Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Met deze link zou je een ATM van CitiBank in Cebu City kunnen vinden.
http://www.findmyciti.com/ph/

Herbie

#591
Citaat van: Ketelbinkie op woensdag  3 oktober 2012, 10:53:07
Met deze link zou je een ATM van CitiBank in Cebu City kunnen vinden.
http://www.findmyciti.com/ph/


Ok bedankt. Juist eens na gekeken is ongeveer 4.3 km van mijn hotel. Zal nog eens nazien wat er allemaal te bezichtigen is daar in de buurt.

City bank is naast Ayala Center, een mooie Mall te zijn. Dus zal er wel geraken tot daar, lekker shoppen en buikje rond eten  :jajaja:

En misschien weet Koy dat wel, zijn vriend woont daar toch ergens en gebruikt city bank.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

kulay

citi-bank is (tot heden, want zal helaas veranderen) een ideale manier om geld vanuit javascript:void(0); naar javascript:void(0); te verschepen.

Je stort 10.000 euro op een spaarrekening en krijgt er een gratis zichtrekening (met maestro-kaart en homebanking) erbij.

Je kunt met die kaart gratis geld afhalen bij alle citi-automaten over de hele wereld tegen een interessante koers.

Je kunt zelfs geld afhalen van de spaarrekening (maar zorg ervoor dat er 10.000 euro op blijft staan, anders is de zichtrekening niet meer gratis).

her

Ketelbinkie
Forumlid

   
Re:waarde peso
« Antwoord #581 Gepost op: Gisteren om 05:22:49 »
Citaat
Staat leuk natuurlijk 1 euro = 53,85 peso maar dat krijg je volgens mij nergens en niet bij money transfer en niet via ATM of cash gewisseld. Graag bron vermelden.

De bron was www.
Valuta.nl

Ketelbinkie

Dank voor de bronvermelding. Zoals ik al eerder opmerkte en vermoedde is de koers naar waar je verwijst op www.Valuta.nl de z.g. Interbank koers en helaas die krijg je dus niet bij contant omwisselen of opname via ATM. In het meest gunstige geval zit je daar tenminste 50 centavos of meer onder per euro.

vvjoris

Citaat van: kulay op woensdag  3 oktober 2012, 13:50:26
citi-bank is (tot heden, want zal helaas veranderen) een ideale manier om geld vanuit javascript:void(0); naar javascript:void(0); te verschepen.

Je stort 10.000 euro op een spaarrekening en krijgt er een gratis zichtrekening (met maestro-kaart en homebanking) erbij.

Je kunt met die kaart gratis geld afhalen bij alle citi-automaten over de hele wereld tegen een interessante koers.

Je kunt zelfs geld afhalen van de spaarrekening (maar zorg ervoor dat er 10.000 euro op blijft staan, anders is de zichtrekening niet meer gratis).

Als je â,¬ 10,000 moet blokkeren is dat toch al niet meer zo interessant, wie weet belegt citibank dat wel in iets als Lehmann Brothers destijds .... 10,000 kwijt  :ikkeniebegrijp:

Als je geen schrik hebt om met veel cash rond te lopen kan je best met coinstar naar jezelf sturen, kost gewoon 5 euro, het is een goede koers, en je kan tot 4,000 euro of zo sturen, daar kom je in de  :smiley-philippines: wel efkes mee toe...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

kulay

valt onder de belgische garantiewet (dus geen lehman-brothers gedoe ...) :atyourservice:

Luke

Joris: Die 10K EUR is niet geblokkeerd. Het is de minimum balans die je moet aanhouden om "zonder kosten" te blijven.

Kano

Ik dacht gelezen te hebben dat je alleen alleen klant van de HSBC kunt worden als je in een van hun vestigingsplaatsen in de PH woont. Of is dat niet zo in de praktijk?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Ik woon in malate daar is geen HSBC maar heb wel een account.

Het is maar de vraag wat men dan onder 'woonplaats' verstaat. als dat metro manila is dan hanteren ze een breed begrip.

Maar van de stelling van woonplaats/vestigingsplaats heb ik nog niet gehoord.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent