaag tot $1,60 medio 2008, mede door de inflatie van de dollar. Vanaf dat hoogtepunt werd de euro weer minder waard. Op 3 december 2009 was de euro nog $1,51 waard en op het dieptepunt op 8 juni 2010 was de euro bijna terug op de openingskoers van 1999 met een waarde van $1,19.

Krijgen we een herhaling???

Amice

Citaat van: peldoman op vrijdag  7 november 2014, 10:06:27
Bron.Bloomberg.

Vaak wordt de waarde van de euro vergeleken met die van de Amerikaanse dollar. In het verleden zijn er al de nodige schommelingen geweest. De openingskoers in 1999 was ongeveer $1,18. Tot oktober 2000 daalde de waarde van de euro tot $0,82. Daarna steeg de euro gestaag tot $1,60 medio 2008, mede door de inflatie van de dollar. Vanaf dat hoogtepunt werd de euro weer minder waard. Op 3 december 2009 was de euro nog $1,51 waard en op het dieptepunt op 8 juni 2010 was de euro bijna terug op de openingskoers van 1999 met een waarde van $1,19.

Krijgen we een herhaling???


Uiteraard, er zijn niet zoveel belanghebbende in een hoge EURO behalve wij expats.
De gulden en de mark waren een stuk stabieler en er werd niet zo mee gerotzooit als met de euro.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Dan stel ik mijn reis een paar maanden uit.
14 pesos minder op 1 euro is teveel verlies.

Amice

Citaat van: peldoman op vrijdag  7 november 2014, 12:29:12
Dan stel ik mijn reis een paar maanden uit.
14 pesos minder op 1 euro is teveel verlies.

Jawel maar als je er genoeg van hebt dan heb je topch nog n leuke vakantie.  :biggrinn:

Verleden jaar was er nog een opleving eind november begin december van de euro maar ja toen hadden ze hier wel net Yolanda als gast gehad..
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op vrijdag  7 november 2014, 06:41:36
ja terug gaan zou ik maar als laatse optie houden.   beter de tering naar de nering zetten, en wat bij  klussen  zou ik voor kiezen als eerste.


Moet er niet aan denken dat vrouw  & kids aan de andere kant van de wereld zouden wonen.   Zou toch een eenzaam bestaan worden vrees ik.



Daarbij komt waar ga ik dan mijn dagelijkse wippie maken  :weetikniet:   :lachen:    Ook nie onbelangrijk naturlijk   :happy2:
Daarbij komt waar ga ik dan mijn dagelijkse wippie maken  :weetikniet:   :lachen:    Ook nie onbelangrijk naturlijk   :happy2:
Sexpop kopen,lekker goedkoop en geen kans voor enge ziektes bij regelmatig onderhoud..... :lachen:

gosternokke

 moet er niet aan denken een pop.  :negatief:     wie kruipt daar nou op ?  dan hebbie volgens mij een sexuele afwijkking  als je daar op kickt.Of een zware persoonlijkheidstoornis waardoor je niet met anderen contact kan maken  Of mensen die geen geld voor de hoeren hebben misschien  :weetikniet:  Ik zou het niet weten

gaat toch niks boven een heerlijke echte vrouwenspleet ?    :happy2:

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op vrijdag  7 november 2014, 17:44:48
moet er niet aan denken een pop.  :negatief:     wie kruipt daar nou op ?  dan hebbie volgens mij een sexuele afwijkking  als je daar op kickt.Of een zware persoonlijkheidstoornis waardoor je niet met anderen contact kan maken  Of mensen die geen geld voor de hoeren hebben misschien  :weetikniet:  Ik zou het niet weten

gaat toch niks boven een heerlijke echte vrouwenspleet ?    :happy2:
Tja Gosternokke,misschien heb je ook wel een sexuele afwijking onder de naam van oversexed zijnde.... :lachen:

peldoman

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag  7 november 2014, 18:12:57
Citaat van: gosternokke op vrijdag  7 november 2014, 17:44:48
moet er niet aan denken een pop.  :negatief:     wie kruipt daar nou op ?  dan hebbie volgens mij een sexuele afwijkking  als je daar op kickt.Of een zware persoonlijkheidstoornis waardoor je niet met anderen contact kan maken  Of mensen die geen geld voor de hoeren hebben misschien  :weetikniet:  Ik zou het niet weten

gaat toch niks boven een heerlijke echte vrouwenspleet ?    :happy2:
Tja Gosternokke,misschien heb je ook wel een sexuele afwijking onder de naam van oversexed zijnde.... :lachen:
Zie ander topic waar de vraag wie is het wordt gesteld!!!! :lachen: