Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ja je krijgt nog niet echt veel voor 1 euro zei kreeg 57,4 peso voor 1 euro 1.5 week geleden nog 58.5 dus het fluktueerd nogal helaas
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

Citaat van: boldy op vrijdag 20 augustus 2010, 10:55:34
volgens mij is BPI ook weer gestopt om kosten te rekenen want zie er niks meer van terug op me afrekening . me vriendin heeft een bedrag gepind en dat was het geen 200 extra meer

dat zou idd goed nieuws zijn... hebben ze misschien gezien dat er minder geld bij hen afgehaald werd...

Kano

Citaat van: boldy op vrijdag 20 augustus 2010, 10:55:34
volgens mij is BPI ook weer gestopt om kosten te rekenen want zie er niks meer van terug op me afrekening . me vriendin heeft een bedrag gepind en dat was het geen 200 extra meer

Kan ik bevestigen, zojuist P 10.000 gepind en dat staat ook op het ticket.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

ja tis tog vreemd dat BPI dan 1 dag of 2 dagen lang 200 peso per transactie vragen en er dan ineens weer mee stoppen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

robert van dijck

Hallo aan iedereen

Mijn vriendin heeft een maestrokaart van Dexia (2° rekening van mezelf), normaal geen probleem om geld op te halen, gewoonlijk gaat ze naar Metro rechtover Robinson in Tacloban (fonkelnieuw kantoor) of Metro in Naval als ze bij haar ouders is, echter de laatste tijd is het alsmaar moeilijker om geld uit de muur te halen, diverse pogingen géén resultaat. een week geleden heeft ze méér dan 10 pogingen gedaan om aan geld te geraken, alle banken afgelopen met een Maestro sevice in Tacloban en dat zijn er heel wat. Het lukt nog het best bij BDO (200p per opname). Volgens haar is het tijdstip op de dag belangrijk om resultaat te hebben ???????  (ben vergeten welk tijdstip ik dacht s'avonds). Ben diezelfde dag naar Dexia Kalmthout geweest voor eventuele uitleg, zij kunnen zien waneer er pogingen zijn geweest en met welke pincode, kaart was in orde en voldoende geld op rekening.
Heeft iemand van het forum dezeflde problemen ondervonden?

Phille

Hey Robert,

Paar weken terug heb ik dezelfde problemen ondervonden met mijn Maestro kaart, ben ook klant bij Dexia; met mijn credit card geen enkel probleem.

Wat de reden is, geen flauw idee  :weetikniet:

Daar ik er maar twee weken was heb ik niet de moeite genomen om het uit te zoeken.

Groet

boldy

mijn vriendin heeft nooit problemen om te pinne heeft gisteren en vandaag gepind en geen enkel probleem ik heb een ing bankrekening die ze gebruikt met meastro logo erop.ze pind 9 van de 10 keer bij bpi in tacloban
het leven is net een lul keihard en veel te kort

innka3

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 21 augustus 2010, 11:34:48
Hallo aan iedereen

Mijn vriendin heeft een maestrokaart van Dexia (2° rekening van mezelf), normaal geen probleem om geld op te halen      Ben diezelfde dag naar Dexia Kalmthout geweest voor eventuele uitleg, zij kunnen zien waneer er pogingen zijn geweest en met welke pincode, kaart was in orde en voldoende geld op rekening.
Heeft iemand van het forum dezeflde problemen ondervonden?

misschien zijn die automaten gewoon leeg.en komt er daarom niets uit. :confused2:

Kano

21-08-10 11:34 GELDAUTOMAAT
BPI / MAKATI
PHP 10.000,00 KOERS 56,6539
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -176,51

:negatief:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

buizesmurf

Mijn Maestrokaaten werken helaas ook niet altijd in Taloban.Gebruik sinds 2 maanden vis en ,mastercard en dit lukt wel telkenmaal,zelfs zonder die "fees" ,10.000 peso per afhaling en een goede wisselkoers.Denk op dit moment dat visa en mastercard de beste opties en tevens de goedkoopste zijn.Maar tja in de phils kan zoiets dagelijks veranderen
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch