Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 mei 2012, 17:06:49
Veligheidsgordels vastmaken..zelfmoordplannen uit de kast gehaald................. :jajaja: :jajaja:


Uit de Telegraaf:

Andere technische valutaspelers projecteren het koersdoel van de euro op $ 1,18. Hoe lager de koers van de euro dan ook vaak lagere aandelenkoersen in Europa. Oud premeier Papademos van Griekenland waarschuwde afgelopen dinsdag al dat een exit van Griekenland tot catastrofale kosten zou kunnen leiden. Honderden miljarden verliezen in Griekenland en honderden miljarden voor Spanje. Wie betaalt?







Tja het ligt aan de komende verkiezingen oftewel de Grieken zelf of ze in de euro blijven of niet. Als ze geen bezuiningen doorvoeren en in de Euro blijven krijgen ze geen cent meer. Je verlies nemen is minder erg dan steeds water naar de zee dragen.

Blauwvinger

#311
Citaat van: bananacreek op donderdag 24 mei 2012, 17:06:49
Veligheidsgordels vastmaken..zelfmoordplannen uit de kast gehaald................. :jajaja: :jajaja:


Uit de Telegraaf:

Andere technische valutaspelers projecteren het koersdoel van de euro op $ 1,18. Hoe lager de koers van de euro dan ook vaak lagere aandelenkoersen in Europa. Oud premeier Papademos van Griekenland waarschuwde afgelopen dinsdag al dat een exit van Griekenland tot catastrofale kosten zou kunnen leiden. Honderden miljarden verliezen in Griekenland en honderden miljarden voor Spanje. Wie betaalt?



Het antwoord is heel simpel: WIJ :jajaja:





Amice

Die $1,18 komt gevaarlijk dichtbij. De euro was al gezakt naar $1,2495, klom echter weer iets op naar $1,2525

Aangezien zakken meer voor de hand ligt dan stijgen kan het over enkele dagen al zover zijn.

Opvallend is wel dat de handelaren het blijkbaar volledig voor het zeggen hebben en de currency dusdanig kunnen beinvloeden dat men het nakijken heeft.
Daarnaast wordt als reden opgegeven dat de onzekerheid te lang duurt, ik stem daar mee in. Het kan bijna niet anders dan dat de schuldencrisis ter voordeel van enigen gehandhaaft wordt. Oplossen doet men immers niets.

Komt nog bij dat ook de banken hun aandeel er bovenop gooien en de catastrofe(voor jan met de pet) is weer eens compleet.
:negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

#313
 :confused2: Toch vraag ik me af waar  :denk: dollar fundalmentisten hun geloof in de dollar vandaan halen :weetikniet:? De koers van Facebook staat rond de 31 dollar nu, oftewel Amerikanen blijven geld steken in bubbels :crazy:.

Ketelbinkie

De USA blijft constant dollars bijdrukken die al lang niet meer door hun goud voorraad wordt gedekt, doch slechts door "gebakken lucht". Dat gaat een keer fout en dan zijn dollars enkel nog handig om b.v. een kamer van een nieuw behang te voorzien.

vvjoris

Citaat van: Quezonboy op zaterdag 26 mei 2012, 15:39:55
:confused2: Toch vraag ik me af waar  :denk: dollar fundalmentisten hun geloof in de dollar vandaan halen :weetikniet:? De koers van Facebook staat rond de 31 dollar nu, oftewel Amerikanen blijven geld steken in bubbels :crazy:.
Wat de koers van een aandeel met de koers van een munt te maken heeft is me een raadsel.... :ikkeniebegrijp:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: blauwvinger50 op vrijdag 18 mei 2012, 19:47:24
Als de Euro blijft dalen.......
Ik denk aan in gedeelten om zetten peso, dollar, goud en misschien zilver.
Is zo gek nog niet.

pas op met zilver , daar zit BTW op . alleen aantrekkelijk voor bedrijven.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Quezonboy

Citaat van: vvjoris op zondag 27 mei 2012, 06:34:10
Citaat van: Quezonboy op zaterdag 26 mei 2012, 15:39:55
:confused2: Toch vraag ik me af waar  :denk: dollar fundalmentisten hun geloof in de dollar vandaan halen :weetikniet:? De koers van Facebook staat rond de 31 dollar nu, oftewel Amerikanen blijven geld steken in bubbels :crazy:.
Wat de koers van een aandeel met de koers van een munt te maken heeft is me een raadsel.... :ikkeniebegrijp:
Op zichzelf niets maar het nu is het beste voorbeeld dat Amerikanen hun geld blijven steken in gebakken lucht of bubbels, er zijn genoeg andere voorbeelden; zoals het blijven afdrukken van dollar, googleaandelen die 19 x de winst zijn etc, etc. Dat gaat een keer (weer) helemaal fout dus is het geloof in de dollar in mijn ogen op  niets anders gebaseerd dan op gebakken lucht.

vvjoris

Citaat van: Quezonboy op zondag 27 mei 2012, 12:17:32
Dat gaat een keer (weer) helemaal fout dus is het geloof in de dollar in mijn ogen op  niets anders gebaseerd dan op gebakken lucht.

De euro is dan zelfs een beetje gebaseerd op aangebrande lucht:

27/2/2012: 1 eur = 1.341 usd, 27/5/2012: 1 eur = 1.252 usd... gebakken lucht brengt dus 6.6 % op op 3 maand, maar in Belgiƫ zetten de idioten liever miljarden euros op een spaarboek aan 3 % per jaar.....

En met pesos:
27/2/2012 100 php = 2.320 usd = 1.730 eur
27/5/2012 100 php = 2.285 usd = 1.825 eur

peso gaat er dus op vooruit zowel tegenover eur als tegenover usd, maar usd is toch een maatje te groot voor eur.....

Europe goes down the drain......
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Citaat van: Quezonboy op zondag 27 mei 2012, 12:17:32
Dat gaat een keer (weer) helemaal fout dus is het geloof in de dollar in mijn ogen op  niets anders gebaseerd dan op gebakken lucht.

De euro is dan zelfs een beetje gebaseerd op aangebrande lucht:

27/2/2012: 1 eur = 1.341 usd, 27/5/2012: 1 eur = 1.252 usd... gebakken lucht brengt dus 6.6 % op op 3 maand, maar in Belgiƫ zetten de idioten liever miljarden euros op een spaarboek aan 3 % per jaar.....

En met pesos:
27/2/2012 100 php = 2.320 usd = 1.730 eur
27/5/2012 100 php = 2.285 usd = 1.825 eur

peso gaat er dus op vooruit zowel tegenover eur als tegenover usd, maar usd is toch een maatje te groot voor eur.....

Europe goes down the drain......
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.