Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Citaat van: blauwvinger50 op vrijdag 18 mei 2012, 19:47:24
Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.




Ik denk dat ik ook al mijn kapitaal ga omzetten, te weten 20 euro maar dollars, 100 euro in PH peso. 100 in let op!! griekse drachmen (je weet maar nooit) en de laatste 20 euro ga ik verbrassen in de hoereca haha

Mensen zorg nu gewoon dat je geen geld meer hebt maar waardevolle bezittingen. Heb je echt een beetje geld, denk aan een flatje voor de verhuur.

Verder ben ik voorstander van gigantische voorraden levensmiddelen. Zien julie wat die prijzen doen? Is toch niet meer normaal.

Sla in wat houdbaar is, blikgoed enz. wat je dagelijks gebruikt.
Koop vacuum machines of inweckglazen of een inblik-machine. En aan de slag! Koffie, rijst.
Koop benzine voorraden. Wordt ook alleen maar duurder.
Daar, in die voorraden, is geld in te verdienen.  Zelfs als je het alleen voor eigen gebruik doet.

Rook je? stop ermee, of koop (uitgaande van 2 pakjes per dag, de komende 20 jaar) 20x365x2= 14600 pakjes sigaretten Zeg maar 1500 sloffen.
Drank idem. Vrouwen niet, die kun je beter vers nemen haha.

Dit is beleggen voor de kleine man!

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

bananacreek

CitaatIk denk dat ik ook al mijn kapitaal ga omzetten, te weten 20 euro maar dollars, 100 euro in PH peso. 100 in let op!! griekse drachmen (je weet maar nooit) en de laatste 20 euro ga ik verbrassen in de hoereca haha

Mensen zorg nu gewoon dat je geen geld meer hebt maar waardevolle bezittingen. Heb je echt een beetje geld, denk aan een flatje voor de verhuur.

Verder ben ik voorstander van gigantische voorraden levensmiddelen. Zien julie wat die prijzen doen? Is toch niet meer normaal.

Sla in wat houdbaar is, blikgoed enz. wat je dagelijks gebruikt.
Koop vacuum machines of inweckglazen of een inblik-machine. En aan de slag! Koffie, rijst.
Koop benzine voorraden. Wordt ook alleen maar duurder.
Daar, in die voorraden, is geld in te verdienen.  Zelfs als je het alleen voor eigen gebruik doet.

Rook je? stop ermee, of koop (uitgaande van 2 pakjes per dag, de komende 20 jaar) 20x365x2= 14600 pakjes sigaretten Zeg maar 1500 sloffen.
Drank idem. Vrouwen niet, die kun je beter vers nemen haha.

PREPARE FOR WAR............?



VERKEERDE TOPIC?............   :denk: :denk: :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

shando

 :lachen: :lachen:
Citaat van: bananacreek op zondag 20 mei 2012, 13:50:46
CitaatIk denk dat ik ook al mijn kapitaal ga omzetten, te weten 20 euro maar dollars, 100 euro in PH peso. 100 in let op!! griekse drachmen (je weet maar nooit) en de laatste 20 euro ga ik verbrassen in de hoereca haha

Mensen zorg nu gewoon dat je geen geld meer hebt maar waardevolle bezittingen. Heb je echt een beetje geld, denk aan een flatje voor de verhuur.

Verder ben ik voorstander van gigantische voorraden levensmiddelen. Zien julie wat die prijzen doen? Is toch niet meer normaal.

Sla in wat houdbaar is, blikgoed enz. wat je dagelijks gebruikt.
Koop vacuum machines of inweckglazen of een inblik-machine. En aan de slag! Koffie, rijst.
Koop benzine voorraden. Wordt ook alleen maar duurder.
Daar, in die voorraden, is geld in te verdienen.  Zelfs als je het alleen voor eigen gebruik doet.

Rook je? stop ermee, of koop (uitgaande van 2 pakjes per dag, de komende 20 jaar) 20x365x2= 14600 pakjes sigaretten Zeg maar 1500 sloffen.
Drank idem. Vrouwen niet, die kun je beter vers nemen haha.

PREPARE FOR WAR............?



VERKEERDE TOPIC?............   :denk: :denk: :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

:lachen: :lachen: :lachen:

vvjoris

Citaat van: Baron op zondag 20 mei 2012, 12:04:31
Citaat van: blauwvinger50 op vrijdag 18 mei 2012, 19:47:24
Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.


Ik denk dat ik ook al mijn kapitaal ga omzetten, te weten 20 euro maar dollars, 100 euro in PH peso. 100 in let op!! griekse drachmen (je weet maar nooit) en de laatste 20 euro ga ik verbrassen in de hoereca haha

Mensen zorg nu gewoon dat je geen geld meer hebt maar waardevolle bezittingen. Heb je echt een beetje geld, denk aan een flatje voor de verhuur.

