Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Tja het is heel aannemelijk dat Duitsland n keer zegt en nu basta, dan klapt de euro en de EU en is de chaos compleet.

Dat hele gedoe met die USA ratingsburo's kan ook niet goed gaan. Er zou toch n keer n lichtje moeten gaan branden bij de overheden en financiele instellingen dat het niet goed zit. Als dat gaat gebeuren kan het maar zo zijn dat de open financiele markt dichtklapt en er geen informatie meer uitgewisseld wordt.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Ondertussen is de koers gedaald tot P 53.52 op dit moment.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 14 juni 2012, 13:23:47
Ondertussen is de koers gedaald tot P 53.52 op dit moment.

P52,40 is het meeste wat je hier krijgt vandaag.........

PHwaarde

Kredietbeoordelaar Standard & Poors (S&P) noemt de uitslag van de Griekse verkiezingen a.s. zondag cruciaal voor Europa. Oftewel, indien de populaire partij Syriza daar wint, is het :daag: met de AAA-ratings van de EU landen die er nog "relatief" gezien redelijk voorstaan. 

Quezonboy

Citaat van: PHwaarde op donderdag 14 juni 2012, 15:29:36
Kredietbeoordelaar Standard & Poors (S&P) noemt de uitslag van de Griekse verkiezingen a.s. zondag cruciaal voor Europa. Oftewel, indien de populaire partij Syriza daar wint, is het :daag: met de AAA-ratings van de EU landen die er nog "relatief" gezien redelijk voorstaan. 
Ik begrijp niet Griekenland's status nu te maken heeft met de status van andere landen :ikkeniebegrijp:? Europa is heel duidelijk geweest als je niet voldoet aan onze voorwaarden dan krijg je ook geen geld, om hun uitgaven te kunnen betalen moet Griekenland wel uit de Euro stappen.

Quezonboy

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 juni 2012, 14:21:04
Citaat van: Kano op donderdag 14 juni 2012, 13:23:47
Ondertussen is de koers gedaald tot P 53.52 op dit moment.

P52,40 is het meeste wat je hier krijgt vandaag.........

Bij Sunro is het vandaag juist 20 cent omhoog gegaan vergeleken gisteren, van 52,60 naar 52,80.

xav

Citaat van: Quezonboy op donderdag 14 juni 2012, 15:39:21
Citaat van: PHwaarde op donderdag 14 juni 2012, 15:29:36
Kredietbeoordelaar Standard & Poors (S&P) noemt de uitslag van de Griekse verkiezingen a.s. zondag cruciaal voor Europa. Oftewel, indien de populaire partij Syriza daar wint, is het :daag: met de AAA-ratings van de EU landen die er nog "relatief" gezien redelijk voorstaan. 
Ik begrijp niet Griekenland's status nu te maken heeft met de status van andere landen :ikkeniebegrijp:? Europa is heel duidelijk geweest als je niet voldoet aan onze voorwaarden dan krijg je ook geen geld, om hun uitgaven te kunnen betalen moet Griekenland wel uit de Euro stappen.

en wat denk dat er zal gebeuren als ze er uit stappen...? alle andere landen zullen de put mogen vullen die griekenland achterlaat...

Cosyns Guy

Citaat van: xav op donderdag 14 juni 2012, 16:27:07
Citaat van: Quezonboy op donderdag 14 juni 2012, 15:39:21
Citaat van: PHwaarde op donderdag 14 juni 2012, 15:29:36
Kredietbeoordelaar Standard & Poors (S&P) noemt de uitslag van de Griekse verkiezingen a.s. zondag cruciaal voor Europa. Oftewel, indien de populaire partij Syriza daar wint, is het :daag: met de AAA-ratings van de EU landen die er nog "relatief" gezien redelijk voorstaan. 
Ik begrijp niet Griekenland's status nu te maken heeft met de status van andere landen :ikkeniebegrijp:? Europa is heel duidelijk geweest als je niet voldoet aan onze voorwaarden dan krijg je ook geen geld, om hun uitgaven te kunnen betalen moet Griekenland wel uit de Euro stappen.

en wat denk dat er zal gebeuren als ze er uit stappen...? alle andere landen zullen de put mogen vullen die griekenland achterlaat...
Zouden ze niet beter die ratingsbureaus aan banden leggen,het enige wat dat soort kredietbeoordelaars veroorzaakt is paniek zonder maar het minste benul
wat dat land al eventueel gedaan heeft om de crisis het hoofd te bieden. En daarbij komt nog dat er niet de minste vorm van controle door de overheden is van wat
die bureaus allemaal uitspoken en verkondigen....zouden weer geen Amerikanen moeten zijn die denken te weten hoe er het hier in Europa aan toegaat.Beter ratings
opstellen over hun land,denk dat ze een rating DDD- zouden moeten geven.

PHwaarde

Het zou me niets verbazen als Amerika bewust een spelletje met ons speelt. Het komt ze immers verdomt goed uit dat er zo weinig mogelijk aandacht wordt besteed aan hun eigen schuldenberg & het bijprinten van dollars. Waarom is er trouwens nog steeds geen Europese tegenhanger ratingbureau opgericht? Kunnen we ook lekker hun rating downgraden

Cosyns Guy

Citaat van: PHwaarde op donderdag 14 juni 2012, 19:13:09
Het zou me niets verbazen als Amerika bewust een spelletje met ons speelt. Het komt ze immers verdomt goed uit dat er zo weinig mogelijk aandacht wordt besteed aan hun eigen schuldenberg & het bijprinten van dollars. Waarom is er trouwens nog steeds geen Europese tegenhanger ratingbureau opgericht? Kunnen we ook lekker hun rating downgraden
Ze,de US dus, doen dat bewust.Ze weten verdomd goed moest Europa echt op 1 lijn staan dat ze economisch het heel zwaar zouden hebben om tegen ons op te boksen.
Dus wat is er beter dan bewust een wig tussen de landen van de EU te drijven en zo hun economie laten uitschijnen als de nog steeds  zogenaamde sterkste ter wereld.