Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Citaat van: Amice op zaterdag 14 februari 2015, 09:20:01
De Euro is redelijk stabiel op dit moment maar ik denk dat het stilte voor de storm is.
Zodra de ECB daadwerkelijk begint met opkopen zal de daling wel weer inzetten.  :negatief:


:ikkeniebegrijp: :confused2: :denk: :ikkeniebegrijp: :jajaja: :neeneenee: :biggrinn: :weetikniet: :floet: :crazy:

Wel effe duidelijk zijn. Dus je verwacht dat je minder peso´s voor je euro gaat krijgen. En minder peso´s hoef te betalen als ik euro´s koop?
Dat is een belangrijk gegeven. Hoeveel (%) zou daar nog in kunnen zitten. Of welke koers.
Maw moet ik mijn gage van enkele optredens meteen vervreten of sparen en euro´s kopen en zo gigantisch rijk worden hahaha  :lachen:

:daag: :daag: :daag:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

jiggy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 09:04:55


In Robinsons verkopen ze GEEN euros...maar in "Optimum Trading" (Pinilli street) verkopen ze de euro normaal een PESO hoger dan de inkoop waarde...dus als de rate zoals hierboven 49.90 is dan kan je de euros daar voor 49.90 + 1 peso = 50.90 kopen (normaliter zoals verteld)

Ik blijf erbij : dan verdient de Belgische ambassade nog flink wat geld bovenop

"DE CONSULAR FEES" (updated 15/01/2015)
1 â,¬ = 57 PHP

http://countries.diplomatie.belgium.be/en/binaries/consular_fees_150115_tcm426-247495.pdf

Amice

Mja, het is weekend dus er zal niet veel gebeuren met de stand van de Euro.

1.00 EUR   =   50.3349 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 50.3349 PHP   1 PHP = 0.0198669 EUR
xe.com

Maar net voor het griekse ebacle stond die op 50.90 of nog hoger dacht ik.
Nu er dus overeenkomst is met de grieken en ze gewoon doorgaan, zou men verwachten dat die Euro weer iets op zal veren.  :weetikniet:

Maandag maar even afwachten of we niet weer n keer besodemietert worden.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Mja, maandag en wat doet de euro na de overeenstemming met Griekenland en de door griekenland ingediende hervormingen?

1.00 EUR   =   50.3571 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 50.3571 PHP   1 PHP = 0.0198582 EUR
xe.com

NIETS!!!

Kijk en dat bedoel ik nu maar, we worden besodemietert en gemanipuleerd bij het leven en er is niemand die daar wat aan doet want diegene die dat zouden moeten doen graaien net zo hard mee.


Het is tijd voor people power.  :moord: :explotieren: :shoot13lj7: :kwaad19rm5: :harenuittrekkenpg2:

Zo dat weten jullie dan ook weer......wat gaf studio sport? :lachen:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op maandag 23 februari 2015, 04:22:29
Mja, maandag en wat doet de euro na de overeenstemming met Griekenland en de door griekenland ingediende hervormingen?

Er is nog helemaal geen overeenstemming.

Er is enkel een akkoord dat er verder zal gepraat worden.  De deur is dus nog niet helemaal dicht en dat kan zo nog wel heel lang duren

Amice

Citaat van: Pinocchio op maandag 23 februari 2015, 04:49:58
Citaat van: Amice op maandag 23 februari 2015, 04:22:29
Mja, maandag en wat doet de euro na de overeenstemming met Griekenland en de door griekenland ingediende hervormingen?

Er is nog helemaal geen overeenstemming.

Er is enkel een akkoord dat er verder zal gepraat worden.  De deur is dus nog niet helemaal dicht en dat kan zo nog wel heel lang duren

Er was een principe verschil en dat was genoeg om de euro te laten dalen, nu is er een principe akkoord en dan gebeurd er dus niets met de euro in herstel.
De hervormingen blijken ook al bekend en dus interpreteerbaar.

Principeakkoord

De hervormingslijst is onderdeel van het principeakkoord dat Griekenland vrijdag sloot met de andere eurolanden. De Europese Commissie, de Europese Centrale Bank (ECB) en het Internationaal Monetair Fonds (IMF) zullen het document gaan bestuderen. De drie instituties waren tot nu toe bekend als de trojka.

Als de drie instituties niet instemmen, moeten de ministers van Financiën van de eurolanden aanstaande dinsdag opnieuw bijeen komen. Uiteindelijk moet ook nog een aantal parlementen, waaronder die van Nederland, Duitsland en Finland, officieel instemmen.

In Athene heerst optimisme over een goedkeuring van de hervormingen. Maar de echt moeilijke periode wordt daarna verwacht, stelt een diplomaat volgens Die Welt. De ECB, de Europese Commissie en het IMF zullen de komende maanden namelijk elke nieuwe Griekse wet en elk besluit onder de loep nemen.

Het huidige hulpprogramma van 130 miljard euro zou eigenlijk eind februari aflopen. Maar deze week spraken de eurolanden af dat het steunprogramma in principe met vier maanden verlengd wordt. Dat geeft de Grieken tijd om te onderhandelen over verdere steun.


nu.nl

Iedereen kan feitelijk op zijn vingers natellen dat dit akkoord er komt want men is het er wel overeens dat hoe dan ook geld gaat kosten. De onderhandelingen zijn niet meer dan een farce en gesteggel in de marge.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Geen plan B voor Grexit

http://www.nu.nl/economie/3998047/europa-heeft-geen-concreet-plan-grexit.html

In plaats van up gaat het weer down.

1.00 EUR   =   50.0984 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 50.0984 PHP   1 PHP = 0.0199607 EUR

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

En daar gaat de Euro weer, dank zij draghi. :negatief:

[EUR, USD]
EUR-USD firmer ahead of Draghi comments. EUR-USD is slightly higher, with the lack of macroeconomic data releases out of the Eurozone today and headlines on Greece dying down leaving the focus firmly on Draghi's testimony before the European parliament during the afternoon session. Fed boss Yellen indicated again that the Fed will remain patient for now and Draghi will likely follow this up with dovish comments as he justifies the decision to move towards full blown QE and sovereign bond purchases. Data releases out of the Eurozone may be improving, but the start of the central bank's QE program will likely set the EUR up for continued declines. EUR-USD is currently around 1.1350, after reaching 1.1388 highs, support is marked at 1.1279 (last Friday's low). Key resistance is at 1.1450.

1.00 EUR   =   49.9130 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.9130 PHP   1 PHP = 0.0200349 EUR
xe.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Vandaag bij LCC 49.069P voor 1 â,¬.

Amice

Vrije val zonder parachute   :floet:

1.00 EUR   =   49.3732 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.3732 PHP   1 PHP = 0.0202539 EUR

Deze morgen stond deze koers al op 49.07 en dat zal nog wel lager worden.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent