Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: Amice op woensdag  8 september 2010, 07:24:21
weer wat geleerd  :tomaten:
:thankyoufw5:

Zo zie je maar, nooit te oud om te leren!

Ook onder het tekstvak op het antwoordformulier zijn via Extra opties... diverse opties te vinden zoals het opladen van foto's en bijlagen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Kano

08-09-10 10:36 GELDAUTOMAAT
BPI / MAKATI

PHP 10.000,00 KOERS 56,0306
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -178,47
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

buizesmurf

Kan nog slechter en we zijn belange nog geen november.De verede val van de euro begon verleden,mischien toeval,maar die week zond BBC world een intervieuw uit met Yves Leterme,thans voorzitter van de EU en nog steeds premier van Belgenland.Leg hier maar eens uit dat hij een meer uniforme EU wil en terzelfder tijd zijn eigen land uit elkaar valt.........niet zo simpel.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
   
     Live rates at 2010.09.11 04:58:00 UTC       
1.00 EUR    =    55.6057 PHP    view EUR/PHP chart
Euro         Philippines Pesos
1 EUR = 55.6057 PHP         1 PHP = 0.0179838 EUR
   
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Amice

Tja de waarde van een bruto uitgekeerde AOW is zolangzamer hand gelijk aan een netto uitkering en we zijn er nog niet.

Tel daarbij op dat alle sociale voorzieningen uit eigen zak betaald moeten worden, dan zitten pensioenada's wonende in het buitenland dus al ver onder het bijstandsniveau.

Maar nederland/belgie en de EU hebben voorlopig zoiets van" laat ze maar kreperen"

Tijd voor "actie, harde actie"  :jajaja:

Voorlopig  :lachen: de pinoy's

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

17-09-10 06:20 GELDAUTOMAAT
HSBC SAVINGS BA / MAKATI CITY
PHP 10.000,00 KOERS 57,1769
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK

Ook bij HSBC Savings dus (nog) geen transaction fee.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Evolutie is niet zo positief voor ons EUR-gebruikers; een jaar geleden 70 pesos voor een Euro, nu 57... En als je geld opstuurt met Western Union krijg je nog een slechtere koers.
http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=PHP&view=10Y

(Ik wou hier eerst een jpeg met dat grafiekje zetten, maar dat lukt me niet...)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

buizesmurf

Gaat ietwat minder slecht met de euro



Currency Rates

      
     Live rates at 2010.09.21 23:09:00 UTC       
1.00 EUR    =    58.3346 PHP    view EUR/PHP chart
Euro         Philippines Pesos
1 EUR = 58.3346 PHP         1 PHP = 0.0171425 EUR
      
Trade Currencies. Click here!!
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

xav

nu dat het terug iets beter gaat met de euro, wou ik eens vragen wat eigenlijk de beste plaats is om de exchange rate te zien... als ik verschillende website's bekijk dan zie ik elke keer andere getallen...
of moet je enkel rekening houden wat de rate is bij de banken in de phils...?

als ik bij de centrale bank kijk van de phils is er een nogal duidelijk verschil met bv BDO...

Luke

Ik gebruik al jaren xe.com. Die volgt toch kort de BSP rate.
Doe daar 1% af en dan heb ik de exchange rate aan de ATM voor mijn bankkaart.


Hanoar

Getrouwde mannen leven langer, vrijgezellen mannen leven liever