Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Kano op donderdag  2 augustus 2012, 04:11:08
(staat ook onderaan de grafieken, hehe)  :hoedjeaf:

Ik ben in de Filippijnen....verstand werkt niet 100 % zeker....temperatuur is misschien de reden, want vandaag, aircon volle bak, maar toch héééééél warm, storm is weg, naar Taiwan...

Tnx voor de website-info  :thankyoufw5:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Marinero



Ja, nog heel even en we kunnen ons 50 peso dieptepunt op de officiële koers vieren! Dat gaat dus ECHT niet goed he, met die euro.  :congratualtionsis0:

Maar ja what's new.

vvjoris

Tiens, vandaag euro omhoog in Robinson's, Mez 2, Mactan ... 51.70 pesos ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Quezonboy

Voor het eerst sinds lange tijd  :applaus: kun je je voor je euro bij Sunro meer dan 51 pesos krijgen! :hoedjeaf: Namelijk 51,05 pesos,  :congratualtionsis0: :thankyoufw5: afgelopen zondag en zaterdag was dat bijvoorbeeld maar 50,45 pesos.

Quezonboy

 :confused2: Weet iemand ook waarom de peso opeens zoveel is gestegen?

Ketelbinkie

Denk niet zo zeer dat het een kwestie is dat de peso stijgt maar eerder dat andere valuta daalt! Iemand met een betere uitleg, dan lees ik dat graag.


PHwaarde

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag  7 augustus 2012, 05:58:56
Denk niet zo zeer dat het een kwestie is dat de peso stijgt maar eerder dat andere valuta daalt! Iemand met een betere uitleg, dan lees ik dat graag.

Wat dacht je van de +/- 10% economische groei p/j die in de  :smiley-philippines: plaatsvindt? Daar kan Europa een puntje aan zuigen

Ketelbinkie

Wat heet. Je vergeet dan een ding, dat ze in de PH met een inhaalslag bezig zijn van >100 jaar in vergelijking met Europa. Dus ja, dat puntje er aan zuigen is dan niet zo moeilijk, dunkt me. Nu nog die 10% economische groei ook ten deel laten vallen aan die 90% van de bevolking die het niet bepaald erg breed hebt en dan druk ik me nog mild uit.

Lenn

De ph economie draait goed.Zag dat al een aantal jaren geleden en heb flink geinvesteerd in de php.