Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Het gaat al een tijdje in dalende lijn, maar 7 dagen geleden was het net dezelfde koers als vandaag, dan terug een beetje gestegen, en nu terug omlaag.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Ik zie dat de Euro vandaag flink aan het zakken is ten opzichte van de peso. Momenteel zie ik 51,5 op de schermen staan, waardoor de wisselkoers richting 50 pesos zal gaan  :negatief: "Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan, waar komt die rotzooi toch vandaan?"
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

PHwaarde

â,¬1 = 51.7034 PHP
Wat je ontvangt na ATM flappentappen is dus nog minder  :crazy:

Amice

Het lijkt erop dat iedere maatregel van de EU tot een negatieve uitdrukking komt in de waarde van de Euro.
Ondanks dat de ECB de rente verlaagd heeft en 100 miljard heeft uitgetrokken om de economie te stimuleren  toch weer een lagere koers.

Hoe dan ook zijn de maatregelen bij lange na niet voldoende en duren ook nog eens te lang alvorens ze daadwerkelijk tot uitvoer komen.
Op deze manier gaat Europa het niet redden vrees ik.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luc

Natuurlijk dat de waarde zakt wanneer je de intrest laat zakken en 100 miljard â,¬ extra bijdrukt.

In feite is het de gewone spaarder bestelen en wat doet de spaarder...nog meer en harder sparen.

Vandaag in de krant.

De Belgische spaarder neemt massaal zijn toevlucht tot het spaarboekje. Volgens cijfers van de Nationale Bank van België stond er in mei een recordbedrag van 226,16 miljard euro op onze spaarrekeningen. Reden: de aanhoudende eurocrisis.

http://www.hbvl.be/nieuws/economie/aid1202274/belgen-zoeken-heil-in-spaarboekje.aspx
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ketelbinkie

Slechts nog een kwestie van dagen of een week of wat, dat de 200 euro grens wordt gepasseerd als men 10.000 peso bij een ATM opneemt. Laatste opname op 4 juli jl. resulteerde in een koers van 51,01 oftewel een afschrijving van 196,02 euro (incl. de maffia fee van de  :smiley-philippines: bank die ze willen verhogen naar 300 peso zoals ik ergens las).
Wat ze vooral moeten blijven doen is telkens en opnieuw banken in haast failliete landen zoals Griekenland, Spanje, Portugal en Italie, blijven ondersteunen met miljarden en nog eens miljarden. Enige oplossing, laat die banken lekker gewoon failliet gaan. De kredietnemers/investeerders zitten dan met de gebakken peren en niet de gewone burger in de noordelijke Europese landen die part nog deel heeft aan het risicoloos uitlenen van geld voor onzinnige en geld verslindende projecten waar geen hond op zat/zit te wachten.

buizesmurf

Filipijnen begint een duur land te worden op deze manier.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Quezonboy

Ja buitenlanders en buitenlandse investerders rennen het land uit als het zo door gaat.  :denk:

buizesmurf

Als je nu iets huurt van bv 20.000 peso is dat weldegelijk een groot verschil dan 2 jaar geleden.
Maar heb niet de indruk dat de prijzen echt dalen daar,alleen als het ,,echt,, moet.Voor amerikanen bv,waar de huizemarkt echt wel een crash heeft doorgemaakt, zijn de filipijnen niet echt een goedkoper alternatief meer.
Heb het geluk dat ik de laatste jaren wat inkomsten gehad heb in peso,dan ben je veel minder afhankelijk van de waardeschommelingen.
Heb ondertussen ook al een paar koppels met echtelijke problemen gekend.Het ''europensioen'' is dan wel hetzelfde gebleven,maar in peso........en dat i sdaar soms niet gemakkelijk uit te leggen, :congratualtionsis0: :thankyoufw5: :weetikniet: :moord: :shoot13lj7: :harenuittrekkenpg2: :kwaad19rm5: :nazi:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

bananacreek

Deze wisselkoersen hebben we ook overleefd neem ik aan in 2003-2004 en in die buurt....dat waren de magere jaren.....daarna kwamen de vette jaren ....en nu weer richting de magere jaren?

Blij dat ik het meeste heb wat ik nodig heb op deze planeet....daarna terug waar ik vandaan kom: URANUS.. :happy: :happy:



Dan wordt dat geen lolletje voor de mensen die een 40 tot 60 duizend pesos per maand condominium moeten huren?.. :weetikniet: :weetikniet: