Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Je zal maar van alleen je AOW moeten leven en hierzitten. Toen geen probleem...Nu wel?
Spaargeld naar hier halen? Ik weet het niet. Geen valuta is safe meer. Als Europa gaat heeft dat ook invloed op de VS,China Australie ennoenm maar op
Dit heeft alles te maken met de globalisatie. Alle markten van Z/Am/Nrd AM EU, Azie zijn met elkaar verbonden en verweven financieel.
Dus.... tel maar uit je winst.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Quezonboy

Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 mei 2012, 07:18:12
Citaat van: Rich op vrijdag 18 mei 2012, 00:03:44
Citaat van: Quezonboy op vrijdag 18 mei 2012, 00:01:15
Citaat van: vvjoris op donderdag 17 mei 2012, 16:47:33
Met het gedoe in Griekenland vrees ik dat de Euro dieper en dieper gaat zakken, dan volgen Spanje, Portugal, Italiƫ.....en Belgiƫ waarschijnlijk. In USA gaat het dan ook wel niet schitterend maar ergens is de verwachting dat op termijn 1 USD = 1 EUR....

Wat mij betreft asap zoveel mogelijk Euros naar de Phills....dat alleen al levert meer op dan Euros hier op een spaarboek zetten.....

Volgens is het 90 % zeker dat Griekenland uit de Euro stapt, dus ik vindt dit toch wel beetje overdreven. De Euro wordt er alleen maar sterker op als Griekenland eruit is.  :thumb:


Daar ben ik nog niet zo zeker van  :neeneenee:

Een land kan instappen in de euro, nooit uitstappen. Het is dus 99.99 % zeker dat Griekenland niet uit de euro stapt, tenzij ze een of andere truuk uitvinden, wat ik wel verwacht... Intussen zullen er miljarden euros verloren zijn, en voor de euro weer sterker kan worden zit ie al lang onder de dollar. Spijtig genoeg kunnen we de timing niet voorspellen, het zou anders nogal makkelijk zijn even euros naar dollars of pesos om te zetten, en net voor de euro-stijging de omgekeerde beweging te doen. Toch denk ik dat euros omzetten naar usd of pesos voor de instabiliteit in Griekenland definitief wordt (misschien gaan ze er daar nu ook meer dan een jaar over doen om een regering te vormen) een goed idee is, zeker als je in de komende maanden of jaren veel in  :smiley-philippines: denkt te verblijven....
De Griekse wet staat niet toe dat ze zolang de tijd nemen om een regering, mocht de pogingen mislukten dan krijgen we weer nieuwe verkiezingen. Ik begrijpt niet waar je dat jaar vandaan haalt dat is onwettig  :ikkeniebegrijp:. De Eurolanden zijn duidelijk als Griekenland zich niet houdt aan de bezuinigingen gaan ze eruit.

bananacreek

Je zal maar van alleen je AOW moeten leven en hierzitten. Toen geen probleem...Nu wel?


Dat ben ikke meneer.............gaarne uw donaties op rekening nummer: KLO422183244-09-7 BPI


Zal ik nu dan wisselen?........ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp:

Ketelbinkie

Zal ik nu dan wisselen?........ weetikniet weetikniet weetikniet ikkeniebegrijp
Wel snel wezen natuurlijk, voor je het weet, hoor je "out of stock", "not available". TIP (This is PH).

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 18 mei 2012, 15:00:37
Zal ik nu dan wisselen?........ weetikniet weetikniet weetikniet ikkeniebegrijp
Wel snel wezen natuurlijk, voor je het weet, hoor je "out of stock", "not available". TIP (This is PH).


Nee hoor, dat heb ik op het woonwagenkamp in Nederland liggen................(Huppeldijk Utrecht) :thumb: :thumb: :jajaja:


Ketelbinkie

Ik heb of wat gemist maar ben even zo zeer nieuwsgierig gemaakt. Kan je een en ander nader toelichten: ter lering en ter vermaeck. P.s. ik had het natuurlijk wel over omwisselen van euro's tegen een andere valuta :lachen:.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 18 mei 2012, 15:44:56
Ik heb of wat gemist maar ben even zo zeer nieuwsgierig gemaakt. Kan je een en ander nader toelichten: ter lering en ter vermaeck. P.s. ik had het natuurlijk wel over omwisselen van euro's tegen een andere valuta :lachen:.

Wel, dat was een grapje,want zoveel heb ik niet zomaar op het woonwagenkamp liggen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Toch beter dat ze Boer KOEKOEK Nederland laten regeren............ :jajaja: :jajaja:

De goede man had altijd zeer leuke opmerkingen........... :thumb: :thumb:




Blauwvinger

Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.

Quezonboy

Citaat van: blauwvinger50 op vrijdag 18 mei 2012, 19:47:24
Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.


Ik begrijp niks van  :confused2: dat geloof :ikkeniebegrijp: in de dollar behalve als je je hele leven heb geleeft met de dollar als sterke munt. Maar geef toch toe dat de Amerikanen maar geld blijven pompen in bubbels, zoals in een aandeel die 10 % stijgt in waarde en dan weer net zo snel daalt. Hoe dan ook als je dollars koopt steekt je geld in een instabiele financiele economie.

shando

Citaat van: Quezonboy op zaterdag 19 mei 2012, 08:43:45
Citaat van: blauwvinger50 op vrijdag 18 mei 2012, 19:47:24
Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.


Ik begrijp niks van  :confused2: dat geloof :ikkeniebegrijp: in de dollar behalve als je je hele leven heb geleeft met de dollar als sterke munt. Maar geef toch toe dat de Amerikanen maar geld blijven pompen in bubbels, zoals in een aandeel die 10 % stijgt in waarde en dan weer net zo snel daalt. Hoe dan ook als je dollars koopt steekt je geld in een instabiele financiele economie.

In principe maakt het niet uit. Het is maar hoe je het geld besteed. De wereld is klein en de mogelijkheden van internet zijn enorm. Denk maar aan internetbanking, forextrading, global trading etc. Je moet het wel zelf doen.