Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Citaat van: buizesmurf op dinsdag 24 augustus 2010, 08:38:41
Mijn Maestrokaaten werken helaas ook niet altijd in Taloban.Gebruik sinds 2 maanden vis en ,mastercard en dit lukt wel telkenmaal,zelfs zonder die "fees" ,10.000 peso per afhaling en een goede wisselkoers.Denk op dit moment dat visa en mastercard de beste opties en tevens de goedkoopste zijn.Maar tja in de phils kan zoiets dagelijks veranderen

Dat is héél juist, tijdens mijn verlof in juni/juli op dezelfde dag  10000 p afgehaald met Maestro en 10000 p afgehaald met Mastercard, op het einde van de rit bleek dat inderdaad met Master voordeliger was, verwerking is duurder maar je krijgt een betere koers + het werkt beter, als ik terugdenk aan dat geknoei met Maestro.

Robert

Kano

@Robert, kun je even het prijsverschil aangeven tussen P 10.000 pinnen met de Maestro- en de Mastercard?  Ik heb altijd begrepen dat geld pinnen met een creditcard duurder is dan met een betaalkaart. :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Phille

Kano,

Geld afhalen met een creditcard is denk ik duurder, op 29/07 heb ik 5.000,00 PHP afgehaald, koers was 59,11; kosten 5 euro, daar mij maestro niet werkte weet ik niet hoeveel het daarmee zou gekost hebben noch aan welke koers.

:daag:

robert van dijck

Citaat van: Kano op dinsdag 24 augustus 2010, 16:07:04
@Robert, kun je even het prijsverschil aangeven tussen P 10.000 pinnen met de Maestro- en de Mastercard?  Ik heb altijd begrepen dat geld pinnen met een creditcard duurder is dan met een betaalkaart. :weetikniet:

Moet eerst mezelf tot de orde roepen, de 150 p of 200 p naargelang welke bank betaal je WEL als je afhaald met Mastercard.

Maestro: op 05/07/2010 opgenomen 10000 p + 200 p, verwerking 3.53â,¬, btw 0.74â,¬, koers 57.550779 p/â,¬   Totaal: 181.5â,¬
Master:  op 05/07/2010 opgenomen 10000 p + 200 p, verwerking 5â,¬,                      koers 57.859209 p/â,¬  Totaal: 181.29â,¬

Het zijn dus eigenlijk peanuts  het verschil tussen beide.

Groetjes

Robert

O.B.Bommel

Het hangt ook af van de soort creditcard. Als je er een van de bank hebt in combinatie met je rekening dan is het meestal iets onvoordeliger door de opnamekosten ondanks de betere koers. Als je hem rechtstreeks hebt van de organisatie waardoor je hem als debitcard kunt gebruiken zijn de opnamekosten lager dus (kan) komt het pinnen voordeliger uit (komen). Tenminste in mijn geval.
Ik weet overigens niet hoe dat tegenwoordig gaat met die extra opnamekosten, doen ze dat met creditcards ook?
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

buizesmurf

Live rates at 2010.09.07 23:58:00 UTC       
1.00 EUR    =    56.4874 PHP    view EUR/PHP chart
Euro         Philippines Pesos
1 EUR = 56.4874 PHP         1 PHP = 0.0177031 EUR                     

Gaat weer de goeie kant op,..... :janken: :explotieren: :janken: :explotieren: :janken: :kwaad: :kwaad: :kotsen: :kotsen: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :kwaad19rm5: :sigs206fo3: :sigs206fo3: :harenuittrekkenpg2: :harenuittrekkenpg2: :kwaad19rm5: :kwaad19rm5:

Maar na regen komt altijd eens zonneschijn,de vraag is alleen in welk milenium.... :lachen: :lachen: :lachen:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Amice

Live rates at 2010.09.08 01:53:00 UTC      
1.00 EUR   =   56.4567 PHP   
Euro       Philippines Pesos
1 EUR = 56.4567 PHP       1 PHP = 0.0177127 EUR

zakt dus nog steeds en..........als je nu dus pint dan krijg je van de bank dus alweer n rate van 55+

Tja het gratis OFW geld wordt nu allemaal opgestuurd dus hou je hart maar vast, kan maar zo zijn dat we in november ergens rond de 54 zitten. :negatief:

Leuke icons trouwens, zouden hier op het forum ook welkom zijn voor ieders gebruik.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Heb zojuist gepind, zal wel laten weten wat de koers is.

Hehe Amice, wakker worden. Als je een bericht wilt verzenden en dan bij de getoonde icons op  [meer] klikt dan krijg je die extra icons te zien  :biggrinn:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Fail_over

Vandaag:

PHP 10.000,00 1EUR=55,919029 PHP   :janken:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......