Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

#500
Heldere, maar voor mij meer dan bekende uitleg. Dat Willem, al decennia weg uit NL, het woord niet kende, het zij hem vergeven. Wat ik altijd zo in hem waardeer dat ie er zich niet voor verschuilt. Beter vragen als dragen. Enne Willem, ondanks alles ga je het bordje Klootzak niet omruilen voor Spijtoptant; toch!

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 13 juli 2012, 16:16:07
Heldere, maar voor mij meer dan bekende uitleg. Dat Willem, al decennia weg uit NL, het woord niet kende, het zij hem vergeven. Wat ik altijd zo in hem waardeer dat ie er zich voor verschuilt. Beter vragen als dragen. Enne Willem, ondanks alles ga je het bordje Klootzak niet omruilen voor Spijtoptant; toch!

Nu ik de betekenis van het woord weet: NOOIT en te NIMMER

Ik zal hier op de  :smiley-philippines: sterven als een Klootzak......... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

Veronderstel dat ik in Nederland op de begraafplaats lig en er wordt en de winter op de kist geklopt en een Somalier die een meter verderop ligt komt even wat suiker lenen?.............. :neeneenee: :neeneenee:



Ik heb helemaal geen spijt tot nu toe en nu ik eenmaal aan de laatste  berg-etappe begonnen ben (oftewel Last Train to Clarksville) vind ik het allemaal best............ :thumb:

Problemen hebben we overal, hier, in Marokko en in Nederland en er is geen bier in de hemel daarom drinken we het hier..... :drunk: :drunk: :drunk:


bananacreek

Proudly made in INDONESIA.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Budgie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 juli 2012, 17:09:30
Proudly made in INDONESIA.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Het is dus bij Moslims net als bij Christenen Geld stinkt niet!!!!

Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan

Moslims zijn christenen alleen nog hypocrieter  :biggrinn:

shando

Citaat van: balikbayan op vrijdag 13 juli 2012, 23:10:51
Moslims zijn christenen alleen nog hypocrieter  :biggrinn:

Of andersom...

vvjoris

Citaat van: shando op zaterdag 14 juli 2012, 00:16:00
Citaat van: balikbayan op vrijdag 13 juli 2012, 23:10:51
Moslims zijn christenen alleen nog hypocrieter  :biggrinn:

Of andersom...


Als we daar moeten een boom over opzetten....

Maar waarom willen jullie die light rommel? Dat is toch geen bier? 'Normale' San Miguel is toch van redelijke kwaliteit?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Drink ook heel af en toe voor de verandering een enkele SMP maar om nu te zeggen, hmm.... wat lekker, nee niet echt, ik bedoel maar.

Marinero

Citaat van: vvjoris op zaterdag 14 juli 2012, 01:47:11
Citaat van: shando op zaterdag 14 juli 2012, 00:16:00
Citaat van: balikbayan op vrijdag 13 juli 2012, 23:10:51
Moslims zijn christenen alleen nog hypocrieter  :biggrinn:

Of andersom...


Als we daar moeten een boom over opzetten....

Maar waarom willen jullie die light rommel? Dat is toch geen bier? 'Normale' San Miguel is toch van redelijke kwaliteit?

Nou....

Gewoon bier zit vol koolhydraten net zoals witbrood, pasta en zoete dingen.  :jajaja:
En de insulinespike zorgt voor het opslaan van vet...  :jajaja:

En nu wil ik niet de dieetnicht uithangen  :cheerleader:

Maar ligt het nu aan mij of is het praktisch onmogelijk bruinbrood te krijgen hier? ik word een beetje zat van dat witte brood!

yepyep

Citaat van: Marinero op zaterdag 14 juli 2012, 08:02:25
Citaat van: vvjoris op zaterdag 14 juli 2012, 01:47:11
Citaat van: shando op zaterdag 14 juli 2012, 00:16:00
Citaat van: balikbayan op vrijdag 13 juli 2012, 23:10:51
Moslims zijn christenen alleen nog hypocrieter  :biggrinn:

Of andersom...


Als we daar moeten een boom over opzetten....

Maar waarom willen jullie die light rommel? Dat is toch geen bier? 'Normale' San Miguel is toch van redelijke kwaliteit?

Nou....

Gewoon bier zit vol koolhydraten net zoals witbrood, pasta en zoete dingen.  :jajaja:
En de insulinespike zorgt voor het opslaan van vet...  :jajaja:

En nu wil ik niet de dieetnicht uithangen  :cheerleader:

Maar ligt het nu aan mij of is het praktisch onmogelijk bruinbrood te krijgen hier? ik word een beetje zat van dat witte brood!

Er is wel bruin brood te verkrijgen. Weet niet of je het overal kan krijgen in de Filippijnen overigens.

Waar verblijf je ergens?