Verder ben ik voorstander van gigantische voorraden levensmiddelen. Zien julie wat die prijzen doen? Is toch niet meer normaal.

Sla in wat houdbaar is, blikgoed enz. wat je dagelijks gebruikt.
Koop vacuum machines of inweckglazen of een inblik-machine. En aan de slag! Koffie, rijst.
Koop benzine voorraden. Wordt ook alleen maar duurder.
Daar, in die voorraden, is geld in te verdienen.  Zelfs als je het alleen voor eigen gebruik doet.

Rook je? stop ermee, of koop (uitgaande van 2 pakjes per dag, de komende 20 jaar) 20x365x2= 14600 pakjes sigaretten Zeg maar 1500 sloffen.
Drank idem. Vrouwen niet, die kun je beter vers nemen haha.

Dit is beleggen voor de kleine man!

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Baron zal het wel grotendeels als grap bedoelen, maar het is allemaal zo stom nog niet. Spreiden is de boodschap: beetje omzetten in dollars, beetje omzetten in pesos, als er voldoende cash is beetje vastgoed, en inderdaad voorraden inslaan van alles wat bewaart en je veel gebruikt. Merk op dat inhoud van blik wel niet eeuwig houdbaar is, maar effectief 10.000 pakjes sigaretten Stork of Hope of iets dergelijks, gaat sertieuze intrest opbrengen. Marlboro @ 1 euro waarschijnlijk nog meer, maar dat is een veel grotere investering....

Ik zie ook graag mooie jonge vrouwen, maar mijn Janice wil ik bewaren voor altijd, zie ze veel te graag......
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

shando

beleggen? alleen op mijn brood beleg ik...en dat smaakt ook nog. :thumb:

Beleggen is als sparen en het levert qua winst nauwelijks wat op als je rekening houdt met de inflatie. Het spreiden van je beleggingen heeft eigenlijks ook niet veel zin al vermindert je wel het risico op verlies. In beleggingen/sparen zit ook niet veel beweging. Ik bedoel hiermee dat het nogal een tijdje duurt voordat je een eventuele winst kan consumeren. Vraag me af hoe hoog de winst zal zijn als de inflatie bijna evenredig stijgt. Je kunt immers niet meer met het beginkapitaal dezelfde hoeveelheden meer kopen.

Wil je wat verdienen dan zal je investeringen volatile moeten zijn voor de korte termijn. Niet afwachten maar actief bezig zijn. Dit is aan de andere kant wel meer risky dan een belegging/sparen. Werken voor je geld dus.

Johan En Elvie

gewoon leven van dag tot dag en niet te veel geld op de bank plaatsen "think philipins" haha
op 21 december 2012 is het hier toch gedaan haha en wat gaan jullie dan doen met al jullie geld.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

Gaat dat zo door met de peso-euro dan ga ik van voertuig veranderen en ga ik verder op de lokale volkswagen...... :thumb: :thumb:

Fair marketprice ongeveer P8000-9000 afhankelijk van de bougies en het benenwerk.............. :lachen: :lachen:




Budgie

#307
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 mei 2012, 14:51:08
Gaat dat zo door met de peso-euro dan ga ik van voertuig veranderen en ga ik verder op de lokale volkswagen...... :thumb: :thumb:

Fair marketprice ongeveer P8000-9000 afhankelijk van de bougies en het benenwerk.............. :lachen: :lachen:





Ziet er leuk uit Maar waar laat je de huishoudster en het proviand

Ben bang dat het lang duurt voor je er in Bacolod mee bent
Denk dat een brommertje sneller is dan deze 1 PK havermoter
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Citaat van: Budgie op dinsdag 22 mei 2012, 21:35:28
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 mei 2012, 14:51:08
Gaat dat zo door met de peso-euro dan ga ik van voertuig veranderen en ga ik verder op de lokale volkswagen...... :thumb: :thumb:

Fair marketprice ongeveer P8000-9000 afhankelijk van de bougies en het benenwerk.............. :lachen: :lachen:





Ziet er leuk uit Maar waar laat je de huishoudster en het proviand

Ben bang dat het lang duurt voor je er in Bacolod mee bent
Denk dat een brommertje sneller is dan deze 1 PK havermoter

Dan gaan de huishoudsters op wachtpensioen............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Veligheidsgordels vastmaken..zelfmoordplannen uit de kast gehaald................. :jajaja: :jajaja:


Uit de Telegraaf:

Andere technische valutaspelers projecteren het koersdoel van de euro op $ 1,18. Hoe lager de koers van de euro dan ook vaak lagere aandelenkoersen in Europa. Oud premeier Papademos van Griekenland waarschuwde afgelopen dinsdag al dat een exit van Griekenland tot catastrofale kosten zou kunnen leiden. Honderden miljarden verliezen in Griekenland en honderden miljarden voor Spanje. Wie betaalt?