Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Ondertussen is de koers van de peso gestegen naar 53.82.  Voor de Nederlanders: de koers voor transfers bij Surichange is op dit moment 53.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Sunro geeft 53.10 momenteel
www.sunro.nl
Ik weet echter niet of die ook in Belgie zitten, zal wel niet anders hadden die Belgen hier het wel geweten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

vvjoris

Citaat van: Amice op donderdag 11 april 2013, 18:37:33
Sunro geeft 53.10 momenteel
www.sunro.nl
Ik weet echter niet of die ook in Belgie zitten, zal wel niet anders hadden die Belgen hier het wel geweten.

Nee dus ... heb even gebeld naar LCC, daar is het 51.99 vandaag ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Overigens is Sunro volledig online te doen en zover ik zo gauw kan zien ook niet gelimiteerd tot nederlanders, aangezien een Eu identiteitskaart ook voldoet.

Ik kreeg een paar weken geleden Sunro door van een nler die er gebruik van maakte en het schijnt goed te werken.

Aldus voor de geinteresseerden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Citaat van: Amice op donderdag 11 april 2013, 20:01:28
Ik kreeg een paar weken geleden Sunro door van een nler die er gebruik van maakte en het schijnt goed te werken.



Was dat van je eigen nier of die van iemand anders  :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:
Getting older beats the alternative -dying young

mike-bel

sigue deze namiddag kreeg  52,54 peso

rudi777

#656
Citaat van: Budgie op donderdag 11 april 2013, 21:21:26
Citaat van: Amice op donderdag 11 april 2013, 20:01:28
Ik kreeg een paar weken geleden Sunro door van een nler die er gebruik van maakte en het schijnt goed te werken.



Was dat van je eigen nier of die van iemand anders  :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen:

Budgie, leer lezen of had je je leesbril niet op ?     er staat niet nier maar NLer Nederlander dus     :lachen:     :lachen:      :lachen:

Ronny55

Volgende maand weet ik wat ik ga krijgen .... m'n peso's zijn weer bijna op....overschrijving van Paris-bas/Fortis in php.....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luke

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 12 april 2013, 07:19:26
Volgende maand weet ik wat ik ga krijgen .... m'n peso's zijn weer bijna op....overschrijving van Paris-bas/Fortis in php.....

Wat bedoel je met "overschrijving van Paris-bas/Fortis in php"???
Je gaat toch geen PHP kpen bij Fortis???

Ronny55

Citaat van: Luke op vrijdag 12 april 2013, 09:06:16
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 12 april 2013, 07:19:26
Volgende maand weet ik wat ik ga krijgen .... m'n peso's zijn weer bijna op....overschrijving van Paris-bas/Fortis in php.....

Wat bedoel je met "overschrijving van Paris-bas/Fortis in php"???
Je gaat toch geen PHP kpen bij Fortis???
toch wel en niet de beste maar toch een goede koers
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.