Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 11:34:51
Als ik al deze uiteenzettingen over de toekomst van de â,¬ eens doorlees vraag ik mij af waarom men Draghi als roerganger heeft gekozen  :confused2:. Het zou immers veel simpeler zijn om op het forum in te schrijven. Veel economische experts lijken naar de Filippijnen vertrokken te zijn met medeneming van expertise en glazen bol.

Hadden ze(en dat is niet wij ) Draghi maar niet gekozen dan was het wellicht anders geweest want er zijn ook veel stemmen die opgaan tegen de genomen maatregelen o.a. het CDA.

Of het expertise is wat hier geopperd wordt valt te bezien maar een ieder heeft recht op zijn eigen zienswijze al dan niet opgedaan uit kennis en ervaringen, wellicht kan men daar ook nog anderen mee helpen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

Citaat van: Amice op zaterdag 24 januari 2015, 11:22:29
Citaat van: Lenn op zaterdag 24 januari 2015, 11:07:05
Citaat van: joost op zaterdag 24 januari 2015, 10:42:37
Gepost op: 21 November 2014, 12:15:14         Europa / Nieuwsberichten / Re:Bloedbad dreigt op Europese beurzen   
Net maar wat arcelor gekocht op 9.60.



24-01-2015.
Arcelor Mittal   8,304   -5,10

Mijn aandelen voor zover niet aan olie gerelateerd ga ik binnenkort ook verkopen.
Ik hoop voor je Lenn dat je toen niet teveel van deze gekocht hebt.
Groeten.
Joost.
Heb nog bijgekocht  rond de 8.05 en voor een dubbelle hoeveelheid.Voorlopig ligt die op de plank, en in de toekomst zal het wel weer stijgen.Dus geen paniek.
Joost, zit jij ook in aandelen?
De aandelen die ik ga verkopen zijn KPN, BAM en post, allemaal met winst.
De aandelen die ik houd zijn arcelor, SBM en DSM want ik heb er een verlies op.


Best interessant maar hoelang moet je die dan op de plank laten liggen om winst te maken?
Geld op de plank kost immers geld want het levert niks op en hoe langer het moet blijven liggen hoe hoger dat aandeel dan wel moet stijgen om het i.i.g rentedragend te krijgen.  :ikkeniebegrijp:  :weetikniet:

Nu begrijp ik wel dat de andere met winst worden verkocht en dat de zaak wellicht nivileert of iets opleveren maar daar koop je uiteraard die verliesgevende aandelen niet voor neem ik aan?






Als ik het het allemaal wist was ik multimiljonair.Ik kijk voornamelijk naar de cijfers.Hoelang of ze op de plank blijven liggen weet ik niet, maar ik denk korter dan een jaar.Denk ook eens na over het dividend.Ikzelf speculeer alleen in de koers.De aandelen waar ik een klein verlies op heb, hebben wel potentieel, want mijn politiek is om aandelen te kopen van bedrijven die omlaag gaan, en als ze verder omlaag gaan er meer van bij te kopen.Wegens mij uitgebreide portefeuille heb ik de afgelopen 2 weken zo'n 40000 euro verdiend dankzij de daling v/d euro. en de stijgende aandelenkoersen.Dit gebeurd mij niet alle tijd.Soms heb je wat verlies en soms winst.Je moet wel een differentiatie aanbrengen in het geld welke je investeerd.Ik zit eigenlijk in alles, zodat het ene neergaat het andere weer up, en maak daar handig gebruik van.

Lenn

Citaat van: joost op zaterdag 24 januari 2015, 11:31:20

Hallo Lenn.
Ik doe zelf niets op de beurs maar ik vind het wel interessant om het dagelijks te volgen. Ik heb daar ook niet de middelen en tijd voor.
Groeten.
Joost.
Je bent in ieder geval wel een goede lezer.
Groeten,

Lenn

PeterVL

Het is toch geen verrassing dat de euro devalueert ten opzichte van andere valuta; drie jaar geleden al hadden top-economen dit voorspeld; volgens diezelfde economen zal de euro zelfs tien procent onder de dollar gaan: 1 dollar zal dan 0,90 euro zijn, maar in dat scenario blijft de vraag hoe de peso zich zal gedragen ten opzichte van de dollar, men voorspelt dat de dollar sterker zal worden ten opzichte van de peso wat meteen zal meebrengen dat ook de euro weer sterker wordt tegenover de peso al zal de euro dan slechts 0,90 dollar waard zijn. De koers van de peso wordt altijd bepaald door de dollar; het is dus een 'drieweg' piste: Dollar peso-Euro.

Adik

Citaat van: Lenn op vrijdag 23 januari 2015, 14:38:08
Ik denk dat we die 45 wel gaan halen.Of ie eronder komt?
Heb gisteren wat RUB gekocht in obligatie.Iedereen verklaarde mij voor gek.
Die peso is op het moment vrij stabile, dus verwacht ik komende jaren geen 55php voor 1$.

Mag ik vragen waar/ bij wie je RUB in obligatie hebt gekocht?

peldoman

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 11:34:51
Als ik al deze uiteenzettingen over de toekomst van de â,¬ eens doorlees vraag ik mij af waarom men Draghi als roerganger heeft gekozen  :confused2:. Het zou immers veel simpeler zijn om op het forum in te schrijven. Veel economische experts lijken naar de Filippijnen vertrokken te zijn met medeneming van expertise en glazen bol.
Ik weet zeker dat er veel leden hier op het forum beter economisch onderlegd zijn dan die Draghi.
Meest gevaarlijke man voor Europa op dit moment.

Lenn

Citaat van: Lex1980 op zaterdag 24 januari 2015, 12:10:08
Citaat van: Lenn op vrijdag 23 januari 2015, 14:38:08
Ik denk dat we die 45 wel gaan halen.Of ie eronder komt?
Heb gisteren wat RUB gekocht in obligatie.Iedereen verklaarde mij voor gek.
Die peso is op het moment vrij stabile, dus verwacht ik komende jaren geen 55php voor 1$.

Mag ik vragen waar/ bij wie je RUB in obligatie hebt gekocht?
Bij een euro bank.Helaas wil ik je geen verdere info geven ivm met privacy.
Misschien via pm.? Maar dan moet je het wel kunnen onderbouwen.

boomerang

Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Lenn

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.
Gefeliciteerd daarmee.Veel plezier met je monopoly.
En over og. gesproken, heb hier 6 huizen die alleen maar in waarde stijgen en krijg ook een leuke verhuuropbrengst.
Leuk spel dat monopoly.

peldoman

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.
Ik bijna â,¬5000.000,00  met de lotto, had maar 4 cijfers verkeerd!! :lachen: