Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Ik kwam er vanmorgen achter dat ik niet over het saldo kon beschikken van mijn rekening bij de ING "saldo onbeschikbaar" was de melding.
Een paar uur later was het verdwenen en was alles normaal.

Ik vermoed dat ING dit tijdens het weekend gedaan heeft met de vrees dat velen hun geld zullen opnemen na zwitserse schok beweging..

Of ben ik de enige  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 19 januari 2015, 15:22:10
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik niet over het saldo kon beschikken van mijn rekening bij de ING "saldo onbeschikbaar" was de melding.
Een paar uur later was het verdwenen en was alles normaal.

Ik vermoed dat ING dit tijdens het weekend gedaan heeft met de vrees dat velen hun geld zullen opnemen na zwitserse schok beweging..

Of ben ik de enige  :weetikniet:

International Moslim Bank Holiday Weekend?................ :weetikniet: :weetikniet:




Amice

Wellicht als test gedaan en uit vrees want er  staat nog veel meer te gebeuren.

Zowel Duitsland als nederland halen hun goud uit het buitenland terug.
UK heeft dit jaar een referendum waarin wordt bepaald of ze in de EU blijven of niet.
Zwitserland heeft zich al uitgesproken.
USA is niet meer de grootste economie in de wereld.
1% van de bevolking hebben in 2016 meer geld dan de overige 99%

Zo zijn er nog meer indicaties dat er iets groots te gebeuren staat.

Het kan maar zo zijn dat het eindigt in ieder voor zich en god/allah voor ons allen en dat de USA ook niet langer als vriend beschouwd moet worden.

.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat bij eventuele calamiteiten op financieel gebied,
de regering/banken gerechtigd zijn uw bankrekening te blokkeren.
Het geld is dan niet meer van u. en u kunt niets meer opnemen.
Regeringen kunnen dan gebruik maken van ons spaargeld/vermogen om de zaak weer op orde te brengen.
Dit geldt ook voor eventuele edelmetalen die wij in ons bezit hebben.

Sommige banken zijn dit scenario aan het testen , uiteraard in anonimiteit ,om onrust voorkomen.
En waarom net nu zo'n test plaats vindt bij Ing , rentebesluit van de Europese Centrale Bank op donderdag, de State of the Union van de Amerikaanse president Barack Obama, en de Griekse parlementsverkiezingen aanstaande zondag.
Laat Denenmarken de koppeling tegenover de Euro ook los??
Het wordt een hele spannende week.

Adik

Citaat van: peldoman op maandag 19 januari 2015, 16:24:37
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat bij eventuele calamiteiten op financieel gebied,
de regering/banken gerechtigd zijn uw bankrekening te blokkeren.
Het geld is dan niet meer van u. en u kunt niets meer opnemen.
Regeringen kunnen dan gebruik maken van ons spaargeld/vermogen om de zaak weer op orde te brengen.
Dit geldt ook voor eventuele edelmetalen die wij in ons bezit hebben.

Sommige banken zijn dit scenario aan het testen , uiteraard in anonimiteit ,om onrust voorkomen.
En waarom net nu zo'n test plaats vindt bij Ing , rentebesluit van de Europese Centrale Bank op donderdag, de State of the Union van de Amerikaanse president Barack Obama, en de Griekse parlementsverkiezingen aanstaande zondag.
Laat Denenmarken de koppeling tegenover de Euro ook los??
Het wordt een hele spannende week.


Als ik het goed heb blokkeren ze niet je geld maar schrijven ze het af met een incasso. Bij de EC zijn ze wakker geworden na cyprus en hebben ze dit ook nog eens wettelijk geregeld zodat een dergelijke maatregel legaal te noemen valt. Is al wel eea over te doen geweest op tv en bij de consumentenbond. Meeste mensen achten zich veilig omdat men aanneemt dat onder een ton ongemoeid blijft.

Blauwvinger

Citaat van: Amice op maandag 19 januari 2015, 15:55:21
Wellicht als test gedaan en uit vrees want er  staat nog veel meer te gebeuren.

Zowel Duitsland als nederland halen hun goud uit het buitenland terug.
UK heeft dit jaar een referendum waarin wordt bepaald of ze in de EU blijven of niet.
Zwitserland heeft zich al uitgesproken.
USA is niet meer de grootste economie in de wereld.
1% van de bevolking hebben in 2016 meer geld dan de overige 99%

Zo zijn er nog meer indicaties dat er iets groots te gebeuren staat.

Het kan maar zo zijn dat het eindigt in ieder voor zich en god/allah voor ons allen en dat de USA ook niet langer als vriend beschouwd moet worden.

.



Als de pleuris uitbreekt (WW 3) dan kan USA ons niet helpen.
Zijn druk met met verdediging van Oostkust/ Noorden (Canada) Alaska, Midden Oosten en Pacific

Europa moet zich zelf bedruipen. :atyourservice:

ganda


België bij duurste landen ter wereld

Nergens ter wereld is het zo duur om te wonen als in Zwitserland. Maar ook België behoort tot de 15 duurste landen ter wereld.

Dat blijkt uit de Cost of Living Index van 2015. Deze lijst werd samengesteld door website Numbeo, op basis van prijzen die door de lokale bevolking zijn ingegeven. Door de vergelijking van zaken als de voedselprijs, wonen en transport is een ranglijst van 119 landen opgesteld.

Uit de index blijkt dat Zwitserland het duurst is, gevolgd door Noorwegen en Venezuela. IJsland en Denemarken sluiten de top vijf. In België is het leven ook niet goedkoop: wij staan op nummer vijftien in de ranglijst. Het leven is dan weer het goedkoopst in Aziatische en Afrikaanse landen. India is het goedkoopst. Nepal en Pakistan staan respectievelijk op nummer twee en drie. Tunesië en Algerije sluiten de top vijf van goedkoopste landen.

De vijftien duurste landen ter wereld

1. Zwitserland

2. Noorwegen

3. Venezuela

4. IJsland

5. Denemarken

6. Australië

7. Nieuw-Zeeland

8. Singapore

9. Koeweit

10. Groot-Brittannië

11. Ierland

12. Luxemburg

13. Finland

14. Frankrijk

15. België

De vijftien goedkoopste landen ter wereld

1. India

2. Nepal

3. Pakistan

4. Tunesië

5. Algerije

6. Moldavië

7. Egypte

8. Macedonië

9. Syrië

10. Colombia

11. Bangladesh

12. Indonesië

13. Georgië

14. Marokko

15. De Filipijnen

bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150119_01481771

Quezonboy

Trading at the Philippine Stock Exchange resumes following the papal visit holiday. Michelle Ong reports the Philippine Stock Exchange did not escape the global stock rout caused by big swings in the Swiss franc last week. -- ANC Business Nightly, January 19, 2015

http://www.abs-cbnnews.com/video/business/01/19/15/ph-stocks-fall-after-papal-visit-break

Het gaat weer de goeie kant uit.  :denk: :applaus:

Amice

Er moet anders nog heel wat goeds gebeuren wil het de destrateuse val vn de Euro goedmaken.

1.00 EUR   =   51.7204 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 51.7204 PHP   1 PHP = 0.0193347 EUR
xe.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Even iets anders maar wel ter zake doende lijkt me:

http://www.nu.nl/ondernemen/3975837/imf-voorziet-mindere-economische-groei-ondanks-meevallers.html

Het IMF ziet de groei somber in en  andere organisties verwachten daarnaast ook nog dat de werkelooshied zal stijgen in 2015.

http://www.nu.nl/economie/3975999/werkloosheid-stijgt-wereldwijd-in-2015.html

Hoe kunnen economieen groeien als 1% van de wereld bevolking meer geld heeft dan 99% van de wereld bevolking?

Ook al zijn die 1% de hele dagen ladder zat en kopen alles wat los en vast zit dan nog zullen econonomieen daardoor niet groeien en wellicht is dat nu juist de bedoeling zodat er per saldo minder mee eters zijn.
Tja dat wordt dan lijken prikken maar het zou goed zijn als we dat laatste dan ook maar aan die 1% overlaten.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent