Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Pinocchio op maandag 23 maart 2015, 13:20:17
Amper 10 dagen geleden stond de (officiele) wisselkoers van de Peso tegenover de Euro nog op 46,42 en dat is intussen 48,86,  het gaat weer de goede richting uit.

Daar zal Draghi het niet mee eens zijn. :neeneenee:

Het enige wat bijdraagt is dat hij het niet zo snel omlaag wil laten gaan als de afgelopen weken maar meer beheerst.

Daarnaast komt de stijging ook niet zozeer van de Euro maar van de dolllar en het vasthouden aan de lage rente door de USA.

De reactie van Europa daarop zal nog wel komen.

1.00 EUR   =   48.7333 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 48.7333 PHP   1 PHP = 0.0205199 EUR
xe.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pagud

Citaat van: Pinocchio op maandag 23 maart 2015, 13:20:17
Amper 10 dagen geleden stond de (officiele) wisselkoers van de Peso tegenover de Euro nog op 46,42 en dat is intussen 48,86,  het gaat weer de goede richting uit.

not to fast :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Amice

Daar is meneer Draghi al.

http://www.nu.nl/beurs/4017010/opkoopprogramma-ecb-verloopt-volgens-draghi-voorspoedig.html

Maar inmiddels:
1.00 EUR   =   49.0738 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.0738 PHP   1 PHP = 0.0203775 EUR
xe.com

Dus profiteer er maar snel even van.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Citaat van: Amice op maandag 23 maart 2015, 21:13:09
Daar is meneer Draghi al.

http://www.nu.nl/beurs/4017010/opkoopprogramma-ecb-verloopt-volgens-draghi-voorspoedig.html

Maar inmiddels:
1.00 EUR   =   49.0738 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.0738 PHP   1 PHP = 0.0203775 EUR
xe.com

Dus profiteer er maar snel even van.
Ja, maar spaargeld omzetten in wat?  Noorse Kroon (overgewaardeerd), Zwitserse Frank (niet meer) 
het is verrekte moeilijk, denk dat de Engelse pond een optie is. :denk:

Quezonboy

Citaat van: peldoman op dinsdag 24 maart 2015, 03:01:35
Citaat van: Amice op maandag 23 maart 2015, 21:13:09
Daar is meneer Draghi al.

http://www.nu.nl/beurs/4017010/opkoopprogramma-ecb-verloopt-volgens-draghi-voorspoedig.html

Maar inmiddels:
1.00 EUR   =   49.0738 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.0738 PHP   1 PHP = 0.0203775 EUR
xe.com

Dus profiteer er maar snel even van.
Ja, maar spaargeld omzetten in wat?  Noorse Kroon (overgewaardeerd), Zwitserse Frank (niet meer) 
het is verrekte moeilijk, denk dat de Engelse pond een optie is. :denk:
De Engelse economie stort in als ze volgend jaar de EU verlaten. 

Amice

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 24 maart 2015, 07:28:46
Citaat van: peldoman op dinsdag 24 maart 2015, 03:01:35
Citaat van: Amice op maandag 23 maart 2015, 21:13:09
Daar is meneer Draghi al.

http://www.nu.nl/beurs/4017010/opkoopprogramma-ecb-verloopt-volgens-draghi-voorspoedig.html

Maar inmiddels:
1.00 EUR   =   49.0738 PHP
Euro   â†"   Philippine Peso
1 EUR = 49.0738 PHP   1 PHP = 0.0203775 EUR
xe.com

Dus profiteer er maar snel even van.
Ja, maar spaargeld omzetten in wat?  Noorse Kroon (overgewaardeerd), Zwitserse Frank (niet meer) 
het is verrekte moeilijk, denk dat de Engelse pond een optie is. :denk:
De Engelse economie stort in als ze volgend jaar de EU verlaten. 

Dat referendum komt er enkel als de zittende regering herkozen wordt aangezien cameron dat belooft heeft. En dan nog moeten de engelse voor verlaten van de eu stemmen.

Alternatief is wellicht de New sealandse currency?  :weetikniet:

Of een van de opkomende economieen, Brazilie of India, ik doe maar een gooi.  :happy2:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 :hoedjeaf:

Tja, ik  :denk:  zie het allemaal wat simpeler.
Heb je echt geld over, dan koop voor je euro gewoon peso, als ie redelijk hoog staat, dus 49-50.
En verkoop die terug voor euro´s (afwachten dus) als ie onder de 45 komt!
Of koop er een huis of condo in de Ph voor, verhuur dat en krijg voor je huurpeso´s lekker veeleurootjes. Wil je het later verkopen dan is een zwakke euro ook weer gunstig als je met een zak peso naar de bank gaat om euro te kopen.

Of koop produkten die door de zwakke euro duurder worden, dus van buiten de eu, en die je sowieso nodig hebt.
Stel dus niet uit. Koop die Toyota-Kia-Subaru nou maar! Of leg voorraad aan. Van dat wat je nodig hebt, van voedsel (koffie?) tot hout voor je schuttingfirma of weet ik wat. Ijzer? Mooie tv, stereo. Want alles wat ge-importeerd moet worden van buiten de eu wordt duurder. Als je die aanschaf geplanned hebt binnen afzienbare tijd zou ik het nu doen!

Helaas heb ik niks te beleggen, behalve mijn boterhammen. Wat ik dan ook rijkelijk doe.
Tja, wat is er nog leuk als je op leeftijd bent. Drinken, roken en drugs doe ik niet aan.
Alleen eens jezelf wat lekkers gunnen, iedere dag een kilo mango, wat gerookte zalm, goede koffie.
Verder zou ik het ook niet weten!

:copulatie: :shhh:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf:


Wil er nog bij schrijven (zie vorige post) waarom "vreemd" gaan in eventuele valuta handel?
Wat hebben wij nou nodig. Nu, euro´s en peso´s. Als je van beiden ruim hebt kun je daarbinnen genoeg speculeren.
En als je geld nodig hebt, zal het toch vooral in deze 2 valuta zijn.

Natuurlijk is ontroerend onroerend goed in NL en de overige EU ook te overwegen. Mooi huis aan het Balaton meer? Iets aan de rand van de bossen in Polen. Een leuk huisje in Zuid Limburg. Of aan de Maasplassen in de dorpen rond Roermond, tot Nederweert.  Moet je wel rap zijn want de Duitsers kopen die al jaren graag.

beleg ze zou ik zeggen .........

:thumb: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Citaat van: Baron op dinsdag 24 maart 2015, 10:57:04
:hoedjeaf:


Wil er nog bij schrijven (zie vorige post) waarom "vreemd" gaan in eventuele valuta handel?
Wat hebben wij nou nodig. Nu, euro´s en peso´s. Als je van beiden ruim hebt kun je daarbinnen genoeg speculeren.
En als je geld nodig hebt, zal het toch vooral in deze 2 valuta zijn.

Natuurlijk is ontroerend onroerend goed in NL en de overige EU ook te overwegen. Mooi huis aan het Balaton meer? Iets aan de rand van de bossen in Polen. Een leuk huisje in Zuid Limburg. Of aan de Maasplassen in de dorpen rond Roermond, tot Nederweert.  Moet je wel rap zijn want de Duitsers kopen die al jaren graag.

beleg ze zou ik zeggen .........

:thumb: :atyourservice:

Goed uwer omhoogstaande

Wat is uw boterham beleg dan wel? Zodat we kunnen anticiperen.   :biggrinn:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

Laat ik nou ook in roebels(RUB) zitten. :lachen: