Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Staat leuk natuurlijk 1 euro = 53,85 peso maar dat krijg je volgens mij nergens en niet bij money transfer en niet via ATM of cash gewisseld. Graag bron vermelden.

Herbie

De prijs dat op deze side staat http://finance.yahoo.com/currency-converter/#from=EUR;to=PHP;amt=1
Min één peso die kan je wel krijgen in cash in Ayala Avenue - Makati City naast het Beurs gebouw op het zevende verdiep. En in Ac kan je die ook krijgen in Teodoro street. En die koers klopt altijd.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Citaat van: Herbie op dinsdag  2 oktober 2012, 09:03:41
De prijs dat op deze side staat http://finance.yahoo.com/currency-converter/#from=EUR;to=PHP;amt=1
Min één peso die kan je wel krijgen in cash in Ayala Avenue - Makati City naast het Beurs gebouw op het zevende verdiep. En in Ac kan je die ook krijgen in Teodoro street. En die koers klopt altijd.

Dan is het 52.85 en geen 53.85

Coinstar was gisteren 52.73 dus een spectaculair verschil is het niet
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

De peso staat nu bij yahoo op 53.79.  Zojuist bij Surichange een transactie gedaan voor 53.4.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op dinsdag  2 oktober 2012, 16:33:53
De peso staat nu bij yahoo op 53.79.  Zojuist bij Surichange een transactie gedaan voor 53.4.

Ja dat kan kloppen, maar voor een voorbeeld je hebt 100â,¬ gestuurt zo zou je vrouwke 5340 moeten krijgen.
Wedden dat ze de 5100 niet krijgt, plus de kosten dat jij moet betalen. Kom je misschien onder de 50 terecht
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Even mijn brieven bus geledigd, doe dat ook maar eens a week  :floet: soms maar om de twee weken  :crazy:  een brief van Visa, mijn vrouwke op 05/09 uit atm geld af gehaalt aan een koers van 52.356021 met kosten 5â,¬ , zo dat is vier weken geleden dan stond hij nog op yahoo niet boven de 53 hoor. Zo heel goeie koers  :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Citaat van: Herbie op dinsdag  2 oktober 2012, 20:04:18
Citaat van: Kano op dinsdag  2 oktober 2012, 16:33:53
De peso staat nu bij yahoo op 53.79.  Zojuist bij Surichange een transactie gedaan voor 53.4.

Ja dat kan kloppen, maar voor een voorbeeld je hebt 100â,¬ gestuurt zo zou je vrouwke 5340 moeten krijgen.
Wedden dat ze de 5100 niet krijgt, plus de kosten dat jij moet betalen. Kom je misschien onder de 50 terecht

Neen als er bij het ingeven van de transactie 53.4 staat, dan krijgt de ontvanger die ook.  De kosten bedragen ongeacht het bedrag â,¬ 5. Uiteraard drukken die kosten zwaarder bij lagere bedragen.

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

Bedrag (â,¬)

191,05 Af
 
Datum

01-10-12 14:06 GELDAUTOMAAT
BPI / ANGELES
002 131231
PHP 10.200,00 KOERS 53,3881
ING BANK NV PASTRANSACTIES

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

Voor de gepinde P 10000 is â,¬ 191,05 betaald, de koers komt dan effectief op P 52.34. Erg vervelend dat maximum van P 10000 en die P200 pesterij.

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op woensdag  3 oktober 2012, 10:20:29
Voor de gepinde P 10000 is â,¬ 191,05 betaald, de koers komt dan effectief op P 52.34. Erg vervelend dat maximum van P 10000 en die P200 pesterij.



Ja inderdaad dat klopt maar heb gehoort dat je in een city bank automaat 20.000 of 25.000 per keer kan afhalen.
Maar in de  :smiley-philippines: zijn er maar een stuk of 10, zo moeilijk om ze te vinden. Binnen drie weken zit ik twee
dagen in Cebu. Als ik hem moest tegen komen zal ik het eens proberen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.