Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Ik denk dat we die 45 wel gaan halen.Of ie eronder komt?
Heb gisteren wat RUB gekocht in obligatie.Iedereen verklaarde mij voor gek.
Die peso is op het moment vrij stabile, dus verwacht ik komende jaren geen 55php voor 1$.

jamietagabundok

Citaat van: peldoman op vrijdag 23 januari 2015, 13:51:36
P48,89  voor 1 euro

De vraag; gaan we onder de 45,00 ?



Is toch niet waar zeker  ?   :negatief:  Wou net morgen naar moneygram voor mijn  maandelijkse bijdrage . :biggrinn:  Ik had niet zo heel lang geleden  nog een koers van 54.


 Shit, zal de vriendin toch terug moeten  van chicken barbeque  bij de rijst naar weer een gedroogd visje  :lachen:


 Dan hebben de maatregelen die Draghi gister op tv aankondigde ook nog geen effeckt  :negatief:   Die gast wil 1100 miljard in de  :eu: economie pompen, om  :eu: er weer bovenop te helpen.  En in plaats van de deflatie nu , weer een inflatie van 2 % te creeren.

Volgens Draghi zit iedereen door de deflatie boven op zijn geld in  :eu:  Immers iedere maand worden dingen goedkoper.  Door inflatie te creeren zouden mensen tot spenderen over gaan  :weetikniet:

Zou toch wel droevig zijn onder de 45 peso te zakken :janken:   :janken:

stijn54

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 23 januari 2015, 14:49:30
Citaat van: peldoman op vrijdag 23 januari 2015, 13:51:36
P48,89  voor 1 euro

De vraag; gaan we onder de 45,00 ?



Is toch niet waar zeker  ?   :negatief:  Wou net morgen naar moneygram voor mijn  maandelijkse bijdrage . :biggrinn:  Ik had niet zo heel lang geleden  nog een koers van 54.


 Shit, zal de vriendin toch terug moeten  van chicken barbeque  bij de rijst naar weer een gedroogd visje  :lachen:


 Dan hebben de maatregelen die Draghi gister op tv aankondigde ook nog geen effeckt  :negatief:   Die gast wil 1100 miljard in de  :eu: economie pompen, om  :eu: er weer bovenop te helpen.  En in plaats van de deflatie nu , weer een inflatie van 2 % te creeren.

Volgens Draghi zit iedereen door de deflatie boven op zijn geld in  :eu:  Immers iedere maand worden dingen goedkoper.  Door inflatie te creeren zouden mensen tot spenderen over gaan  :weetikniet:

Zou toch wel droevig zijn onder de 45 peso te zakken :janken:   :janken:

Het is juist de bedoeling om de eur laag te houden. De beurzen stegen enorm op het bericht. Ik denk dat we op langere termijn naar 1us=1eur gaan en hopelijk dan weer hoger wanneer de economie terug aantrekt.


Lenn

Is goed voor de export en voor mijn portemenee(sorry voor de spelfout).Verkoop en wissel straks al mijn buitenlandse valuta voor euro's.Moet ie eerst nog verder zakken.Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.De Ph peso's gaat weer licht omhoog en zal voor en daling zorgen in de php/$ koers en dan ook in de koers v/d euro.Zo denk ik erover.

Amice

Citaat van: Lenn op zaterdag 24 januari 2015, 10:29:46
Is goed voor de export en voor mijn portemenee(sorry voor de spelfout).Verkoop en wissel straks al mijn buitenlandse valuta voor euro's.Moet ie eerst nog verder zakken.Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.De Ph peso's gaat weer licht omhoog en zal voor en daling zorgen in de php/$ koers en dan ook in de koers v/d euro.Zo denk ik erover.


Inderdaad zal de peso omhoog gaan als de OFW hausse voor dit jaar weer is afgelopen en het gratis geld van overzee is gespendeerd, dat is ieder jaar zo en meestal half -eind februari het geval.
Daarna zijn stijgers en dalers weer afhankelijk van de echte economie.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

joost

Gepost op: 21 November 2014, 12:15:14         Europa / Nieuwsberichten / Re:Bloedbad dreigt op Europese beurzen   
Net maar wat arcelor gekocht op 9.60.



24-01-2015.
Arcelor Mittal   8,304   -5,10

Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.
Ik hoop voor je Lenn dat je toen niet teveel van deze gekocht hebt.
Groeten.
Joost.

Lenn

Citaat van: joost op zaterdag 24 januari 2015, 10:42:37
Gepost op: 21 November 2014, 12:15:14         Europa / Nieuwsberichten / Re:Bloedbad dreigt op Europese beurzen   
Net maar wat arcelor gekocht op 9.60.



24-01-2015.
Arcelor Mittal   8,304   -5,10

Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.
Ik hoop voor je Lenn dat je toen niet teveel van deze gekocht hebt.
Groeten.
Joost.
Heb nog bijgekocht  rond de 8.05 en voor een dubbelle hoeveelheid.Voorlopig ligt die op de plank, en in de toekomst zal het wel weer stijgen.Dus geen paniek.
Joost, zit jij ook in aandelen?
De aandelen die ik ga verkopen zijn KPN, BAM en post, allemaal met winst.
De aandelen die ik houd zijn arcelor, SBM en DSM want ik heb er een verlies op.

Amice

Citaat van: Lenn op zaterdag 24 januari 2015, 11:07:05
Citaat van: joost op zaterdag 24 januari 2015, 10:42:37
Gepost op: 21 November 2014, 12:15:14         Europa / Nieuwsberichten / Re:Bloedbad dreigt op Europese beurzen   
Net maar wat arcelor gekocht op 9.60.



24-01-2015.
Arcelor Mittal   8,304   -5,10

Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.
Ik hoop voor je Lenn dat je toen niet teveel van deze gekocht hebt.
Groeten.
Joost.
Heb nog bijgekocht  rond de 8.05 en voor een dubbelle hoeveelheid.Voorlopig ligt die op de plank, en in de toekomst zal het wel weer stijgen.Dus geen paniek.
Joost, zit jij ook in aandelen?
De aandelen die ik ga verkopen zijn KPN, BAM en post, allemaal met winst.
De aandelen die ik houd zijn arcelor, SBM en DSM want ik heb er een verlies op.


Best interessant maar hoelang moet je die dan op de plank laten liggen om winst te maken?
Geld op de plank kost immers geld want het levert niks op en hoe langer het moet blijven liggen hoe hoger dat aandeel dan wel moet stijgen om het i.i.g rentedragend te krijgen.  :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:

Nu begrijp ik wel dat de andere met winst worden verkocht en dat de zaak wellicht nivileert of iets opleveren maar daar koop je uiteraard die verliesgevende aandelen niet voor neem ik aan?





Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

joost


Hallo Lenn.
Ik doe zelf niets op de beurs maar ik vind het wel interessant om het dagelijks te volgen. Ik heb daar ook niet de middelen en tijd voor.
Groeten.
Joost.

boomerang

Als ik al deze uiteenzettingen over de toekomst van de â,¬ eens doorlees vraag ik mij af waarom men Draghi als roerganger heeft gekozen  :confused2:. Het zou immers veel simpeler zijn om op het forum in te schrijven. Veel economische experts lijken naar de Filippijnen vertrokken te zijn met medeneming van expertise en glazen bol.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"