Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Amice

Citaat van: opinie op dinsdag 20 januari 2015, 22:38:00
Citaat van: Amice op dinsdag 20 januari 2015, 20:03:53
ik heb nooit zoveel geld gehad zelfs niet in pesos

Even naar Iran gaan?

1 miljard Iraanse riyal = 31.583 EUR Miljardair ten koste van 32 duizend euro.

Dichterbij:
1 miljard Vietnamese dong = 40.516 EUR Miljardair ten koste van 41 duizend euro.

Voor de nieuwe Turkse Lira:
1 miljard oude Turkse Lira = 1.300 EUR Miljardair ten koste van iets meer dan duizend euro.
Nu 1 miljard oude Turkse Lira = 1.000 nieuwe Turkse Lira = 369 EUR Miljardair in oude Lira ten koste van minder dan 400 euro.

Citaat van: Amice op dinsdag 20 januari 2015, 20:03:53
maar ja jij zit ook dicht bij Brussel he. :floet:

Ja, maar jij bent in de  :smiley-philippines: en daar heb door het feit dat je een Americano bent al de faam in het geld te zwemmen. Miljard of biljoen, maakt niet uit! Voor de meerderheid zal het "teveel voor hem alleen" zijn.
Me love you long time! How long? how big your wallet?  :evil:

Hier rijden mensen rond met stickers op de achterruit van hun wagen:



Ondertussen achter het stuur van de achterligger: :mad1:

We hadden het over forbes en dus usa $
Het schijnt ook niet uit te maken of je iets bezit dat niet betaald is dat doet een ander wel voor je kijk maar naar Griekenland, zolang je maar genoeg schulden hebt dan wordt je hetzelfde behandeld als de billionaires of the USA.
Niet dat het zo hoort maar zo is het helaas wel want de ene graait de andere steelt en vandaar dat het volledig mis gaat.

Zo werd er in 1940-45 een advertentie van een bezemwinkel verboden omdat de aanbieding de tekst bevatte:
"Kleine stelen maar grote stelen het meest".

We zijn er met zijn allen  in al die jaren niet wijzer op geworden.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op woensdag 21 januari 2015, 00:53:45

Zo werd er in 1940-45 een advertentie van een bezemwinkel verboden omdat de aanbieding de tekst bevatte:
"Kleine stelen maar grote stelen het meest".


Dat hoorde ik de eerste maal 45 jaar geleden , ik moest in Antwerpen in de haven een laden allerhande "stelen" afhalen, Dus op het laadmagazijn vroeg ik de verantwoordelijke voor de " stelen " deze antwoorde met " Hebben we, Grote stelen en kleine stelen maar grote stelen het meest"
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Na een minime opleving terug naar omlaag

1.00 EUR   =   51.3355 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 51.3355 PHP   1 PHP = 0.0194797 EUR

De sluiting van de filippijnse stock en valuta exchange heeft niet veel gebracht zoals ik al verwachtte.

Morgen komt de ECB met de resultaten van de vergadering waarin bijna zeker de opkoop van staatsobligaties centraal zal staan.

Enkel Obama schijnt tevreden te zijn.

Als de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Ach het gaat zo goed in de wereld. :floet: :floet:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek

CitaatAls de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Dezen man niet van de goeden gegrijpendenen zijnen............... :ikkeniebegrijp:

Waarom en wanneer zouden ze mijn BPI/PNB of wat voor een rekeninig hier sluiten?....... :weetikniet: :weetikniet:


Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 21 januari 2015, 12:43:42
CitaatAls de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Dezen man niet van de goeden gegrijpendenen zijnen............... :ikkeniebegrijp:

Waarom en wanneer zouden ze mijn BPI/PNB of wat voor een rekeninig hier sluiten?....... :weetikniet: :weetikniet:



Daarbij doel ik uiteraard op rekeningen in  :eu:
Hier zou het maar zo kunnen zijn dat het dan makkelijker wordt om een rekening te openen, ze zijn dol op geld hier.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 21 januari 2015, 13:02:02
Citaat van: bananacreek op woensdag 21 januari 2015, 12:43:42
CitaatAls de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Dezen man niet van de goeden gegrijpendenen zijnen............... :ikkeniebegrijp:

Waarom en wanneer zouden ze mijn BPI/PNB of wat voor een rekeninig hier sluiten?....... :weetikniet: :weetikniet:



Daarbij doel ik uiteraard op rekeningen in  :eu:
Hier zou het maar zo kunnen zijn dat het dan makkelijker wordt om een rekening te openen, ze zijn dol op geld hier.  :lachen:

Ja, inderdaad...maar wat als de SVB op zulk een moment geen AOW meer uit gaat betalen?....ik zie nog geen Franse revolutie in Nederland komen.....

Hallo Belgenforum...jullie bekijken het maar...ik ga theedrinken met POPI-JOPIE.................... :daag: :daag:

bananacreek



Na de lunch terug op 51.30.................van 51.60 om 09.00 uur

Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 21 januari 2015, 13:51:42
Citaat van: Amice op woensdag 21 januari 2015, 13:02:02
Citaat van: bananacreek op woensdag 21 januari 2015, 12:43:42
CitaatAls de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Dezen man niet van de goeden gegrijpendenen zijnen............... :ikkeniebegrijp:

Waarom en wanneer zouden ze mijn BPI/PNB of wat voor een rekeninig hier sluiten?....... :weetikniet: :weetikniet:



Daarbij doel ik uiteraard op rekeningen in  :eu:
Hier zou het maar zo kunnen zijn dat het dan makkelijker wordt om een rekening te openen, ze zijn dol op geld hier.  :lachen:

Ja, inderdaad...maar wat als de SVB op zulk een moment geen AOW meer uit gaat betalen?....ik zie nog geen Franse revolutie in Nederland komen.....

Hallo Belgenforum...jullie bekijken het maar...ik ga theedrinken met POPI-JOPIE.................... :daag: :daag:


Nee die revolutie kun je in nederland wel vergeten, tenzij de SVB de pensioenen ook in nederland niet meer betaald, maar dan is het toch niet mer dan een protest op het malieveld of een stille tocht voor de overledenen.

Affiniteit met de in het buitenland verblijvende nederlanders zal niet verder gaan dan naaste familie, vrees ik.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent