Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: peldoman op zaterdag 24 januari 2015, 13:05:21
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.
Ik bijna â,¬5000.000,00  met de lotto, had maar 4 cijfers verkeerd!! :lachen:

As immen it lok siket of dat it lok him siket, dat skeelt in soad.

Kortweg vertaald voor de wat minder geletterden onder ons: Zonder wat geluk kom je niet ver.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

Kan de admin dit topic misschien afsplitsen en in een nieuw topic plaatsen genaamd aandelen ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

De dalende euro als gevolg van de aankondiging van de Europese Centrale Bank (ECB) om fors geld te pompen in de Europese economie, kan een valuta-oorlog met zich meebrengen.

Dit zei Jörg Krämer, een topman van de Commerzbank, de tweede bank van Duitsland, zaterdag in het Handelsblatt.

Krämer zegt bang te zijn dat grote conflicten met andere landen zoals de VS ontstaan als de ECB onopgeloste economische problemen probeert te bestrijden door de koers van de euro te drukken.

De Verenigde Staten houden vooralsnog hun mond omdat het daar economisch relatief goed gaat. Maar de ECB-politiek is op den duur een zware belasting voor de relaties met Amerika en Aziatische landen, aldus de topeconoom van de Commerzbank.

Door: ANP
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

Citaat van: boldy op zaterdag 24 januari 2015, 13:22:21
Kan de admin dit topic misschien afsplitsen en in een nieuw topic plaatsen genaamd aandelen ?

Luchtkastelen lijkt mij een passender benaming voor een afsplitsing.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.

Waar in mijn commission?......ik adviseerde u om een Algemeen Fonds Kaart te trekken......... waarin het volgende stond omschreven "U ONTVANGT $ 180,000.00 IN DIVIDENTEN"......Dus 5% is toch wel redelijk dacht ik?.............. :happy: :happy: :happy: :happy: :dollareyes: :dollareyes:

bananacreek

Weenkend exchange rate in Dumaguete was vandaag P48.80..............(euro)......... :happy: :happy: :happy:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 januari 2015, 15:38:49
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.

Waar in mijn commission?......ik adviseerde u om een Algemeen Fonds Kaart te trekken......... waarin het volgende stond omschreven "U ONTVANGT $ 180,000.00 IN DIVIDENTEN"......Dus 5% is toch wel redelijk dacht ik?.............. :happy: :happy: :happy: :happy: :dollareyes: :dollareyes:

Gij kunt mij de zak opblazen met uw 5%, het pijpje hangt er naast.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Budgie

Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 15:54:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 januari 2015, 15:38:49
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.

Waar in mijn commission?......ik adviseerde u om een Algemeen Fonds Kaart te trekken......... waarin het volgende stond omschreven "U ONTVANGT $ 180,000.00 IN DIVIDENTEN"......Dus 5% is toch wel redelijk dacht ik?.............. :happy: :happy: :happy: :happy: :dollareyes: :dollareyes:

Gij kunt mij de zak opblazen met uw 5%, het pijpje hangt er naast.

@ Boomerang Als je dat wil zou ik het niet door Bananacreek zelf laten doen maar hem vragen de huishoudster te sturen
Getting older beats the alternative -dying young

Pinocchio

Citaat van: Amice op zaterdag 24 januari 2015, 13:22:45
De dalende euro als gevolg van de aankondiging van de Europese Centrale Bank (ECB) om fors geld te pompen in de Europese economie, kan een valuta-oorlog met zich meebrengen.

Deze valuta oorlog is al een tijdje bezig.

De Russische Roebel gehalveerd, ook de Turkse Lira een tijdje in waarde aan het dalen. En meer recent een waardevermindering van de Canadese dollar en de Deense Kroon.

En er zullen er nog volgen die vinden dat hun sterke munt hun concurentie positie ondermijnt

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 januari 2015, 15:40:07
Weenkend exchange rate in Dumaguete was vandaag P48.80..............(euro)......... :happy: :happy: :happy:

Dat is 0,7 peso beneden de officiele middenkoers van 1.00 EUR=49.5007 PHP *

Vrij normaal dus voor Dumaguete.

* middenkoers op de website XE.com