Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Prachtige fotos....

Woonlandbeginsel, dat is  :nederlandsevlag:, in  :belgiesmiley: hebben ze daar nog nooit van gehoord....

Het principe is eigenlijk wel niet fout, maar wel een streep door de rekening voor mensen die zich met 1000 euro pensioen in  :smiley-philippines: willen vestigen, want dat is ginder voldoende, als dat ineens maar 300 wordt door het woonlandbeginsel, is het wel wat minder....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

#251
Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 16:16:23
Prachtige fotos....

Woonlandbeginsel, dat is  :nederlandsevlag:, in  :belgiesmiley: hebben ze daar nog nooit van gehoord....

Het principe is eigenlijk wel niet fout, maar wel een streep door de rekening voor mensen die zich met 1000 euro pensioen in  :smiley-philippines: willen vestigen, want dat is ginder voldoende, als dat ineens maar 300 wordt door het woonlandbeginsel, is het wel wat minder....

En hoe zit het dan met die mensen die dan alle premies voor de AOW jarenlang trouw hebben betaald?
Nu 17,9%............
En alle beloftes dat als we 65 halen in ieder geval door de staat op het droge worden gezet?
Die hebben dan jaren lang voor de kat z'n kont staan te zwoegen in de steigerbouw of open haarde staan te verkopen midden in de zomer...... enz enz.????







En hoe zit het dan met die gasten die uit Afrika over komen waaien op de zoete geur van de velen euros die nu bijna ALLEMAAL (zeker de Somaliers) in de bijstand zitten en er geen enkele behoefte aan hebben om te werken en dan beschermd worden door de "vroomse" Ned regering waar je geen POEP meer mag zeggen of men spreekt van diskrimminatie?



Dit is ook een gepensioneerde piraat (Radio Noordzee), maar was een harde werker in de jaren '60-'70..... :jajaja: :jajaja: :lachen:



Kano

Jullie weten toch het spreekwoord "een kat in het nauw maakt rare sprongen" ?

En Nederlanders in het buitenland  zijn een een makkelijke prooi. Zijn ver weg en hebben bijna geen mogelijkheden te protesteren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Blauwvinger

Maak je borst maar flink nat, de FED (VS) heeft besloten om het schulden probleem op te lossen om geld bij te printen.
Dus de dollar wordt minder waard.
En alles wat in de VS gebeurd, waait meestal ook over naar Europa
conclusie, Euro wordt ook minder waard :atyourservice:

Rich

70 Peso voor een euro was teveel van het goede. De Euro zal spoedig op gelijke hoogte komen met de dollar. Jammer maar helaas  :crying1:
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Citaat van: blauwvinger50 op donderdag 26 januari 2012, 19:53:06
Maak je borst maar flink nat, de FED (VS) heeft besloten om het schulden probleem op te lossen om geld bij te printen.
Dus de dollar wordt minder waard.
En alles wat in de VS gebeurd, waait meestal ook over naar Europa
conclusie, Euro wordt ook minder waard :atyourservice:


als de dollar daalt in waarde, stijgt de euro....dus kunnen we meer pesos verwachten voor een euro.... laat de drukpersen in USA maar rollen
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Diezelfde drukpersen zullen ook in europa gaan rollen, daar is men al langer mee bezig.
Op de een of andere manier dient het schuldenprobleem toch opgelost te worden, dan maar hoge inflatie en de zweep over de economie.
Of het allemaal goed gaat uitpakken weten ze denk ik zelf niet eens.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

Citaat van: vvjoris op donderdag 26 januari 2012, 16:16:23
Prachtige fotos....

Woonlandbeginsel, dat is  :nederlandsevlag:, in  :belgiesmiley: hebben ze daar nog nooit van gehoord....

Het principe is eigenlijk wel niet fout, maar wel een streep door de rekening voor mensen die zich met 1000 euro pensioen in  :smiley-philippines: willen vestigen, want dat is ginder voldoende, als dat ineens maar 300 wordt door het woonlandbeginsel, is het wel wat minder....


Let wel, ik denk dat niet een  opgebouwd pensioen hieronder zal vallen.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

Het gaat weer bergafwaards, op dit moment noteert de Euro 55,69 pesos.  :negatief: Het zal o.a. te maken hebben met het zwakker worden van de Euro ten opzichte  van de Dollar http://business.inquirer.net/57059/weak-european-data-sends-dollar-higher
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata



Waar is de tijd van â,± 70.00  en up    :janken:    :janken:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.