Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik ken een Amerikaan hier die op 670 dollars per maand leeft en hij leeft nog steeds................ :happy: :happy:

Amice

Citaat van: bananacreek op donderdag 15 januari 2015, 16:21:15
Ik ken een Amerikaan hier die op 670 dollars per maand leeft en hij leeft nog steeds................ :happy: :happy:

Mja, als je geen huur hoeft te betalen dan scheelt dat wel en je moet niet ziek worden uiteraard.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Het is niet allemaal komer en kwel.

De electriciteitsprijs is ook gedaald  :applaus:

Van 11,15 peso/kwh in november naar 9,44 peso/kwh nu

Er zal misschien wel wat verschil inzitten gezien de vaste kosten maar het is zeker goedkoper geworden

Ronny55

Na info bij de bank toch maar een overschrijving gemaakt, koers 50.15 vandaag , kan nog veranderen op een paar dagen. zal allesinds het resultaat posten ...2 a 3 dagen
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

In ayala in cebu city vandaag 50,80. Ik vrees dat we de komende maanden nog lager zullen gaan.

Ronny55

wat er ook van komt, het wordt netjes in de pot leren pissen of ouderwetse "doe het zelf"  :lachen: :lachen: Maar ga me aanpassen met een scherper budjet en extra bijdrage van de asawa.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


kristof19

Citaat van: bananacreek op donderdag 15 januari 2015, 16:21:15
Ik ken een Amerikaan hier die op 670 dollars per maand leeft en hij leeft nog steeds................ :happy: :happy:

wel die heeft dan al 6 maanden meer te besteden want hij wordt in dollars betaald.

Het is nog steeds niet te laat om dollars te kopen.

Lenn

De bank van Zwitserland heeft gisteren vrijspel gegeven w.b.t  de koers van de CHF.En zie verder,koersdaling v/d euro.
Ik acht een verdere daling dan ook niet uit want dat is goed voor de export.En met al die landen die erg hoog in de schulden zitten zie ik op korte termijn geen oplossing.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 16 januari 2015, 09:25:26
Het is niet allemaal komer en kwel.

De electriciteitsprijs is ook gedaald  :applaus:

Van 11,15 peso/kwh in november naar 9,44 peso/kwh nu

Er zal misschien wel wat verschil inzitten gezien de vaste kosten maar het is zeker goedkoper geworden

Alleen in Negros Oriental Noreco 2 district want er was een agreement daaromtrent aangenomen in October 2014 met de eigenaars van de Geothermal plant en de electriciteit wordt nu rechtstreeks gekocht en niet meer via het distributie bedrijf in Amlan (ben even de naam kwijt van het distributie bedrijf)