Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Zojuist gecheckt bij Surichange 53.6 peso voor 1 Euro.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boomerang

Citaat van: Kano op vrijdag 14 september 2012, 02:26:06
Zojuist gecheckt bij Surichange 53.6 peso voor 1 Euro.

Het lijkt eindelijk weer eens de goede kant op te gaan  :thumb:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Komt door de duitse rechtbank welke groen licht heeft gegeven voor het noodfonds.

Als het goed is komt er nog een positief bericht volgende week,maar we zullen maar niet te vroeg juichen met al de OFW pera die nog komen gaat en wat al dies meer kan zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Laat maar verder omhoog gaan nog 40 dagen en ik ben er weer. Als hij de 55 haald ben ik al heel content is het meer  :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ketelbinkie

Inderdaad afwachten of het een kortstondige opleving is dan wel de weg terug naar 60 en >.

vvjoris

Coinstar geeft nu 53.35
Heeft te maken met wat Baroso zei, met wat die Duitse rechters beslisten, en met de USD die nu 1.30 is (in juli nog 1.25)
Hadden we in juli USD gekocht en wisselden we die nu naar pesos ... dat had een mooi voordeel opgeleverd
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Johan En Elvie

Citaat van: vvjoris op vrijdag 14 september 2012, 10:20:20
Coinstar geeft nu 53.35
Heeft te maken met wat Baroso zei, met wat die Duitse rechters beslisten, en met de USD die nu 1.30 is (in juli nog 1.25)
Hadden we in juli USD gekocht en wisselden we die nu naar pesos ... dat had een mooi voordeel opgeleverd

Haden we hadden we hehe.
Als we dit nu eens allemaal op voorhand wisten werden we allemaal heel erg rijk maar helaas weten we het nooit zeker er zit altijd een risico aan vast. Speculeren is niet meer aan mij heb vroeger genoeg geld verloren omdat ik dacht het te weten hoe het zou gaan in de toekomst.
Straks gooien ze ergens een bom en daalt het terug sterk weet jij het? ike niet.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Mawibata



Citaat van: boomerang op vrijdag 14 september 2012, 03:34:54


Het lijkt eindelijk weer eens de goede kant op te gaan  :thumb:





Hetzelfde scenario in al de buurlanden van de  :smiley-philippines:    :thumb:

De linkse grafiek is telkens de voorbije twee jaar, de rechtse de voorbije vijf jaar.





Filippijnen
         




Japan
         



Maleisie
         


Australie
         



Singapore

         



Thailand

         


Hong Kong

           


Taiwan

           




Pakistan
         


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

PHwaarde


her

1 euro= 53,85 peso. Tijdstip: 12:45