Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 21 januari 2015, 11:52:53
Na een minime opleving terug naar omlaag

1.00 EUR   =   51.3355 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 51.3355 PHP   1 PHP = 0.0194797 EUR

De sluiting van de filippijnse stock en valuta exchange heeft niet veel gebracht zoals ik al verwachtte.

Morgen komt de ECB met de resultaten van de vergadering waarin bijna zeker de opkoop van staatsobligaties centraal zal staan.

Enkel Obama schijnt tevreden te zijn.

Als de bom barst dan zijn wij hier in het buitenland mooi de dupe want banken blokkeren die rekeningen als eerste.

Ach het gaat zo goed in de wereld. :floet: :floet:

Zo...wat is er uitgekomen?

Hoe kan de bom dan barsten?................ :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

Graag wat meer informatie.....want nu zit ik weer vreemd te denken..................... :crazy: :crazy: :denk: :denk:


peldoman

Pak je koffers maar Creek, we hebben een meltdown. euro wordt gelijk aan dollar .

De Europese Centrale Bank heeft vandaag officieel besloten de geldpers aan te zetten. De ECB gaat geld in de financiële markten pompen via de opkoop van voornamelijk staatsleningen, in de hoop de economie in de eurozone te stimuleren.

Dat heeft ECB-voorzitter Mario Draghi vandaag bekendgemaakt. De ECB gaat tot en met september 2016 maximaal 60 miljard euro per maand opkopen. Het opkoopprogramma gaat in maart van start.

PHwaarde

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/23588613/__Draghi_zet_geldkraan_wijd_open__.html  :negatief:

De ECB zal vanaf maart dit jaar elke maand â,¬60 miljard aan obligaties bij banken gaan opkopen tot september 2016, waarmee een totaalbedrag van â,¬1,1 biljoen is gemoeid. Een deel van de risico's worden gedeeld door alle eurozone landen, de rest is voor lidstaten zelf!

Gelukkig heb ik mijn vakantie naar de Filipijnen reeds vooruitbetaald. Mocht de boel misgaan, vraag ik wel een balikbayan paspoort voor de Filippijnen aan ;)

bananacreek

Citaat van: peldoman op donderdag 22 januari 2015, 14:54:19
Pak je koffers maar Creek, we hebben een meltdown. euro wordt gelijk aan dollar .

De Europese Centrale Bank heeft vandaag officieel besloten de geldpers aan te zetten. De ECB gaat geld in de financiële markten pompen via de opkoop van voornamelijk staatsleningen, in de hoop de economie in de eurozone te stimuleren.

Dat heeft ECB-voorzitter Mario Draghi vandaag bekendgemaakt. De ECB gaat tot en met september 2016 maximaal 60 miljard euro per maand opkopen. Het opkoopprogramma gaat in maart van start.

1. Ik heb geen koffers

2. Als de euro gelijk wordt aan de dollar...nog niets aan de hand...in 2001 was een euro 0,83 dollar

3. Ik heb niets in Nederland te zoeken want ik heb daar niets meer en opnieuw beginnen daar heb ik het geld niet voor....dus ik zit vast..

4. Ik zou niet eens in nederland willen wonen....

5. Ik probeer positief te blijven..want negatief denken brengt nog meer problemen.....

6. We zien wel wat er van komt.......vele  :smiley-philippines: hebben minder...dus ik kan daar ook nog wel bij.... :hoedjeaf:

peldoman

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 januari 2015, 15:36:53
Citaat van: peldoman op donderdag 22 januari 2015, 14:54:19
Pak je koffers maar Creek, we hebben een meltdown. euro wordt gelijk aan dollar .

De Europese Centrale Bank heeft vandaag officieel besloten de geldpers aan te zetten. De ECB gaat geld in de financiële markten pompen via de opkoop van voornamelijk staatsleningen, in de hoop de economie in de eurozone te stimuleren.

Dat heeft ECB-voorzitter Mario Draghi vandaag bekendgemaakt. De ECB gaat tot en met september 2016 maximaal 60 miljard euro per maand opkopen. Het opkoopprogramma gaat in maart van start.

1. Ik heb geen koffers

2. Als de euro gelijk wordt aan de dollar...nog niets aan de hand...in 2001 was een euro 0,83 dollar

3. Ik heb niets in Nederland te zoeken want ik heb daar niets meer en opnieuw beginnen daar heb ik het geld niet voor....dus ik zit vast..

4. Ik zou niet eens in nederland willen wonen....

5. Ik probeer positief te blijven..want negatief denken brengt nog meer problemen.....

6. We zien wel wat er van komt.......vele  :smiley-philippines: hebben minder...dus ik kan daar ook nog wel bij.... :hoedjeaf:
KLASSE!!

Amice

Tja en dan gaat het opeens hard.

1.00 EUR   =   50.3721 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 50.3721 PHP   1 PHP = 0.0198523 EUR
xe.com

Duitsland en Nederland waren tegen omdat o.a. daar de solidairiteit vandaan moet komen als zoals verwacht wordt de zuidelijke landen (overigens ook belgie) zich niet meer gedwongen voelen om de begroting op orde te houden.
M.a.w. de beer is los, de landen die tot dusver het allemaal niet zo nauw namen, krijgen de kans om het nu legaal  niet zo nauw te nemen en de landen die dat wel deden mogen de rekening daarvoor betalen.

Wat doet Duitsland en nederland nu?
Accepteren ze dat en blijven ze de braafste jongentjes uit de klas of gaan we nu ook maar overstag om hetzelfde te doen als belgie,italie,griekenland, portugal etc.?

Het laatste zou impliceren dat het snel afgelopen is met de EURO en wellicht is dat beter zoals de vlag er nu voorstaat.

Maar voorlopig gaat het ons dun door de darm.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

LMBen

Nu nog maar 49.41 php voor â,¬
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Lorre

Vandaag bij LCC 50,78P voor 1â,¬...

peldoman

P48,89  voor 1 euro

De vraag; gaan we onder de 45,00 ?

Amice

Citaat van: peldoman op vrijdag 23 januari 2015, 13:51:36
P48,89  voor 1 euro

De vraag; gaan we onder de 45,00 ?


Met deze daal snelheid hoef je daar niet lang op te wachten in ieder geval en de doelstelling is pariteit met de US $ dus dan zit je al gauw op 44.

Het komt de eerste 2-3 jaar niet meer goed met de EURO.
Maar er is hoop want Erap wil weer deelnemen aan de presidents verkiezingen in 2016 dus wellicht gebeurt er hetzelfde met de peso als in zijn eerste termijn als president. Toen was $1=P55  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent