Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: Budgie op zaterdag 24 januari 2015, 21:38:36
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 15:54:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 januari 2015, 15:38:49
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.

Waar in mijn commission?......ik adviseerde u om een Algemeen Fonds Kaart te trekken......... waarin het volgende stond omschreven "U ONTVANGT $ 180,000.00 IN DIVIDENTEN"......Dus 5% is toch wel redelijk dacht ik?.............. :happy: :happy: :happy: :happy: :dollareyes: :dollareyes:

Gij kunt mij de zak opblazen met uw 5%, het pijpje hangt er naast.

@ Boomerang Als je dat wil zou ik het niet door Bananacreek zelf laten doen maar hem vragen de huishoudster te sturen

Mijn dank voor de waardevolle tip. Maar als één van de huishoudsters het gaat doen dan ben ik er vrij zeker van dat het mij die 5% gaat kosten en Bananacreek zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelf voor de eer bedanken.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zondag 25 januari 2015, 02:50:24
Citaat van: Budgie op zaterdag 24 januari 2015, 21:38:36
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 15:54:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 24 januari 2015, 15:38:49
Citaat van: boomerang op zaterdag 24 januari 2015, 12:43:03
Ik heb twee weken geleden belangrijk meer verdiend dan Lenn zijn â,¬40.000 in stocks. Ik maakte iets meer dan $180.000 winst in onroerend goed. Dat spel heet Monopoly.

Waar in mijn commission?......ik adviseerde u om een Algemeen Fonds Kaart te trekken......... waarin het volgende stond omschreven "U ONTVANGT $ 180,000.00 IN DIVIDENTEN"......Dus 5% is toch wel redelijk dacht ik?.............. :happy: :happy: :happy: :happy: :dollareyes: :dollareyes:

Gij kunt mij de zak opblazen met uw 5%, het pijpje hangt er naast.

@ Boomerang Als je dat wil zou ik het niet door Bananacreek zelf laten doen maar hem vragen de huishoudster te sturen

Mijn dank voor de waardevolle tip. Maar als één van de huishoudsters het gaat doen dan ben ik er vrij zeker van dat het mij die 5% gaat kosten en Bananacreek zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zelf voor de eer bedanken.

Sorry als ik iemand op den tenen getrapt hebt...was alleen maar als grap bedoeld.... :jajaja: :hoedjeaf: :benweg:

peldoman

Uitslag Griekse verkiezingen bekend, Euro in vrije val,  euro/usd 1.10.55
Koers van euro 0,90 tegenover dollar niet ondenkbaar volgens Britse economen.


Amice

Tja, ik deel de mening van Knot, het was wellicht te vroeg om de big Bazooka in te zetten en er is geen garantie op succes zoals in de USA en Japan.

http://www.nu.nl/economie/3979332/knot-niet-overtuigd-van-noodzaak-miljardeninjectie-ecb.html

Er zijn nogal wat sluipende gevaren in de wereld, die dat Bazooka succes in de weg kunnen staan.

http://www.nu.nl/economie/3979394/britse-centrale-bank-waarschuwt-uiteenlopend-monetair-beleid.html

De Grieken zelf zien die bui ook al hangen.

http://www.nu.nl/economie/3979353/grieken-haalden-miljarden-van-spaarrekening.html

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op maandag 26 januari 2015, 01:20:44
Tja, ik deel de mening van Knot, het was wellicht te vroeg om de big Bazooka in te zetten en er is geen garantie op succes zoals in de USA en Japan.

Te vroeg? :haha: :haha: :haha: :haha: Vijf jaar te laat bedoel je. Er kon geen slechter moment gekozen worden om deze maatregel in te voeren.

Alles valt of staat met het vertrouwen van de burgers in deze maatregel en dat vertrouwen staat momenteel onder het vriespunt.

Toch nog een sprankelje hoop:
Currency           Value               52-WK High   52-WK Low   **
AUD-USD          0.7900          0.9505         0.7881   
NZD-USD           0.7427      0.8836      0.7406   

Zowel de Australische $ als de Nieuw Zeelandse Kiwi staan dicht bij hun laagste waarde van de voorbije 12 maand en dat zal andere Aziatische landen wellicht aanzetten om ook hun eigen markt te beschermen.

Of ook de Filippijnse centrale bank in actie zal schieten is evenwel nog de vraag.

**Bron Bloomberg

Amice

Het zal voorlopig nog wel kommer en kwel blijven.

De weersverwachtingen.  :biggrinn:

http://www.oecd.org/berlin/50405107.pdf

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op maandag 26 januari 2015, 02:18:55
De weersverwachtingen.  :biggrinn:

Vandaag 1 meter sneeuw in New York  :crazy:

Amice

De griekse winnaar gaat een coalitie vormen met een andere partij die ook tegenstander is van de EU bezuinigingen.

Men wil dus dat de schulden kwijtgescholden worden en hoe men het ook draait of keert die gaan de EU niet zonder winst verlaten.

http://www.nu.nl/buitenland/3979783/syriza-vormt-coalitie-met-rechtse-partij-griekse-verkiezingen.html

Duitsland heeft de lucratieve wapenhandel met saoedie arabie stopgezet en maakt dus minder winst.

Engeland gaat een referendum houden of ze binnen europa blijven, ze zouden gek zijn als ze bleven.

Er is denk ik niet zo heel veel meer nodig om Europa naar de diepste afgrond te brengen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

Waarom blijft  :nederlandsevlag: regering toch zo krampachtig vasthouden aan de  :eu:?????

Kost wat het kost willen ze er in blijven.

Maar een duidelijk en klaar verhaal, met positieve voordelen horen we niet!

Amice

Citaat van: blauwvinger50 op maandag 26 januari 2015, 12:41:57
Waarom blijft  :nederlandsevlag: regering toch zo krampachtig vasthouden aan de  :eu:?????

Kost wat het kost willen ze er in blijven.

Maar een duidelijk en klaar verhaal, met positieve voordelen horen we niet!

Zo gemakkelijk gaat dat niet en wat denk je wat dat gaat kosten?

Engeland heeft het makkelijker want die staan slechts met 1 poot in de EU en hebben ook nog hun eigen munt eenheid.

Als de hele EU klapt is het een ander verhaal maar ook dat verhaal zal niet over rozegeur en maneschijn gaan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent