Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Kano op zondag 14 april 2013, 03:20:50
Helaas niet voor iedereen een optie want HSBC is alleen in Metro Manila, Cebu en Davao vertegenwoordigd. Surichange blijft voor NL-ers  toch een goede optie (koers op dit moment 53,5 en 5 euro kosten ongeacht bedrag, en keuze tussen overboeking naar PH bankrekening of afhalen bij een PH bank).
Volgens de webside zou er ook eentje (HSBC Atm) in CDO zijn , op de weg naar Balulang , kom daar regelmatig langs, de schoonfamilie woont daar , maar toe nu toe niet gezien.  :confused2: . Had eens graag uitgeprobeerd. Als je maar 10000 peso per keer kunt afhalen en dan 5 euro kosten moet betalen,  :weetikniet:   :denk: kom dan zoals ik het nu doe  beterkoop uit.  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Waarom niet geld verzenden van BE naar PH via een geldtransfer kantoor?

Op dit lijstje staat geen atm van HSBC in CdO.

http://cdoguide.com/money/atm.htm
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Met dat kaartje erbij zal het toch niet moeilijk zijn om die ATM te ontdekken. Anders ff HSBC emailen of bellen?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: bruno13 op woensdag 29 mei 2013, 09:03:29
Citaat van: Herbie op zaterdag 13 april 2013, 10:43:20
Gisteren mijn asawa geld uit atm gehaald met visa kaart Belfius koers 52.75, met Maestro krijg je halve peso minder plus nog eens die 200 fee.
herbie,ik heb ook belfius visa en betaal toch 5 euro en 200 fee

Dat vind ik heel raar. Joy haald altijd geld af bij BPI, is misschien van bank naar bank. Dat sommige dat toch vragen en andere niet.


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ketelbinkie

Citaat van: Herbie op woensdag 29 mei 2013, 12:59:03
Citaat van: bruno13 op woensdag 29 mei 2013, 09:03:29
Citaat van: Herbie op zaterdag 13 april 2013, 10:43:20
Gisteren mijn asawa geld uit atm gehaald met visa kaart Belfius koers 52.75, met Maestro krijg je halve peso minder plus nog eens die 200 fee.
herbie,ik heb ook belfius visa en betaal toch 5 euro en 200 fee

Dat vind ik heel raar. Joy haald altijd geld af bij BPI, is misschien van bank naar bank. Dat sommige dat toch vragen en andere niet.




Die 5 euro voor kosten opname zijn op talloze manieren te omzeilen, wil je meer info, pm me maar.

LMBen

Voor U is Ria het beste
Voor de ontvanger Coinstar
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Kano

Overigens is de koers van de peso snel veranderd. Bij yahoo staat deze op 54.9 voor een Euro  :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

kristof19

Citaat van: shando op woensdag 29 mei 2013, 15:20:45
Citaat van: Inday op donderdag 25 april 2013, 22:38:50


Vandaag heb ik geld overgeschreven in een kantoor in HASSELT.

Ze zijn er agent voor meerdere money transmitters. Men stelde mij voor om RIA te kiezen, want dit was volgens hun de beste.
Mijn voorkeur ging echter uit naar Sigue, afgaande op de reacties hier op het forum.
Daarom vroeg ik hun om het te ontvangen bedrag in de  :smiley-philippines: , en kosten bij het versturen van â,¬ 500,00.

bij deze :





Ria    26,186 PHP kosten â,¬     4,00 
Moneygram    25,849 PHP  kosten â,¬   28,00   
Coinstar    26,408 PHP   kosten â,¬     5,00 




Western Union hadden ze ook maar daar ben ik vergeten achter te vragen.    :lachen:




Dus coinstar is dus gunstiger dan RIA.

coinstar is dus duidelijk de beste  :jajaja:

Rich

Citaat van: kristof19 op woensdag 29 mei 2013, 15:31:12

coinstar is dus duidelijk de beste  :jajaja:

:neeneenee: LCC heeft meestal de beste rate en 4 euro kosten  :jajaja:
Rich de Nederbelg.