Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Citaat van: Phille op zondag 15 augustus 2010, 16:06:45
Als er Maestro opstaat dan kan je met alle kaarten geld afhalen, of zo zou het toch moeten! Tenzij het in de Filipijnen anders geregeld is, wat natuurlijk zou kunnen  :floet:
Het kan ook altijd dat de ATM leeg is  :lachen:

Kano

Bij HSBC kun je een inderdaad ook maestro bankkaart gebruiken. En er kan in 1x tot een maximum van P 20.000 worden gepind, althans bij het HSBC kantoor bij mij in de buurt.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Phille

CitaatCitaat van: Phille op Vandaag om 16:06:45
Als er Maestro opstaat dan kan je met alle kaarten geld afhalen, of zo zou het toch moeten! Tenzij het in de Filipijnen anders geregeld is, wat natuurlijk zou kunnen 

Het kan ook altijd dat de ATM leeg is 

Of geen geld op de rekening  :floet:

:weetikniet:

Luc

Citaat van: Phille op zondag 15 augustus 2010, 16:06:45
Als er Maestro opstaat dan kan je met alle kaarten geld afhalen, of zo zou het toch moeten! Tenzij het in de Filipijnen anders geregeld is, wat natuurlijk zou kunnen  :floet:

Er zijn toch verschillende banken waar je met een Argenta kaartje geen geld krijgt. De PNB, Landbank en BDO onder andere  :neeneenee:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Amice

Citaat van: Kano op zondag 15 augustus 2010, 16:43:10
Bij HSBC kun je een inderdaad ook maestro bankkaart gebruiken. En er kan in 1x tot een maximum van P 20.000 worden gepind, althans bij het HSBC kantoor bij mij in de buurt.


HSBC kent een opname maximum van â,¬500 per dag, afhankelijk van de koers kun je een equivalent in pesos opnemen.
Toen de euro hoog stond t.o.v. de peso kon ik P40000 opnemen, nu is dat 30000. Als je dus de koers in de gaten houdt weet je wat je maximaal in een keer kunt pinnen, kan dus ook 29000 of daaromtrent zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

18-08-10 16:00 GELDAUTOMAAT
HSBC SAVINGS BA / MAKATI CITY
PHP 10.000,00 KOERS 57,4053
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -174,20

Bij HSBC Savings Bank dus ook (nog) geen kosten.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

volgens mij is BPI ook weer gestopt om kosten te rekenen want zie er niks meer van terug op me afrekening . me vriendin heeft een bedrag gepind en dat was het geen 200 extra meer
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op vrijdag 20 augustus 2010, 10:55:34
volgens mij is BPI ook weer gestopt om kosten te rekenen want zie er niks meer van terug op me afrekening . me vriendin heeft een bedrag gepind en dat was het geen 200 extra meer

Hoi Boldy,

Pint zij met een NL bankcard ? En wanneer heeft zij precies het laatst gepind ? Maandag a.s. moet ik namelijk zelf pinnen omdat de bodem in het potje in het zicht komt.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

zij pint met ene nl ing kaart en ze heeft 18 augustus gepind  een paar dagen daarvoor heeft ze nog wel 200 peso moeten betalen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op vrijdag 20 augustus 2010, 11:25:22
zij pint met ene nl ing kaart en ze heeft 18 augustus gepind  een paar dagen daarvoor heeft ze nog wel 200 peso moeten betalen

OK, merci. Dat geeft weer wat hoop want ik zit ook bij de ING. Nu nog afwachten en hopen dat de â,¬ weer wat sterker wordt over het weekend.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"