Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Maak je (eigen) borst maar nat. Vandaag 7 mei zie ik zelfs  P 54.7953 voor een Euro. :negatief:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

huisman45

zal nog wel lager worden,voor een pensioentje lastig ,
voor de bemiddelde onder ons geen probleem.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Pjottr

En dit zijn nogmaar de markt prijzen gedurende de handel. Wat wordt het als je â,¬ overmaakt via de bank in Ned .Die kosten en de kosten hier gaan daar nogeens vanaf
Via ATM 55.30 en via overmaken 53.80
Helaas wordt het ATM em niet makkelijker gemaakt als de banken de passen blokkeren voor buiten de EU Ik moet hier de praktijk nog van meemaken.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ketelbinkie

Citaat van: huisman45 op maandag  7 mei 2012, 06:45:31
zal nog wel lager worden,voor een pensioentje lastig ,
voor de bemiddelde onder ons geen probleem.
Als de euro nog een klein beetje zakt naar het nivo 50,00 peso wel eenvoudiger rekenen natuurlijk. Zoals altijd kleeft aan elk nadeel dus toch weer een voordeel.

Mawibata


Grafiek van 1 jaar    :janken: :janken: :janken:






Zoals hieronder ware beter geweest   :lachen:






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Ketelbinkie

Gaat echt goed met de euro. Woensdag (9 mei jl.) 10.000 peso uit de muur, afschrijving vandaag, 11 mei, was 187,51 euro incl. de 200 peso mafia fee van de PH bank. En Europa nog maar even, op grond van eerder gemaakte afspraken, weer 3 miljard aan die Grieken geven (geven he, lenen en terugbetalen kan je gevoeglijk vergeten). Opzouten met die Grieken.

Deep Throat

Ik begin alvast met hoofdrekenen naar de 50 te rekenen, valt het straks niet tegen tenminste. En dan te bedenken dat ik het huis bouwde (herstel liet bouwen) op 66+, scheelt zomaar 8000 euro bovenop de 24000.
Hoewel ik nog steeds twijfel of het handiger is om te huren of te kopen, als ik zie wat het onderhoud kost neig ik bijna naar het eerste. Ik ga het maar eens bijhouden.

boomerang

Citaat van: Deep Throat op vrijdag 11 mei 2012, 05:38:45
Ik begin alvast met hoofdrekenen naar de 50 te rekenen, valt het straks niet tegen tenminste. En dan te bedenken dat ik het huis bouwde (herstel liet bouwen) op 66+, scheelt zomaar 8000 euro bovenop de 24000.
Hoewel ik nog steeds twijfel of het handiger is om te huren of te kopen, als ik zie wat het onderhoud kost neig ik bijna naar het eerste. Ik ga het maar eens bijhouden.

Mijn ervaring is dat de verhuurder verwacht dat de huurder het onderhoud verzorgd. Met andere woorden dat je investeert in andermans bezit.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

shando

Citaat van: boomerang op vrijdag 11 mei 2012, 07:45:57
Citaat van: Deep Throat op vrijdag 11 mei 2012, 05:38:45
Ik begin alvast met hoofdrekenen naar de 50 te rekenen, valt het straks niet tegen tenminste. En dan te bedenken dat ik het huis bouwde (herstel liet bouwen) op 66+, scheelt zomaar 8000 euro bovenop de 24000.
Hoewel ik nog steeds twijfel of het handiger is om te huren of te kopen, als ik zie wat het onderhoud kost neig ik bijna naar het eerste. Ik ga het maar eens bijhouden.

Mijn ervaring is dat de verhuurder verwacht dat de huurder het onderhoud verzorgd. Met andere woorden dat je investeert in andermans bezit.

Ze verwachten dat meestal wel al weten ze dat het niet zo hoort. Met zulke verhuurders moet je nooit de 'zee' in gaan. Krijg je alleen problemen van.

Amice

Onderhoud binnenshuis is doorgaans voor de huurder, buitenboel voor de verhuurder.Groot onderhoud(nieuwe tegels in de badkamer bv) binnenshuis is wel weer voor de verhuurder. Meestal gebeurt dat echter als de huurder de huur opgezegd heeft en voordat een nieuwe huurder weer huurt(meestal tegen hogere prijs dan).
Daarnaast kan de huur ieder jaar met enkele % stijgen.

Ik huur echter al 8 jaar voor dezelfde prijs en onderhoud binnenshuis wordt gedeeld(hij betaald nieuwe aankoop, ik betaal de loonkosten). Het verschilt dus echt wel wie je huurbaas is.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent